Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2005

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΣΙΑΡΑ

Για την εφημεριδα Δικεφαλος στην οποια εγραφα το 4μηνο Νοεμβριος 2004-Φεβρουαριος 2005.

Τη συγκεκριμενη συνεντευξη την πηρα τον Φεβρουαριο του 2005 και την καταχωρω εις αναμνησιν για λογους αρχειου...

ΑΕΚ - THE NEXT GENERATION

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΑΡΑΣ «ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ»

Σημερα σας εχω μια έκπληξη. Αντι να διαβαζετε τις αμπελοφιλοσοφίες μου προτίμησα να κάνω κάτι διαφορετικό. Να γνωρίσουμε τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ. Την αρχή μιας σειράς συνεντεύξεων που θα ακολουθήσουν, την κάνει ο πιο αθόρυβος παίκτης μας, ο Γιώργος Τσιάρας. Διάλεξα πρώτα αυτόν αφενός γιατί είναι 4 χρόνια στην ομάδα μας και είναι ο λιγότερο προβεβλημένος, αφετέρου για εκείνο το καλάθι στον αγώνα με την Ούλκερ που μας χάρισε τους πιο φρενήρεις πανηγυρισμούς στις κερκίδες τα 2 τελευταία χρόνια.

Ο λόγος στον ίδιο:

WHO IS WHO

Γεννήθηκα στις 4-5-1982 στη Λάρισα όπου τελείωσα το σχολείο και μετά ήρθα στην Αθήνα. Ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ στην τρίτη τη τάξει ομάδα της Λάρισας, την ΕΑΛ, σε ηλικία 9 ετών. Ενας φίλος μου, μεγαλύτερος κατά 5 χρόνια, που έπαιζε ήδη εκεί με έβαλε στο χώρο. Με βοήθησε και το ύψος μου που μάλλον είναι …οικογενειακή παράδοση! Η μητέρα μου είναι ψηλή για γυναίκα, είναι 1,82 όπως και η αδερφή μου ενώ ο πατερας μου είναι 1,85. Ημουν ψηλός για την ηλικία μου [ ΣΣ τώρα είναι 2.07 ] και δεν άργησα να ξεχωρίσω μεταξύ των συνομηλικων μου.

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ

Σχεδόν από την αρχή μου άρεσε πολύ το μπάσκετ και όσο περνούσαν τα χρόνια ψηνόμουν ολοένα και πιο πολύ στην ιδέα να συνεχίσω και να προσπαθω να γίνομαι καλύτερος. Στην αρχή είχα πολύ καλη παρουσία στις μικτές της Θεσσαλίας και εχω περάσει από όλα τα κλιμάκια των εθνικών ομάδων με αποτέλεσμα να μου αρέσει τόσο πολύ που αποφάσισα να το υπηρετήσω. Πάντοτε όμως παράλληλα με το σχολείο χωρίς να παρατήσω τις μαθητικές μου υποχρεώσεις. Τη μεγάλη απόφαση την πήρα όταν έφτασα στο σημειο να αφήσω πίσω την πόλη μου και να έρθω στην Αθήνα. Τότε ειπα στον εαυτο μου «Γιώργο εισαι εκει, αφοσιωσου στο μπάσκετ» Η ΑΕΚ Ηρθα να δοκιμαστώ στην ΑΕΚ την πρώτη χρονιά του Ιβκοβιτς. Εκανα για 10 μέρες προπόνηση με την ομάδα και εκείνος εισηγήθηκε την απόκτηση μου. Ευκαιρίας δοθείσης, θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση που επενδύει σε νέους Ελληνες γιατί έτσι βοηθάει και εμας και το ελληνικό μπάσκετ ιδιαίτερα δε όταν βλέπουμε όλους τους Ελληνες παίκτες να θέλουν να φύγουν στο εξωτερικό.

Διανύω τον τέταρτο χρόνο μου στην ομάδα. Προσπαθώ καθημερινά μέσα από την προπόνηση και την προσπάθεια που καταβάλλω να παίρνω περισσότερο χρόνο συμμετοχής και να βοηθαω την ομάδα μου να υλοποιεί τους στόχους της. Αυτό που θέλω πάνω από όλα είναι να είμαι υγιής. Από κει και πέρα φιλοδοξώ να καθιερωθώ στην ομάδα και να είμαι από τα βασικά στελέχη της. Γουστάρω να κατακτήσουμε τίτλους γιατί η ομάδα αξίζει! Γίνεται φοβερή δουλειά σε όλα τα επίπεδα και ειδικά στα τμήματα υποδομής. Είμαστε νέοι, Ελληνες παίκτες και όσο περνάνε τα χρόνια θα γινόμαστε και καλύτεροι. Στο μέλλον θέλω πολύ να καθιερωθώ και στην εθνική ανδρών καθώς είναι η μόνη από τις εθνικές που δεν έχω παιξει ακόμα.

ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που περάσαμε στους 16. Γενικά πραγματοποιήσαμε καλές εμφανίσεις και αποδείξαμε πως μπορουμε να σταθουμε άξια στην κορυφαία ευρωπαϊκη διοργάνωση. Λίγη τύχη να έχουμε στην κλήρωση, μπορούμε να πάμε ακόμα πιο ψηλά. Πιστεύω πολύ στην ομάδα και στις δυνατότητες της. Δεν είμαστε ευκαταφρόνητοι ούτε ο σάκος του μποξ για κανέναν.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Δυστυχώς αρχίσαμε με άσχημα αποτελέσματα. Κάναμε την ήττα-αποκλεισμό από τον Παναθηναϊκο για το κύπελλο, μετά ήρθε ο Πανιώνιος και το Μαρούσι. Δεν αποδίδαμε καλό μπάσκετ και δεν το ευχαριστιόμασταν το παιχνίδι. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά είναι κάτι που συμβαίνει στις ομάδες. Για παράδειγμα ο Παναθηναϊκος πολλές φορές ξεκινάει με αρνητικά αποτελέσματα και βρίσκει τη φόρμα του προς το τέλος της χρονιάς που φορτσάρει. Τώρα είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση, έχουμε δείξει ότι μπορούμε να παίξουμε πολύ καλό μπάσκετ και είμαι αισιόδοξος για τη συνέχεια. Για τον τίτλο του πρωταθλητή 3 ομάδες προβλέπω ότι θα τον διεκδικήσουν. Εμεις, ο Παναθηναϊκος και το Μαρούσι. Αυτές οι 3 ομάδες είναι οι πιο οργανωμένες και παίζουν το καλύτερο μπάσκετ.

Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΓΙΑ:

Τον κόσμο της ΑΕΚ:
Είναι κρίμα και άδικο ενώ έχουμε τις δυνατότητες να καταφέρουμε πράγματα, να παίζουμε σε άδειο γήπεδο. Τους θέλουμε δίπλα μας. Τους έχουμε ανάγκη. Δουλεύουμε καλα, προσπαθούμε και θέλουμε να μας βοηθήσουν και τους καλούμε σε κάθε αγώνα να δίνουν το παρόν.

Τα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά:
Τα θετικά μου στοιχεία ως παίκτης πιστεύω πως είναι ότι μπορώ να παίξω και στο 3 και στο 4, κοντά και μακριά από το καλάθι. Είμαι γρήγορος και μου αρέσει να κινούμαι χωρίς τη μπάλα. Χρειάζομαι βελτίωση στη δύναμη, στο σουτ αλλα γενικά το μπάσκετ δεν είναι ότι κάτι έμαθα και τώρα ας αράξω. Πρέπει ο αθλητής να καταβάλλει συνεχή και αδιάκοπη πρόσπαθεια να βελτιώνεται και να παραμένει σε υψηλό επίπεδο.

Το κλίμα στη ομάδα:
Μακάρι όλες οι ομάδες να ήταν σαν εμας. Έχουμε πολύ καλες σχέσεις και ο καλύτερος μου φίλος από την ομάδα είναι ο Γιάννης Μπουρούσης. Επίσης κανουμε πολύ καλή παρέα με τον Ζήση, τον Παπανικολάου και τον Χατζή.

Τον κόουτς Κατσικάρη:
Εχει πολλές γνώσεις γύρω από το άθλημα και θεώρω θετικό στοιχείο πως είναι νέος και είναι πιο κοντά μας. Συννενοούμαστε καλύτερα.

Τον πρόεδρο Φιλίππου:
Είναι πάντα κοντα μας και δίπλα μας σε όλες τις δύσκολες στιγμές. Ακόμα και στο κακό ξεκίνημα για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο μας είπε: «μην ανησυχείτε εγώ είμαι εδώ, μη φοβάστε, προχωρήστε». Μην ξεχνάς και τις προσπάθειες που κάνει για την προσέλευση του κόσμου και τις ενέργειες του όπως η μπουτίκ, η καφετέρια και οι διαγωνισμοί που δεν γίνονται σε καμία άλλη ομάδα. Μακάρι όλες οι ΚΑΕ να είχαν πρόεδρο σαν τον Φιλίππου.

Τον αρχηγό Χατζή:
Φοβερος τύπος! Είμαστε φίλοι, γουστάρω που κάνουμε παρέα και με εντυπωσιάζει πόσο απλός είναι χωρις δήθεν και τουπέ. Τον παω με χίλια!!!

Την αγαπημένη του ομάδα:
Είμαι Λάρισα και πιστεύω ότι θα ανέβουμε φέτος. Η πόλη ζει για το ποδόσφαιρο της ΑΕΛ και μαζεύουμε πιο πολύ κόσμο και από ομάδες Α εθνικής και αξίζει για αυτόν τον κόσμο αλλά και για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου η ομάδα πρέπει να είναι στη μεγάλη κατηγορία.

Τις καλύτερες στιγμές του:
Για μένα προσωπικά ήταν το καλάθι με την Ούλκερ. Ερχόμουν από το πουθενά χωρίς μεγάλες περγαμηνές, είμασταν και σε κακή αγωνιστική κατάσταση καθώς είχαμε συνεχείς ήττες σε Ελλάδα και σε Ευρώπη. Μέσα σε όλα αυτά έπρεπε να ξεπεράσουμε τις απουσίες του Λόλις και του Αντιτς αντιμετωπίζοντας μια δυνατή ομάδα.

Η καλυτερη στιγμή με την ομάδα ήταν το πρωτάθλημα που μπορεί να μην έπαιζα αλλά ήμουν στη δωδεκάδα και ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα που εύχομαι να την ξαναζήσω στο μέλλον.

Τις χειρότερες στιγμές του:
Η πιο δύσκολη ήταν πέρυσι το καλοκαίρι που δεν ήξερα αν τελικά θα μείνω ή θα φύγω. Και για έναν αθλητή είναι πολύ άσχημο να μην ξέρει την επόμενη μέρα. Ευτυχώς, τέλος καλό όλα καλά. Άσχημες στιγμές μπορώ να πω ότι ήταν και οι τραυματισμοί μου.

Τον Ολυμπιακό:
Αυτό που συμβαίνει τα 2 τελευταία χρόνια με το να βγαίνει έβδομος και όγδοος είναι αρνητικό και δυσάρεστο. Πρωτάθλημα χωρίς ανταγωνιστικό Ολυμπιακό είναι πιο φτωχό γιατι το όνομα και ο κόσμος του ανεβάζουν το επίπεδο και τη δυναμικότητα της διοργάνωσης.

Τον καλύτερο συμπαίκτη που είχε ποτέ:
Ο Τζιμ Μπιλμπά. Ο απόλυτος συμπαίκτης σε όλους τους τομείς! Μέσα στο γήπεδο έδινε σεμινάρια και κοντά του έχω μάθει πολλά πράγματα. Φοβερός επαγγελματίας, σκύλος στην προπόνηση και πολύ καλό παιδί.

Τον καλύτερο αντίπαλο:
Ο Ντέγιαν Μποντίρογκα. Μου ήταν πολύ δύσκολο να τον μαρκάρω αφενός γιατί είναι πολύ μεγάλος παίκτης αφετέρου γιατί του σφύριζαν εύκολα φάουλ οι διαιτητές. Στις προπονήσεις εκει που τα παράταγα και έλεγα ότι αυτόν δεν μπορώ να τον μαρκάρω ήταν ο Αριαν Κόμαζετς. Απίστευτο επιθετικό ταλέντο!

Στον ελεύθερο του χρόνο:
Μου αρέσει να βρίσκομαι με φίλους και να πηγαίνω σινεμά. Η πιο πρόσφατη ταινία που μου άρεσε ήταν «ο κόμης Μοντεκρίστο» Ακούω μουσική χωρίς ιδιαίτερες προτιμήσεις, με έμφαση όμως στα ελληνικά τραγούδια. Αγαπημένος μου τραγουδιστής ο Αντώνης Ρέμος.

Αγαπημένο του σύνθημα: Υγεία πάνω από όλα.

Θελω να ευχαρίστησω τον Γιώργο για τη συνέντευξη που πρόθυμα μου παραχώρησε, όπως και τους υπευθύνους του γηπέδου στο Γαλάτσι για την υπομονή τους.

Με το Respect που απαιτείται,
Suspect



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια