Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2005

ΙΩΝΙΚΟΣ-ΑΕΚ 0-1

Ειμαι γενικα απογοητευμενος. 

Δεν θα κατσω να ασχοληθω αν ο ταδε με αριστα το 10 επαιξε για 1,5 ή για 2,3 και ο δεινα αν αντι για 3 αξιζει για 3,7. Βαριεμαι. Κουραστηκα. 

Εκανα το τραγικο λαθος και ειδα το πρωτο ημιχρονο μεταξυ ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ και μετα το δικο μας παιχνιδι. Για ονομα του Σινταρτα Γκαουταμα… 

135’ παιχνιδιου για 5 φασεις ? Συγγνωμη αλλα με αυτό το πραγμα νοιωθω ότι εκδικουμαι τον εαυτο μου για κατι κακο που μαλλον εχω κανει και πρεπει να πληρωσω τις αμαρτιες μου. Επειδη δεν ειμαι της αποψης τυπου «δεν με νοιαζει αρκει να νικα η ομαδα» αλλα το ποδοσφαιρο μου αρεσει να μου προσφερει ως θεαμα, παιζω ποδοσφαιρο και θελω να το χαιρομαι ως θεατης, ε, αυτό το πραγμα με χαλαει. 

Ελεγα ότι «τα μπαχαλα της περασμενης δεκαετιας δεν διορθωνονται σε ένα χρονο» Και περυσι ημουν υπερ της αποψης ότι «ας νικαμε και με 0,1-0» λογω των γνωστων και ιδιαιτερων συνθηκων που ειχαμε. Φετος όμως εχοντας ως οδηγο αφενος την ομοιογενεια της ομαδας αφετερου τις υποσχεσεις για υψηλους στοχους περιμενα κατι διαφορετικο. Ξερω ότι δεν μπορω να εχω το θεαμα της Μπαρτσα αλλα πιστευα ότι θα ειχα την ομαδικοτητα και το συνολο που θα μου εβγαζε μια ποδοσφαιρικη ταυτοτητα. Χαρηκα Καλιαμαγκουρας. 

Αυτό το πραγμα είναι προσβολη και τα θερμα μου και πολλα συγχαρητηρια σε οποιον αντεχει να το βλεπει. Εγω ειμαι στο τσακ να μην ξαναχαραμισω το χρονο μου…. 

Ποδοσφαιρικη αναλυση για μενα δεν χωραει και να χωρουσε δηλαδη, βαριεμαι να την κανω. Δεν υπαρχει και λογος. Αγωνας με 2,5 φασεις τι να πεις…. Αντε σε λιγες ωρες εχει τσαμπιονς λιγκ να δουμε λιγη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ μπαλα. 

Με τους κουτσους και τους κουλους που μπλεξαμε….



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια