Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ


Νιώθετε ότι έχετε κι εσείς το δικό σας μερίδιο ευθύνης σε όσα συμβαίνουν;
 
«Φυσικά και έχω. Μεγάλωσα κι εγώ, όπως και όλοι μας, με τη λογική ότι το κράτος είναι ένας αντίπαλος που σου κλέβει τα λεφτά και για να μπορέσεις να σωθείς και να επιβιώσεις πρέπει να το κλέβεις κι εσύ.  Άργησα πολύ να καταλάβω ότι το σπίτι μου είναι η πατρίδα μου και όχι το διαμέρισμα που μένω, ότι τα σκουπίδια μου δεν μπορώ να τα παρατάω στην πόρτα του διπλανού γιατί σπίτι μου είναι κι αυτό, ότι δεν μπορώ να σβήνω τη γόπα μου στην παραλία γιατί πρέπει να σέβομαι το χώρο όπου μεγαλώνουν τα παιδιά μου. Δυστυχώς, πάντα μας ένοιαζε η πάρτη μας. Βγάζαμε πολιτικούς κι ας ξέραμε ότι είναι λαμόγια, μόλις, όμως, μας έκαναν το ρουσφετάκι ήταν οι καλύτεροι. Αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα χρόνια τώρα και δε νομίζω ότι θα αλλάξει αύριο ή μεθαύριο. Για να μη σου πω ότι δε θα αλλάξει ποτέ. Είμαστε βαθιά διαφθαρμένοι. Μακάρι κάποια στιγμή να υπάρξει υγιής σχέση κράτους - πολίτη, αλλά δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος».

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Γεράσιμου Σκιαδαρέση στην Εβελίνα Ρίζου για το  «Πρώτο Θέμα».

Respect



2 Λογομαχιες:

toekana είπε...

Συμφωνώ ...έχω γράψει κάτι ανάλογο στο μπλόγκ μου ......

Leviathan είπε...

maresei autos...telika poli :) kali xronia kai pali! :)

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια