Δεν
έχω γνωρίσει την Ειρήνη Καζαριάν και κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται.
Δεν
έχω γνωρίσει ούτε τους πανελίστες που την κράζουν, ούτε τους επαγγελματίες ηθοποιούς
που την αποδοκιμάζουν.
Άρα
μπορώ απολύτως απελευθερωμένος να γράψω ελεύθερα τη γνώμη μου σε ότι αφορά το κράξιμο για τη συμμετοχή της σε
μια θεατρική παράσταση και έχω μείνει ενεός.
Το
εγχώριο lifestyle
το
έχει περιγράψει εύστοχα ο Γιάννης Σπαλιάρας σε μια συνέντευξη που μου είχε
δώσει : Στην Ελλάδα νομίζουμε πως είμαστε Μονακό ενώ στην πραγματικότητα ίσως
να είμαστε λίγο πάνω από τα Τίρανα.
Είδα
πως σε διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές την έκραζαν και αναρωτήθηκα. Εντάξει, η
Καζαριάν δεν είναι ηθοποιός με πτυχίο. Υπάρχει όμως σχολή πανελιστών από την
οποία στελεχώνονται τα τηλεοπτικά τραπέζια των κλασικών
ανάλαφρων εκπομπών;;
Υπάρχουν
δηλαδή πτυχιούχοι πανελίστες που έχουν το κύρος και το βάρος των αντίστοιχων σπουδών
ώστε να βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις απολύτως αξιοκρατικά;
Τι;;
Όχι;
Τι
είναι;
Διάφοροι
τύποι που αξιοποιούν τις γνωριμίες τους;
Α,
άρα αυτοί είναι εντάξει και η Καζαριάν δεν είναι. Μάλιστα. Υπάρχει όμως μια
μικρή λεπτομέρεια. Την Καζαριάν άμα θες πας να τη δεις. Αυτοί οι τύποι και
αυτές οι τύπισσες όμως μπαίνουν στα σπίτια μας καθημερινά. Άμα κυρίες και
κύριοι απαιτείτε θεατρικές σπουδές από την Ειρήνη, ξεκινήστε από τους εαυτούς σας
στον δικό σας τομέα.
Βρισκόμαστε
στο 2019. Μήπως είναι λίγο φασιστικό να αποδοκιμάζεται ένας άνθρωπος που
δοκιμάζει τις δυνάμεις του σε έναν χώρο; Δεν είναι ελεύθερος να προσπαθήσει και
να κριθεί από το κοινό; Δεν έχει δικαίωμα να δοκιμαστεί και να κρίνει η αγορά
αν αξίζει;;
Αλλά
δεν αντέχω, θέλω να κάνω και ένα σχόλιο για τους ηθοποιούς που ενοχλήθηκαν
σφόδρα. Για σταθείτε ρε! Πως γίνεσαι ηθοποιός στην Ελλάδα; Από ένα ΙΕΚ, από ένα
εργαστήρι σπουδών, από ένα θέατρο που ανοίγει μια σχολή και με το δέλεαρ ότι η
σκηνή είναι δίπλα, αυξάνει τα έσοδα του. Κάνεις μερικά
σεμινάρια, τα πληρώνεις, παίρνεις ένα πιστοποιητικό και καλή σου τύχη. Αυτό τι
σημαίνει, ότι είσαι πολύ πιο μπροστά στην υποκριτική από την Καζαριάν νομίζεις;
Ή ότι όλα είναι Εθνικό Θέατρο;; Ξέρουμε για παράδειγμα πως στα πανεπιστήμια, το
Harvard,
το Yale, το
LSFE είναι
από τα καλύτερα του κόσμου. Αξιολογούνται οι δραματικές σχολές στην Ελλάδα;
Είναι τόσο δύσκολο να παρακολουθήσεις μερικά σεμινάρια υποκριτικής και να δηλώσεις
ηθοποιός; Αυτός λοιπόν που μπορεί να έπαιξε σε 2-3 παραστάσεις σε ένα πειραματικό θέατρο
και να τον είδαν συγγενείς και φίλοι, θα κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις ότι η
Καζαριάν καταστρέφει το ιερό επάγγελμα του ηθοποιού;;;
Ακόμα
και οι φτασμένοι που καταφέρονται εναντίον αυτού του κοριτσιού, τόσο πολύ
ξεχνούν το δικό τους ξεκίνημα; Ο τότε σκηνοθέτης που τους διένειμε ένα ρόλο ενώ
θα μπορούσε να τον δώσει σε μια πιο έμπειρη συνάδελφο τους και σήμερα θα ήταν
συνταξιούχες μοδίστρες, τόσο εύκολα το ξέχασαν;;;
Κανείς
δεν σκέφτεται το απλούστερο όλων;
Όταν
μια τέχνη απευθύνεται στο κοινό τότε είτε μας αρέσει είτε όχι, έχει και
εμπορικό χαρακτήρα. Αλλιώς θα δίνονταν παραστάσεις στις ταράτσες για τους οπαδούς
του παρκούρ.
Το
ότι η Ειρήνη Καζαριάν θες λόγω πρόσφατης δημοφιλίας, θες λόγω ομορφιάς, θες
λόγω περιέργειας αυτών που θα πάνε να τη δουν, θα συμβάλλει στην εμπορική επιτυχία της παράστασης ώστε να
πληρωθούν σίγουρα οι συντελεστές της και θα βγουν μερικά μεροκάματα για μερικές
οικογένειες, το σκέφτηκε κανένας πριν τη σταυρώσει την κοπέλα;
Για
μένα κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να δοκιμάζει σε ετερόκλητα αντικείμενα. Άμα
πιάσει, μπράβο του, βρίσκει τον προορισμό του και πορεύεται. Αν όχι,
εμπλουτίζει τις εμπειρίες του, κάνει ένα ταξίδι αυτογνωσίας και θα έχει να
διηγείται στα παιδιά και στα εγγόνια του μια καλή ιστορία.
Από
τη στιγμή που την επέλεξε ένας σκηνοθέτης και συνεχίζει να δουλεύει μαζί της,
κάτι βλέπει. Άλλωστε ο Νικόλας Ανδρουλάκης δεν είναι βλάκας να τη βάλει να
παίξει μονόλογο του Μπρέχτ, ούτε την Αγγέλα Παπάζογλου.
Θα
την κρίνει και το κοινό. Αν κάνει ή δεν κάνει, ας το πει ο κόσμος. Αν έχει
μέλλον στο χώρο θα το κρίνει η εγχώρια και καλά εκπαιδευμένη θεατρική αγορά. Αν
όχι, η Ειρήνη Καζαριάν δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. So what ?
Εσύ
κυρία Σούλα μου που με διαβάζεις τώρα, διέγραψε τα παραπάνω, είναι λίγο σύνθετα
για εσένα. Θα μιλήσω κατευθείαν στην ψυχή σου με το παρακάτω.
Η
Ελένη Μενεγάκη κυρία Σούλα μου, είναι στην κορυφή για 24 συνεχόμενα χρόνια. Δεν
έχω δει ούτε μια ολόκληρη εκπομπή της παρά μόνο αποσπάσματα και τα περισσότερα από τον
σχωρεμένο τον Θέμο και αντίστοιχες σατιρικές εκπομπές, αλλά υποκλίνομαι. Πολλές
γυναίκες πέρασαν μπροστά από τις κάμερες αλλά 24 χρόνια η Ελένη Μενεγάκη είναι top of the top.
Το 1995 ξεκίνησε τον πρωινό καφέ στον ΑΝΤ1. Εσύ τι λες, δεν τη βοήθησε ότι
λίγο πριν είχε παίξει σε 3 σίριαλ και στη Mega Banca;;;
Αφήστε
το κορίτσι ήσυχο και αν αξίζει, θα το διαπιστώσουμε στη σκηνή.
0 Λογομαχιες:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια