Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΕΡΔΑΝΕ

 

Αθλητική βραδιά απόψε και έχω να σχολιάσω τα εξής.

Ο Ολυμπιακός είχε τα ίδια χάλια. Μάλλον, για να είμαι δίκαιος έκανε 3-4 φάσεις παραπάνω από ότι συνήθως και με εμφανή ανάγκη να βελτιωθεί ο Μασούρας στα τελειώματα – έλεος, στον Ολυμπαικό παίζεις -  αλλά το τραγικό είναι πως αν κάνεις δύο προκρίσεις με αυτούς που έπαιξες, στα πέναλτι, κάτι έχεις κάνει πάρα πολύ λάθος.

Δεν είναι η εύκολη δικαιολογία ότι «να βλέπουν τον Βαλμπουενά και να ντρέπονται» όπως μου έλεγαν δύο φίλοι μου Ολυμπιακοί όταν το βλέπαμε στην καφετέρια.

Το θέμα είναι πιο σοβαρό. Αυτούς έχεις, τόσο ξέρουν, τόσο παίζουν. Άρα δεν έκανες καλές επιλογές. Επίσης σε βασικές θέσεις του παιχνιδιού είσαι υποστελεχωμένος για να μην πω άδειος.

Μετά από 6 παιχνίδια στην Ευρώπη, έχουμε σαφή εικόνα του Ολυμπιακού και στο λιμάνι φέτος έχουν γίνει όλα λάθος. Απαράδεκτη εικόνα για μια ομάδα με τέτοια μακρόχρονη θητεία στις μεγάλες διοργανώσεις. 

Στο τέλος οι πανηγυρισμοί των φίλων του Ολυμπιακού στο Καραϊσκάκης ήταν μια θλιβερή αντίδραση από έναν κόσμο που έχει δει και καλό ποδόσφαιρο και καλούς παίκτες στην ομάδα του και συμβιβάζεται με μετριότητες.

Σε ότι αφορά την Εθνική μας του μπάσκετ, τα συμπεράσματα μου :

·       Οι Σέρβοι είναι καλύτεροι. Παίξαμε και τους έλειπαν 8 παίκτες.

·       Μην ακούσω καμιά δικαιολογία ότι μας έλειπαν και εμάς γιατί ούτε ο συμπαθής Παπαγιάννης θα περιόριζε κοτζάμ Γιόκιτς και ο Παπαπέτρου θα έπαιρνε – κακώς – χρόνο συμμετοχής από τον Θανάση. Ο Κώστας τραυματίστηκε στο παιχνίδι όπως και ο Μίσιτς οπότε δεν τον μετράω. Ελπίζω να βρει τα πατήματα του ο Σλούκας γιατί μετά τον Ντόρσει διαθέτουμε τον Λαρετζάκη και ως αντικαταστάτη του Καλάθη έχουμε τον Λούντζη και χαρήκαμε.

·       Το μόνο κέρδος της αναμέτρησης είναι το διαιτητικό ξεδιάντροπο χειρουργείο. Οι γκρίζοι πήραν εντολή ότι Μουντομπάσκετ χωρίς Σερβία δεν γίνεται και μας εκτέλεσαν. Όσοι με διαβάζουν καιρό, ξέρουν πως δεν μου αρέσουν οι δικαιολογίες αλλά δεν μπορώ να κλείσω και τα μάτια μου στην αλητεία. Κάποια στιγμή γύρισε ο διαιτητής και σε εμένα μου σφύριξε φάουλ απο την τηλεόραση ! Μα τι έκανα του λέω; Μπύρα πίνω !  Μέχρι να καταλάβω τι έγινε, ο Γιόκιτς εκτελούσε βολές. Που είναι το κέρδος για την Εθνική μας; Να το πάρουν απόφαση οι δικοί μας ότι οι άλλοι είναι πιο δυνατοί παρασκηνιακά και να θυμώσουν. Να πεισμώσουν. Να συγκεντρωθούν και αποφασισμένοι…..

 

…….να πάνε στο Ευρωμπάσκετ με το μαχαίρι στα δόντια…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια