Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ


Μια από τις αγαπημενες μου δραστηριοτητες είναι η φωτογραφια. Μου αρεσει το παγωμα της στιγμης, το ταξιδι των αναμνησεων και όταν πηγαινω σε σπιτια φιλων θελω να βλεπω φωτογραφιες τους. 

Σας προτεινω να κανετε το ιδιο. Θα περασετε καλα και θα μαθετε στιγμες της ζωης των φιλων σας. Ολοι μας αλλωστε λιγο ως πολύ θελουμε να διηγουμαστε περιστατικα και ιστοριες από τη ζωη μας. Οι επιδοσεις μου είναι αξιοπρεπεις για ερασιτεχνη. Δεν ειμαι από αυτους που θα προσπαθησω να αποθανατισω το βατραχακι τη στιγμη που καταπινει το κουνουπι. Το βαριεμαι και ως σκεψη. Ουτε θα αναλωθω σε ψυχοφθορες και χρονοβορες καταστασεις ( με μεγαλο κοστος ) τυπου να τις εμφανιζω μονος μου. Το χομπι από την ψυχωση απεχουν ελαχιστα. Μου αρεσει να κραταω τις αναμνησεις μου «ζωντανες» σε 2 αξονες. Προσωπα και μερη. Για να θυμαμαι…. 

Μια από τις δραστηριοτητες μου κατά τη διαρκεια της «αναπηριας» μου, ηταν να δω μια προς μια τις περιπου 6.000 που εχω στη συλλογη μου σε ψηφιακη μορφη και να επιλεξω τις περιπου 500 καλυτερες. 

Εδώ λοιπον http://picasaweb.google.com/mr.suspect εχω συγκεντρωμενα τα αλμπουμ με τις φωτογραφιες μου από τις περιηγησεις μου. Θα τα ανεβαζω και ξεχωριστα σαν θεματικες ενοτητες, αφενος να τα βλεπετε, αφετερου να ανανεωνω πιο συχνα το μπλογκ! 

Αν σας αρεσει καποια, μπορειτε να την κλεψετε ελευθερα. Τα πνευματικα δικαιωματα  δεν με ενδιαφερουν.  Απλως, απευθυνομενος στο φιλοτιμο σας, αν αποφασιστε καποια ή καποιες να τις διαδωσετε, μπορειτε να αναφερετε ότι την πηρατε από το www.suspectblog.gr

Οποτε λοιπον, βαλτε τις μουσικες που σας αρεσουν καθως θα τις χαζευετε και απολαυστε το σαν βιντεοκλιπ!



2 Λογομαχιες:

gaidara είπε...

Ξεκινώ...

mariax είπε...

Η φωτογραφία που έχεις στην αρχή του blog, είναι πολύ πετυχημένη. Οι φωτογραφίες με δρόμους μ' αρέσουν πολύ (βαθμολόγησα μια) όπως επίσης και τα πρόσωπα. Να πηγαίνεις ταξίδια και να μας δείχνεις φωτογραφίες!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια