Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Καιρο εχα να παρω γραμμα και πριν από λιγες μερες προσγειωθηκε ένα στο ινμποξ μου.

= = =

Suspect καλησπερα.

Ενας φίλος μου είπε για το blog σου, μπήκα να σε διαβάσω και αποφάσισα να σου στείλω και τη δική μου ιστορία. Όχι γιατί περιμένω να μου δώσεις λύση, απλως για να πάρω και άλλη μια άποψη. Τι είχα τι έχασα.

Γνώρισα μια κοπέλα σε φιλική παρέα. Μου άρεσε, την πλησίασα, πήρα το τηλέφωνο της και βγήκαμε. Εμφάνιση, χιούμορ, μυαλό, με ενδιαφέροντα, με καλή δουλειά, ολο το πακέτο μπορώ να πω. Ενθουσιάστηκα.

Εγω ημουν κύριος. Βγήκαμε μια, δυο, τρεις χωρίς να την αγγίξω και την τέταρτη της την έπεσα. Όπως την έπεσα όμως, έτσι με πέταξε ακόμα πιο κάτω.

Άρχισε ρε φίλε να μου λέει κατι βλακείες όπως ότι είμαι πολύ καλό παιδί, ότι μου αξίζει κάτι καλυτερο, ότι αυτή δεν μπορεί να κάνει μια σχέση της προκοπής γιατί δεν το χει η μοίρα της και κάτι τέτοια.

Εγω επέμεινα και να προσπαθώ να την πείσω τι είναι αυτά που λεει και να μου απαντά «όχι δεν φταις εσύ, εισαι καταπληκτικός, εγώ φταίω, το ριζικό μου, εγω είμαι το πρόβλημα, αντιθετα εσυ εισαι υπέροχος» και ολο να με κολακεύει ρε συ suspect και όλο να μη μου κάθεται και να υποτιμά τον εαυτό της.

Στενοχωρήθηκα πολύ και δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Εκανα κάτι λάθος; Μήπως παραήμουν ευγενικός και έπρεπε να της ορμήξω από την πρώτη στιγμή;

Εκτοτε τα ξαναείπαμε και να μου λέει συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.
Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορώ να την κερδίσω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Γιώργος.

= = =

ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ

= = =

Φιλε Γιωργο γεια σου και σε ευχαριστω πολύ για την επικοινωνια.

Οντως, λυση δεν προκειται να σου δωσει καποιος τριτος. Λυσεις για θεματα της ζωης μας, δινουμε εμεις. Το μονο που μπορω να κανω είναι να σου γραψω την αποψη μου και το πολύ πολύ να κανω λαθος. Δικη σου είναι η ζωη, εσυ πρεπει να παιρνεις τις αποφασεις.

Λοιπον σενιοοοορ…

ΠΑΡΑΤΑ ΤΗ.

Σε αυτές τις περιπτωσεις, τα ενδεχομενα είναι μολις δυο.

Αν δηλαδη η κοπελα τα πιστευει αυτά που λεει ή δεν τα πιστευει.
Αν τα πιστευει, είναι κομπλεξικη και να σου κατσει ακομη, θα σου κανει τη ζωη ποδηλατο. Μονο και μονο για να επιβεβαιωσει την αρχικη της αρνηση θα σε παει στα ορια σου για να σου αποδειξει ότι «ειδες που σου τα ελεγα;» Το πακετο που σου αρεσε αρχικα, μπορει από μεσα, πιο βαθια, να κρυβει τρομακτικες ανασφαλειες. Κανεις φιλε δεν είναι σανιδα σωτηριας κανενος.

Αν καποιος αυτοχαρακτηριζεται ως προβληματικος, τοτε συνεχισε τον δρομο σου γιατι μονο φθορα θα παρεις. Αν η ίδια έχει τοσο χαμηλη αυτοεκτίμηση, δεν είναι σε θεση να σου προσφερει τιποτα.

Αν δεν τα πιστευει ( που νομιζω ότι αυτό τελικα ισχυει ) σου ριχνει μια πολύ ωραια περιτυλιγμενη χιλοπιτα για να μη σε πληγωσει με την αρνηση της. Προφανως σε συμπαθησε μεν ( μην ξεχνας αλλωστε πως την κολακεψες με το ενδιαφερον σου ) αλλα δεν σε ερωτευτηκε και δεν σε θελει ως συντροφο.

Μην επιμεινεις άλλο φιλε Γιωργο γιατι το μονο που θα καταφερεις είναι να καταντησεις φορτικος, ενοχλητικος και ζητιανος. Ασε δε που θα χασεις κάθε ιχνος αξιοπρεπειας και μαζι οποια πιθανοτητα ισως εχεις.

Αν παντως το αντεχεις, δοκιμασε να κανεις παρεα μαζι της. Σκετο όμως παρεα. Χωρις υποννοουμενα τυπου αχ εγω σε θελω ακομα, ξανασκεψου το τελικα μηπως μπορουμε να ειμαστε μαζι. Θα δεις φιλε πως θα την απομυθοποιησεις εντελως τελειως.

Ειδες, γνωρισες, εκανες τις κινησεις σου, απετυχες. Μαθε να χανεις και μην επιμενεις. Εξαλλου αφου σε απερριψε μια, δεν υπαρχει λογος να το κανεις σιριαλ.

Συνεχισε τον δρομο σου.
May the force be with you

Suspect
Υγ. Κάτι τέτοιες συμπεριφορες παντως, μας μπερδευουν. Αναρωτιεσαι. Αν την πεσεις νωρις, εισαι γουρουνι. Αν την πεσεις μετα, εισαι φλουφλης. Όχι ρε φιλε, καλα εκανες. Καλα το πηγες, αλλα στη ζωη υπαρχει και η αρνηση σενιορ…



8 Λογομαχιες:

George G. είπε...

Συμφωνώ με Suspect

Latte είπε...

Αν θέλετε και μία γυναικεία άποψη:

Κατά πρώτον, συμφωνώ με τον Suspect ως προς το ότι ο φίλος μας καλά θα κάνει να πάψει να επιδιώκει κάτι σε επίπεδο ερωτικής σχέσης με την κοπέλα. Η δική μου εκτίμηση (και στις δύο εκδοχές, δηλ. ακόμα κι αν του δίνει συγκεκαλυμένη χυλόπιτα)είναι ότι πρόκειται για ανώριμο/ μη συγκροτημένο άνθρωπο. (Όσο ωραίο κι αν είναι το πακέτο, αν μέσα μας δεν τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας - κι ούτε καν το ψάχνουμε -δεν θα είναι ποτέ ε π α ρ κ ε ς.)

Κατά δεύτερον, αν και γυναίκα, δεν μπορώ να καταλάβω ούτε εγώ τις "αιτίες-δικαιολογίες" που επικαλείται η κοπέλα (μάλλον δε θα τις καταλάβαινα, αν επρόκειτο για ώριμη και ολοκληρωμένη προσωπικότητα). Και βέβαια σας μπερδεύουμε, όταν ενεργούμε έτσι. Διότι:

α) αν δεν σου αρέσει ο άνθρωπος, δε βγαίνεις 4 φορές μαζί του (γιατί αυτό ερμηνεύεται ότι σου αρέσει) ή, εάν επιθυμείς απλά και μόνο τη συντροφιά του (γιατί είναι πραγματικά αξιόλογη), το καθιστάς σαφές, όμορφα κι ωραία (κατά το συμπεριφέρομαι, όπως θέλω να μου συμπεριφέρονται). Διαφορετικά, παίζεις μαζί του κι αυτό είναι ανέντιμο.

β) Αν σου αρέσει μεν, αλλά δε νιώθεις έτοιμη να προχωρήσεις στο επόμενο στάδιο, πάλι μπορείς να εκφράσεις (με το στοματάκι σου) τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου (ώστε να ξέρει και ο άλλος που βαδίζει και, φυσικά, να κάνει τις επιλογές του...).
[Πάντως μη μας παρεξηγείτε, αν δεν μπορούμε να προχωρήσουμε έτσι γρήγορα οι γυναίκες. Θέλουμε να νιώσουμε οικειότητα κι αληθινή εμπιστοσύνη. (Άλλωστε, υπάρχει εγγύτερη επαφή ανάμεσα σε δύο ανθρώπους από αυτή; Πώς να αφεθούμε και να την απολαύσουμε έτσι γρήγορα, με έναν πρακτικά άγνωστο μετά από μερικά ραντεβου;)

Μπορεί να ξέφυγα λίγο του θέματος (αλλά αυτό είναι κλασσικό γυναικείο χαρακτηριστικό, έτσι δεν είναι;) ;) :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΟΙΠΟΝ.ΜΠΟΡΕΙ ΣΑΝ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ,ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΡΥΒΕΙ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

George G. είπε...

Οι γυναίκες είναι σαν τις μαιμούδες. Δεν αφήνουν το ένα κλαδί αν δε πιαστούν από το άλλο. Η κοπελιά μάλλον κάτι έπαιζε παράλληλα.

Suspect είπε...

[Πάντως μη μας παρεξηγείτε, αν δεν μπορούμε να προχωρήσουμε έτσι γρήγορα οι γυναίκες. Θέλουμε να νιώσουμε οικειότητα κι αληθινή εμπιστοσύνη. (Άλλωστε, υπάρχει εγγύτερη επαφή ανάμεσα σε δύο ανθρώπους από αυτή; Πώς να αφεθούμε και να την απολαύσουμε έτσι γρήγορα, με έναν πρακτικά άγνωστο μετά από μερικά ραντεβου;)

Καλη μου Παμ,

Καθε σχεση ξεκιναει με βαση την αγνοια.
Δεν καταλαβαινω, θα πρεπει πρωτα να βγουν 200 φορες για να ειναι μαζι στην 201 ?
Θα μπορουσε να του πει ( αν συνεβαινε αυτο ) "θελω να βγουμε μερικες φορες ακομα" παρα τα δεν σου αξιζω και χαζαμαρες.

Latte είπε...

Μα ακριβώς αυτό είπα κι εγώ, αγαπητέ Suspect:

"β) Αν σου αρέσει μεν, αλλά δε νιώθεις έτοιμη να προχωρήσεις στο επόμενο στάδιο, πάλι μπορείς να εκφράσεις (με το στοματάκι σου) τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου (ώστε να ξέρει και ο άλλος που βαδίζει και, φυσικά, να κάνει τις επιλογές του...)".
Τις σαχλαμαρίτσες που είπε η κοπέλα ούτε εγώ τις καταλαβαίνω (εκτός αν τις αποδώσουμε στο ότι ειναι γενικά μη συγκροτημένο άτομο).

Τώρα αυτό που δεν καταλαβαίνεις,
"Δεν καταλαβαινω, θα πρεπει πρωτα να βγουν 200 φορες για να ειναι μαζι στην 201 ?"
έτσι όπως το θέτεις, ούτε εγώ το καταλαβαίνω, για να σου το εξηγήσω (και πολύ μου αρέσουν αυτές οι περιπτώσεις που άνδρες-γυναίκες μαζί μιλούμε και "χώρια καταλαβαινομαστε" :):). Όρεξη να'χουμε, να προσπαθούμε να συνεννοηθούμε! :))

Κάποια στιγμή η γυναίκα θα νιώσει την εμπιστοσύνη και την οικειότητα που χρειάζεται. Δε μετράται με νούμερα το πότε θα συμβεί αυτό - αλλά αναγκαία συνθήκη για να το νιώσει είναι να έχει δίπλα της έναν άνδρα στον οποίο λόγος και πράξεις συνάδουν (κι αυτό ως ανθρώπινη - όχι απλά ανδρική - ιδιότητα είναι πολύ πολύ σπάνιο).
Τέλος πάντων, ίσως κακώς γενικεύω. Προσωπικές απόψεις εκφράζω. Καληνύχτα χαμογελαστή :)

Suspect είπε...

OK Pam με καλυψες μπορω να πω!
Τι κριμα να μην εχεις και εσυ μπλογκ.. :)

Latte είπε...

Χαίρομαι που σε κάλυψα αγαπητέ :)
Και ναι, έχω κι εγώ ένα (αρχάριας) μπλογκ, αλλά φιλοξενείται στο μουσικό παράδεισο :).
Όταν πρωτοανακάλυψα το δικό σου, σχολίασα στο ποστ που έγραφες για το πόσο βοηθήθηκες από διάφορους ανθρώπους μια μέρα με τις πατερίτσες. Κι επειδή είχα γράψει κάτι παρόμοιο (αλλά χωρίς πατερίτσες ;)), το σχόλιό μου περιείχε τη διεύθυνση.
Καληνύχτα (και καλό μήνα)!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια