Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2005

ΛΕΞΙΚΟΝ ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΟΣ

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ

ΠΕΙΝΑΩ=Πειναω

ΝΥΣΤΑΖΩ=Νυσταζω ΩΡΑΙΟ ΦΟΡΕΜΑ=Και γαμω τις βυζαρες

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ?=Ουφ ρε παιδι μου.μην το κανεις θεμα

ΝΑΙ,ΩΡΑΙΟ ΚΟΥΡΕΜΑ=Πριν το ειχε καλυτερα το μαλλι

ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ?=Θελω σεξ!

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ?=Θελω σεξ!

ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ?=Θελω σεξ!

ΠΙΑΣΜΕΝΗ ΦΑΙΝΕΣΑΙ,ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΑΣΑΖ?=Θελω να κανουμε ερωτα

ΚΑΛΑ,ΤΙ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΟΨΕ?=Χμμμ....μαλλον δεν θα κανουμε ερωτα αποψε

ΒΑΡΙΕΜΑΙ=Θελεις να κοιμηθεις μαζι μου?

Σ'ΑΓΑΠΩ=Κατσε να σε σκισω τωρα

ΚΙ ΕΓΩ Σ'ΑΓΑΠΩ=Ενταξει.Το ειπα...γδυσου τωρα

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ?=Θελω να κανω καλη εντυπωση για να πιστεψεις οτι ειμαι ατομο με επιπεδο και ισως τοτε μου κατσεις

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ?=Θελω να εισαι παρανομη οταν σε τσακωσω με αλλους στο κρεβατι

TO ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΝΑΙ=οχι....

ΟΧΙ=ναι

ΛΥΠΑΜΑΙ=Θα με θυμηθεις

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ=Θελω

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΕΣΥ=Η σωστη αποφαση ειναι προφανης

ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ=Αυτο θα μου το πληρωσεις

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ=Εχω να σου κανω παραπονα

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝ'ΤΟ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ=Μη το τολμησεις να το κανεις

ΔΕΝ ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΑ=Φυσικα και τσαντιστηκα,μαλακα!

ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΑΣ=Μηπως ειναι καιρος να ριξεις κανενα ξυρισμα?

ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ=Μηπως,μηπως λεω,σκεφτεσαι παλι το σεξ?

ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ=Εχω κυτταριτιδα

Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ=Θελω καινουργιο σπιτι/διαμερισμα

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ=και χαλια,επιπλα,γουνα

ΑΚΟΥΣΑ ΕΝΑ ΘΟΡΥΒΟ=Εχω καταλαβει οτι σε πηρε ο υπνος

Μ'ΑΓΑΠΑΣ?=Θελω να σε ρωτησω για κατι ακριβο

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ?=Εκανα κατι που μαλλον δε θα σ'αρεσει

ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ!ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!=Απλα, εισαι και πολυ μαλακας, ρε παιδάκι μου



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια