Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΜΥΤΙΛΗΝΗ


Εδώ λοιπον μπορειτε να απολαυσετε στιγμιοτυπα από το προσφατο επαγγελματικο μου ταξιδι στη Μυτιληνη. Για μερικες φωτογραφιες που εβγαλα στο λιμανι είμαι πολύ περηφανος! 


Και όπως ειπαμε!
Αν σας αρεσει καποια, μπορειτε να την κλεψετε ελευθερα. Τα πνευματικα δικαιωματα  δεν με ενδιαφερουν.  Απλως, απευθυνομενος στο φιλοτιμο σας, αν αποφασιστε καποια ή καποιες να τις διαδωσετε, μπορειτε να αναφερετε ότι την πηρατε από το www.suspectblog.gr
 
Οποτε λοιπον, βαλτε τις μουσικες που σας αρεσουν καθως θα τις χαζευετε και απολαυστε το σαν βιντεοκλιπ!



4 Λογομαχιες:

VAD είπε...

Rε συ,και στις φωτογραφίες αριστούχος!Αριστα,κι οχι επειδή το ζήτησες,ε!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Έχω φοιτήτρια εκεί την αδελφή μου και περιμένων την ευκαιρία να επισκεφτώ το νησί...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΛΥΒΟ.ΦΟΒΕΡΑ.!!

cook είπε...

δεν εχω παει ποτέ,εχω ακούσει πολλά καλά και οι φωτο σας το επιβεβαιωνουν..θαυμάσιες :)

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια