Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ…



Πείρα ετών και μπύρα πολλών βαρελιών, με οδηγεί να γράψω το παρόν πόνημα. Δεν είμαι πρωτοπόρος, αντίστοιχα εχουν γραφεί ήδη. Θέλω όμως να προσθέσω και τη δική μου πινελιά καθώς από συζητήσεις και προσεγγίσεις έμαθα πια. Εξάλλου λογω αυταρέσκειας, φιλαρέσκειας και DNA, ολες λένε τα ίδια.

  1. Θα σε πάρω τηλέφωνο να κανονίσουμε να βγούμε = ξέχνα το.
  2. Μπορεί να μη γίνεται να είμαστε μαζί αλλά δεν θα χάσουμε αυτή την τόσο ωραία επικοινωνία που έχουμε. Θα σε πάρω τηλέφωνο να βγούμε αλλα για παρέα ε; = Ξέχνα το. Δεν θα κάνεις ούτε παρέα.
  3. Είσαι πολύ ευγενικός = Δεν υπάρχει περίπτωση να σε δω ερωτικά
  4. Εισαι πολύ καλός = παρομοίως
  5. Εισαι πολύ γλυκός = το αυτό
  6. Θέλω χρόνο να αποφασίσω/βρω τον εαυτό μου/να δω τι θέλω = ξέχνα το
  7. Δεν θα χαθούμε, σου το υπόσχομαι = ξέχνα το
  8. Σε ευχαριστώ πολύ = δεν υπάρχει περίπτωση
  9. Δεν είμαι αχάριστη, εκτιμώ ότι εχεις κάνει για μένα = ξέχνα το
  10. Δεν μπορώ αύριο ή μεθαύριο αλλά το σ/κ  σίγουρα = ξέχνα το.
  11. Είσαι πολύ καλό παιδί και αξιόλογος άνθρωπος = αλλά δεν πρόκειται να με εχεις
  12. Σε εκτιμώ ως άνθρωπο = Ούτως ή αλλως δεν είμαι ζωάκι. Αλλα, εννοεί όχι.
  13. Δεν φταις εσυ, μάλλον είναι δικό μου το θέμα = δεν σε γουστάρω
  14. Δεν είμαι καλά αυτή την περίοδο λόγω πρωην-επαγγελματικών = δεν σε γουσταρω
  15. Εχω θέματα που πρέπει να λύσω με τον εαυτό μου = δεν σε θέλω
  16. Θα κανονίσουμε οπωσδήποτε να βγούμε = δεν υπάρχει περίπτωση
  17. Τη Δευτερα: σήμερα δεν μπορώ, την Τρίτη εχω αυτό, την Τετάρτη εκείνο, την Πέμπτη το άλλο. Θέλεις την Παρασκευή; = Μην ελπίζεις
  18. Συγγνώμη που δεν σε εχω πάρει τηλέφωνο, θα το κάνω άμεσα = ποτέ
  19. Είμαι γαϊδούρα, σου ζητώ συγγνώμη, θα τα πούμε σύντομα = αποκλείεται
  20. Θα τα πούμε από βδομάδα = Μη χαίρεσαι. Δεν.
  21. Επειδή είμαι πιεσμένη αυτή την περίοδο, θα σε πάρω εγω = ποτέ
  22. Εντάξει, ναι, φυσικά, θα μιλήσουμε = ξέχνα το.
  23. Δεν είμαι σε φάση για σχέση αυτή την περίοδο = Φυσικα και θέλω αφου βγήκα μαζί σου αλλιώς θα καθόμουν σπίτι μου. Απλως δεν θέλω μαζί σου.
  24. Ξέρεις εχω πολλές υποχρεώσεις, εργασίες, καθήκοντα = Δεν σε θέλω
  25. Δεν μπορώ να αισθάνομαι πίεση = Δεν σε θέλω. Εξάλλου δεν υπάρχει πιο πιεστικό πλάσμα από τη γυναίκα που θέλει έναν άνδρα.
  26. Όταν είναι Δευτέρα και σου λέει ότι θα βγείτε την Παρασκευή ή το Σάββατο είναι πιο πιθανό να κερδίσει ο Ασπρόπυργος την Μπαρτσελόνα παρά να βγείτε αυτές τις μέρες.
  27. Σε βλέπω σαν φίλο: Επική ανάλυση εδώ: http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2009/02/blog-post_09.html
  28. Εχω εξετάσεις, εργασίες, επαγγελματικές υποχρεώσεις: Μεγαλοπρεπές όχι.
  29. Πέρασα πολύ ομορφα μαζί σου: Κλασικό κλισέ στο τέλος του πρώτου ραντεβού που σημαίνει «αλλά δεν σε θέλω»
  30. Δεν μπορώ να απαντήσω αυτή τη στιγμή, θέλω λίγο χρόνο: Όχι.

Λόγω φύλου η γυναίκα στερείται ειλικρίνειας. Το ψέμα είναι δεύτερη φύση, η ασυνέπεια χόμπι και οι υποσχέσεις βγαίνουν από το στόμα της όπως το νερό από τη βρύση. Ξέρω πως είναι να ενδιαφέρεται μια γυναίκα και δεν λέει τίποτα από τα παραπάνω. Για αυτό όταν τα ακους, να ξέρεις πως πρόκειται για ένα μεγαλοπρεπές όχι και συνέχισε τον δρόμο σου. Ρίξε καμιά ντουφεκιά αν δεν εχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις αλλά μην επενδύσεις συναισθηματικά, δεν εχεις καμία ελπίδα.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1.
Συμπεριφορά στα sms.

Απαντά στα μηνύματά σου.........: 


Μέσα σε 10’ = Ενδιαφέρεται
Μέσα σε μισή ωρα = Είσαι σε καλό δρόμο αλλά χρειάζεται λίγη υπομονή
Στην ώρα = Δεν είμαι δεδομένη, ( θέλει να σου περάσει ) μοιρασμένες οι πιθανότητες να σε γουστάρει
3+ ωρες = ξέχνα το.


 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2.

Είσαι σε καλό δρόμο όταν σου λέει:
«Σταμάτα να με πειράααααζεις»
«Αμα σε πιάσω θα σου ρίξω κάτι χαστούκια»
Σε ρωτάει πράγματα. Και ζηλεύει.
Αν σε θέλει πραγματικά, θα το καταλάβεις.
Αν χρησιμοποιεί αντίστοιχες με τις παραπάνω φράσεις, να μην εχεις ούτε μια ελπίδα. 

Δεν.



17 Λογομαχιες:

athina μπασιούκα είπε...

Γεια σου φίλε μου. Τα πράγματα είναι κάπως έτσι όπως τα λες. Κάπως όμως.
Είναι σαν να μου λες ότι οι άντρες εννοούν πάντα αυτό ακριβώς που λένε. Μην τρελλαθούμε, δεν ισχύει αυτό.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πάντως κι εγώ μετά από τόσα χρόνια σε φιλοσοφική σχολή θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

BUTTERFLY είπε...

Και μην ξεχασεις το θεϊκο, που λενε και τα δυο φυλα: "εισαι πολυ καλο παιδι/καλη κοπελα και σου αξιζει κατι καλυτερο απο εμενα"...ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!

lazinio είπε...

συμπλήρωμα στο Παράρτημα 3.
"Δεν είσαι πολύ καλός στο ΤΑΔΕ πράγμα. Θες να σου κανω ιδιαίτερα;"

Δέσποινα είπε...

Υπερβολές! Και επίσης το 29 αν είναι ευρέως διαδεδομένο μου'χει στοιχίσει αρκετά! Γι αυτό δε με ξαναπήρε τηλ ο Χρίστος; Επειδή του'πα ότι πέρασα πολύ ωραία και το παρεξήγησε; Τι να πω;

Suspect είπε...

athina, οι αντρες ειναι αφενος πιο ευαναγνωστοι, αφετερου πιο ευθεις.

Δειμε, χαιρομαι οταν συναντω την υψηλη θεωρια! :)

butterfly, αυτο συνηθως ειναι για χωρισμο. Εχεις δικιο, απο τα πλεον αστεια, αν και ειναι καθαρα γυναικειο επιχειρημα χωρισμου :)

lazinio, δεν υπαρχει παραρτημα 3...

Δεσποινα, ξερω πολυ καλα τι λεω. Και εχει βγει αληθινο, και το ξερεις. ;)

Giannis είπε...

χα χα , σαν να διαβαζω την ιστορια της ζωης μου !

Ἀχιλλεῦς είπε...

Συμφωνώ!
Κορυφαια το 26 κ 27

Eleni V. Antoniadou είπε...

Diafwnw katheta kai stamata na propagandizeis.
Min yperaplousteyeis kai proexofleis tis protheseis kanenos (antra/gynaikas).Ola ta parapanw anhkoun stin sfaira tis fantasias prokatellimenwn andrwn. Oi anthrwpines sxeseis exoun ginei poly epifaneiakes kai isws na pefteis mesa se arketa alla den apoteloun kanona.
I toulaxiston etsi thelw na elpizw.

BigBOSS είπε...

ρε συ suspect οταν μια σου λεει πως δεν θέλει να την ενοχλείς σε βάθμο λύσας βριζοντας σε, λέγοντας πως είσαι κάφρος και ηλίθιος και άλλα κοσμητικά επίθετα λες και της έκανες και κανά κακό ή λες και έχει μεγάλο πρόβλημα μαζί σου, δηλαδή γουστάρει;:p

Suspect είπε...

ξυπνιτζη μου εσυ! :)

BigBOSS είπε...

καλά το φαντάστηκα τότε:)

Ανώνυμος είπε...

...για ...γραψε και τι εννοει ενας αντρας.......γιατι απο συζητησεις φιλεναδων.....το θα σε παρω τηλεφωνο...ενος αντρα μπορει να ειναι σε ενα μηνα ...η σε ενα χρονο.....χαχχαχαχα....Και οτι προτιμουν να βγουν με τους κολλητους για καφε ...η να δουν ενα ποδοσφαιρικο αγωνα......παρα να πανε για καφε μαζι τους,...στο περιμενε τις εχουν..Τη μια μερα τηλεφωνουν και μετα οποτε το ξαναθυμηθουν..χαχαχα......Αυτα μου ειπαν .....οι φιλεναδες που ειναι σε απογνωση γιατι εξαφανιστηκαν λενε οι αντρες,,.Για διαφωτισε και το γυναικειο...πληθυσμο......(δεν μπορω να εκφερω γνωμη....καθοτι απασχολημενη στο σπιτι με συζυγο και παιδια ...εχω χασει επεισοδια με το τι γινεται.....εξω.....Απλά ακουω πολυ αδιαφορια...........που ειναι οι ιπποτες;; .....εξαφανισμενοι...ολοι ;;;......

pegasos26 είπε...

swsta ta les alla isxuei kai gia ta duo fula einai oi gnwstes atakes eugenikhs apofughs...tapeinh mou gnwmh kai pa8wn!

Neo-R. είπε...

Φιλαράκο μίλησες εσύ...Εγώ δεν έχω κάτι να πω, το κείμενό σου τα λέει όλα.

Suspect είπε...

αν σου λεει οτι δεν εχει λεφτα για εξω, λες οτι θα κερασεις κ απαντα οτι "αν δεν εχω λεφτα δεν βγαινω, ετσι λειτουργω", τι σημαινει;

Suspect είπε...

Εξαρταται φιλε. Αν ειναι η πρωτη φορα που βγαινετε, μπορεις και να το πιστεψεις.Ή μπορει να ειναι ενα τεστ. Η σωστη απαντηση σε αυτο ειναι "Δεν σε θελω για τα λεφτα σου και θα κερασω τωρα εγω και εσυ την επομενη". Αν δεις δραστικη αντιδραση, προτεινε αλλου τυπου ψυχαγωγια πχ βολτα - περπατημα. Αν η γνωριμια εχει προχωρησει και επ'ουδενι δεν δεχεται να βγειτε ή να βρεθειτε σπιτι σου/της, να πατε πχ σε μια εκθεση, μαλλον θελει να σε αποφυγει φιλε...

Συνηθως παντως ειναι δικαιολογια αποφυγης. Παρα τη γενικη κλαψα, 3 ευρω για να πιεις ενα καφε τα εχεις. Αλλιως δεν χρειαζεται καν να μπεις στον κοπο της γνωριμιας γιατι η σχεση εχει και εξοδα.

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια