Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2005

ΣΤΑΘΜΟΙ ΖΩΗΣ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Οι φάσεις που περνάει ένας άντρας, και μια γυναίκα κατά τη διάρκεια της ζωής τους είναι πλέον χαρακτηριστικές και προβλέψιμες.

Το συγκριτικό test δίνει τα σωστά αποτελέσματα.

ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑ

Η ΠΙΟ ΣΥNΗΘΙΣΜΕΝΗ ΑΤΑΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ

στα 17: Οι γονείς μου λείπουν

στα 25: Η φίλη μου λείπει

στα 35: Η γυναίκα μου λείπει

στα 48: Η γυναίκα μου και η φίλη μου λείπει

στα 66: Η δεύτερη γυναίκα μου πέθανε.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΠΟΡ

στα 17: Σεξ

στα 25: Σεξ

στα 35: Σεξ

στα 48: Σεξ

στα 66: Σεξ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

στα 17: Σεξ

στα 25: Σεξ

στα 35: Σεξ

στα 48: Σεξ

στα 66: Σεξ στο μυαλό

Η ΤΕΛΕΙΑ ΒΡΑΔΙΑ

στα 17: Φιλί μετά χρήσης της γλώσσας

στα 25: Θα μείνει μαζί μου για πρωινό

στα 35: Θα φύγει πριν το ματς

στα 48: Ωραία, άφησε τα παιδιά της σπίτι

στα 66: Επέζησα

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ

στα 17: Πέντε φορές συνεχόμενα

στα 25: Σεξ στο αεροπλάνο

στα 35: 5 φορές συνεχόμενα σεξ στο αεροπλάνο

στα 48: Limit up των μετοχών

στα 66: Limit up του πέους

ΙΔΑΝΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

στα 17: Μια νύχτα πίσω από θάμνους

στα 25: Σεξ με τη φίλη

στα 35: Σεξ με τη φίλη της γυναίκας

στα 48: Σεξ στο γραφείο

στα 66: Σεξ με τη γραμματέα στο αεροπλάνο της εταιρείας

ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Η ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ

στα 17: Πρέπει να λούσω τα μαλλιά μου

στα 25: Πρέπει να λούσω τα μαλλιά μου και να τα τυλίξω

στα 35: Πρέπει να βάψω τα μαλλιά μου

στα 48: Ο Λούλης θα μου βάψει τα μαλλιά

στα 66: Ο Λούλης θα μου βάψει τη περούκα

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΠΟΡ

στα 17: Ψώνια

στα 25: Ψώνια

στα 35: Ψώνια

στα 48: Ψώνια

στα 66: Ψώνια

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

στα 17: Ψώνια με λεφτά του μπαμπά

στα 25: Ψώνια με λεφτά του φίλου

στα 35: Ψώνια με λεφτά του συζύγου

στα 48: Ψώνια με λεφτά του δεύτερου συζύγου

στα 66: Ψώνια με λεφτά του κράτους

Η ΤΕΛΕΙΑ ΒΡΑΔΙΑ

στα 17: Πιτσαρία

στα 25: Πρόσκληση για βραδινό φαγητό

στα 35: Ένα διαμάντι

στα 48: Ένα μεγαλύτερο διαμάντι

στα 66: Μόνη στο σπίτι

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ

στα 17: Ψηλός, όμορφος με λεφτά

στα 25: Ψηλός, όμορφος με πολλά λεφτά

στα 35: Ψηλός, όμορφος με πολλά λεφτά και μυαλό

στα 48: Έναν άντρα χωρίς φαλάκρα

στα 66: Έναν άντρα

ΙΔΑΝΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

στα 17: Αυτός προθυμοποιείται να πληρώσει

στα 25: Αυτός πληρώνει

στα 35: Αυτός ετοιμάζει το πρωινό

στα 48: Αυτός ετοιμάζει το πρωινό για τα παιδιά

στα 66: Αυτός μπορεί και μασάει το πρωινό του



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια