Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2005

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 5

Σε τι διαφέρουν οι γυναίκες από τους διπλωμάτες: Ο διπλωμάτης όταν λέει ΝΑΙ εννοεί ΙΣΩΣ όταν λέει ΙΣΩΣ εννοεί ΟΧΙ όταν λέει ΟΧΙ δεν είναι πραγματικός διπλωμάτης

Η γυναίκα όταν λέει ΟΧΙ εννοεί ΙΣΩΣ όταν λέει ΙΣΩΣ εννοεί ΝΑΙ όταν λέει ΝΑΙ δεν είναι πραγματική γυναίκα

Ένα βράδυ την περασμένη βδομάδα το κορίτσι μου κι εγώ πήγαμε κανονικά στο κρεβάτι μας. Είχε αρχίσει να δημιουργείται ένα πάθος όταν εκείνη είπε: "Δεν έχω διάθεση. Θάθελα να με κρατήσεις λίγο στην αγκαλιά σου". "ΕΕΕΕΕΕ???" είπα εγώ "Τι λες τώρα?"

Και τότε αυτή μου είπε τα λόγια που τρομάζουν ότι θ'ακούσουν όλοι οι άντρες του πλανήτη: "Οι συναισθηματικές μου ανάγκες ως γυναίκα φαίνεται ότι δεν είναι αρκετές για να ικανοποιήσουν τις φυσικές σου ανάγκες ως άντρα" κι όταν γύρισα και την κοίταξα με ερωτηματικά στα μάτια, συνέχισε "Δεν μπορείς να μ' αγαπάς γι' αυτό που είμαι κι όχι γι' αυτό που μπορώ να κάνω για σένα στο κρεβάτι?"

Αποφάσισα ότι το μόνο που μου απέμενε ήταν ο ύπνος. Την επόμενη μέρα δεν πήγα στη δουλειά για νάχω λίγο χρόνο να μείνω μαζί της. Βγήκαμε για βόλτα και καφέ, φάγαμε κι ένα υπέροχο μεσημεριανό στο αγαπημένο της Κινέζικο και μετά πήγαμε για ψώνια σ' ένα από κείνα τα μεγάλα πολυκαταστήματα.

Τριγύριζα μαζί της ενώ δοκίμαζε διάφορα πολύ ακριβά φορέματα. Δεν μπορούσε ν' αποφασίσει ποιο να πάρει. "Πάρτα όλα" της είπα. Ήθελε καινούρια παπούτσια και της είπα να πάρει ένα ζευγάρι για κάθε φόρεμα που είχε αγοράσει.

Μετά πήγαμε στο κοσμηματοπωλείο και πραγματικά ενθουσιάστηκε μ' ένα ζευγάρι διαμαντένια σκουλαρίκια. Ενθουσιάστηκε ακόμη περισσότερο όταν της είπα να τα πάρει. Σκέφτηκε προφανώς να με δοκιμάσει γιατί μου ζήτησε και παπούτσια του τένις, ενώ από τένις δεν έχει ιδέα. Προφανώς το βλέμμα μου της απάντησε γιατί γύρισε και μου είπε "Εντάξει, αγάπη μου, εντάξει".

Είχε φουντώσει από χαρά κι ενθουσιασμό, το πρόσωπό της ήταν γεμάτο χαμόγελο και φλόγα και θαρρείς κόντευε στην σεξουαλική ολοκλήρωση απ' όλο αυτό το συναίσθημα όταν μου είπε "Νομίζω τελειώσαμε, καρδιά μου. Ας πάμε στο ταμείο..." Δεν ήμουν καθόλου ο εαυτός μου όταν της πέταξα: "Όχι, γλυκιά μου, δεν έχω διάθεση." Το πρόσωπό της άσπρισε και το στόμα της έμεινε ανοιχτό μ' ένα τεράστιο "ΤΙΙΙΙΙΙ???" Και τότε είπα:

"Κορίτσι μου, θέλω απλώς να ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ αυτά τα πράγματα για λίγο. Οι οικονομικές μου ανάγκες ως άντρα δεν είναι δυνατό να καλύψουν τις αγοραστικές σου ανάγκες ως γυναίκα" και τη στιγμή που φαινόταν έτοιμη να με σκοτώσει, συμπλήρωσα "Γιατί δεν μπορείς να μ' αγαπάς γι' αυτό που είμαι κι όχι για αυτά που μπορώ να σου αγοράσω?"

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

Για να κάνεις μια γυναίκα ευτυχισμένη, χρειάζεται μόνο να είσαι:

1. φίλος

2. σύντροφος

3. ερωμένος

4. αδερφός

5. πατέρας

6. δάσκαλος

7. εκπαιδευτής

8. μάγειρας

9. ξυλουργός

10. υδραυλικός

11. μηχανικός

12. διακοσμητής

13. σεξολόγος

14. γυναικολόγος / μαιευτήρας

15. ψυχολόγος

16. ψυχίατρος

17. θεραπευτής

18. ριψοκίνδυνος

19. οργανωτικός

20. καλός πατέρας

21. πολύ καθαρός

22. συμπαθητικός

23. αθλητικός

24. στοργικός

25. προσεκτικός

26. ιπποτικός

27. έξυπνος

28. ζωηρός

29. δημιουργικός

30. γλυκός

31. δυνατός

32. συγκαταβατικός

33. ανεκτικός

34. προσεκτικός

35. φιλόδοξος

36. ικανός

37. τολμηρός

38. αποφασιστικός

39. εμπιστευτικός

40. παθιασμένος

41. περιποιητικός

42. κάποιος που να λατρεύει το shopping

43. κάποιος που δε δημιουργεί και πολλά πολλά προβλήματα

44. πολύ πλούσιος

45. να μην είναι βάρος

46. κάποιος που δε θα κοιτάει τις άλλες Παράλληλα θα πρέπει να προσέχει να :

47. να μην είναι ζηλιάρης αλλά ούτε και αδιάφορος

48. να τα πηγαίνει καλά με την οικογένειά της αλλά να μην αφιερώνει περισσότερο χρόνο στους συγγενείς απ ότι σε εκείνη

49. να της δίνει \\\"χώρο\\\" αλλά να δείχνει και ανήσυχος για το που ήταν και που πάει Επίσης είναι πολύ σημαντικό :

50. να μην ξεχνά ΠΟΤΕ τις ημερομηνίες :-των επετείων (γάμου, γνωριμίας, κλπ)-της γιορτής-των γενεθλίων (τα δικά της και της μητέρας της)-τις περιόδους της Δυστυχώς, ακόμα και αν ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες, αυτό δενσας εξασφαλίζει το 100% της ευτυχίας σας, γιατί εκείνη θα μπορούσε να νιώσει καταπιεσμένη από μία ζωή αποπνικτικά τέλεια και να το σκάσει με τον πρώτο -λεβεντομάγκα-bohem-μεθύστακα-σεσημασμένο-bon viveur- που θασυναντήσει...... Ίσως για αυτό το λόγο ο Θεός (μεγάλη η χάρη Του!!) είπε στον Αδάμ :- Αγάπα την γυναίκα σου......και όχι \\\"Κατάλαβέ την!!!\\\"

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ

1. να του κάθεσαι

2. να μην του τη σπάς

ο ΑΝΤΡΑΣ ανακαλυψε τα οπλα και εφευρε το κυνηγι η ΓΥΝΑΙΚΑ ανακαλυψε το κυνηγι και εφευρε τις γουνες

ο ΑΝΤΡΑΣ ανακαλυψε τα χρωματα και εφευρε τη ζωγραφικη η ΓΥΝΑΙΚΑ ανακαλυψε τη ζωγραφικη και εφευρε το μεικ-απ

ο ΑΝΤΡΑΣ ανακαλυψε το λογο και εφευρε τη συζητηση η ΓΥΝΑΙΚΑ ανακαλυψε τη συζητηση και εφευρε το κουτσομπολιο

ο ΑΝΤΡΑΣ ανακαλυψε την γεωργια και εφευρε την τροφη η ΓΥΝΑΙΚΑ ανακαλυψε την τροφη και εφευρε την διαιτα

ο ΑΝΤΡΑΣ ανακαλυψε την φιλια και εφευρε τον ερωτα η ΓΥΝΑΙΚΑ ανακαλυψε τον ερωτα και εφευρε το γαμο

ο ΑΝΤΡΑΣ ανακαλυψε την γυναικα και εφευρε το σεξ η ΓΥΝΑΙΚΑ ανακαλυψε το σεξ και εφευρε τον πονοκεφαλο



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια