Τρίτη 9 Μαΐου 2023

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

Σου είχα γράψει εδώ https://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2023/03/blog-post_17.html την περιπέτεια μου με τα ένσημα μου.

 

Τελικά βρήκα ραντεβού και πήγα στον ΕΦΚΑ.

Στο μεν ένα κομμάτι υπέβαλλα αίτηση, με αριθμό πρωτοκόλλου και μου είπαν πως θα μου απαντήσουν και να μην περιμένω σύντομα γιατί θα έπρεπε λέει να πάνε σε ένα ΙΚΑ να πάρουν το αρχείο, να το ψάξουν, ε, καταλαβαίνεις. Σε 2 χρόνια και άμα. Τουλάχιστον αυτό που μου αναλογούσε το έκανα.

Στο δε άλλο κομμάτι, μου είπαν να πάω σε ένα άλλο υποκατάστημα.

Πήγα.

Από την είσοδο ξεκινάνε τα καλά φίλε μου.

Στην αρχή δεν με άφηναν να περάσω γιατί λέει δεν είχα ραντεβού. Μα αφού με στέλνουν από το άλλο υποκατάστημα σας ! Ποιος σας έστειλε; Συγγνώμη, δεν συστηθήκαμε! Λες και θα έπρεπε να ζητήσω έγγραφη παραπομπή. Τι είναι, καρδιολόγος;;; Παρακάλεσα, πίεσα και μια από τις δύο κυρίες, μου είπε «περάστε, και αν σας εξυπηρετήσουν…»

Δεν το συζήτησα δεύτερη φορά, σε 1 νανοσεκόντ, πάτησα το κουμπί του ανσανσέρ στην άλλη άκρη της αίθουσας.

Φτάνω που λες στον όροφο του τρόμου.

Φάκελοι, χαρτιά, στίβες, σε έπιανε η καρδιά σου. Πριν από μένα άλλοι πέντε. Ταλαιπωρημένοι και θυμωμένοι άνθρωποι που ψιλογνωριστήκαμε και γελάγαμε πικρά. Μας ένωνε η ταλαιπωρία μας.

 

Η ψηφιοποιήση ξέρεις γιατί είναι μονόδρομος;

Γιατί δεν πρέπει να μεσολαβούν άνθρωποι.

Θα το πω όπως το βίωσα και όπως πιστεύω ότι εκφράζω και τους πολίτες που συμπέσαμε.

 

Δεν γουστάρουν οι υπάλληλοι να εξυπηρετήσουν.

Τους έβλεπα και ηδονίζονταν όταν έλεγαν περάστε αύριο. Χαίρονταν όταν ξαπόστελναν τον κόσμο τύπου: Ανεβείτε στον τέταρτο, κατεβείτε στον δεύτερο και μετά στον τρίτο όροφο.

Εκστασιάζονταν όταν έβγαζαν λάθος άλλους συναδέλφους τους από άλλες υπηρεσίες τύπου «σας έδωσαν λάθος έγγραφα, λείπει μισή σφραγίδα από την τέταρτη παράγραφο της έκτης σελίδας, α, λάθος, δεν έπρεπε να έρθετε εδώ»

 

Οι άνθρωποι απλώς δεν θέλουν.

Γιατί είναι χορτάτοι, γιατί δεν έχουν καμία επίπτωση, γιατί βαριούνται τη ζωή τους. 

Δεν θέλουν.

 

Αναφέρω σε μια κυρία το πρόβλημα μου και αποφαίνεται πως κακώς πήγα γιατί τα ένσημα που έχω και δεν έχουν καταχωρηθεί, δεν πειράζει καθώς μπορώ να το κάνω όταν συνταξιοδοτηθώ. Απάντησα πως μπορεί πχ το σπίτι μου να πάρει φωτιά. Να το ρισκάρω απλώς να τα κρατάω; Τόσο δύσκολο είναι να τα καταχωρήσουν;; Είναι τόσο περίεργο να πάρουν τα ένσημα μου και να τα περάσουν στο ΑΤΛΑΣ ώστε να φαίνονται;

 

Επειδή επέμεινα, αναμείχθηκε και άλλη κυρία στη συζήτηση. Αυτή ήταν πιο επιθετική. Ποιος σας είπε να έρθετε εδώ; Πως τόλμησαν, όλο λάθη κάνουν και κάλεσε στο άλλο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ για να τους κάνει μάθημα ποδοσφαίρου και μπάντμιντον. Το αθάνατο ελληνικό δημόσιο και σε αυτό είναι παρών καθώς οι κλήσεις της έμεινε αναπάντητες!

 

Εκεί λοιπόν που με είχαν με το μισό πόδι στην έξοδο, η θυμωμένη κυρία, κρατώντας στα χέρια της τα έγγραφά μου, ξεροκατάπιε και παραδέχθηκε σβηστά:

 

Ε….χμ…ναι… τώρα που το ξαναβλέπω, ναι, έχουν δίκιο οι συνάδελφοι, σωστά ήρθατε…. Μισό να ρωτήσω τη διευθύντρια… συμπληρώστε αυτή την αίτηση…

 

Νομίζω ότι έχει συμβεί σε όλους μας. Μπρος στην προοπτική της εξυπηρέτησης, ξεχνάς τον θυμό, πνίγεις την οργή γιατί δεν σε συμφέρει να τους βάλεις απέναντι και κάνεις ότι σου πουν για να φύγεις μια ώρα αρχίτερα.

 

Μου είπαν και αυτοί ότι πρέπει να πάνε σε ένα ΙΚΑ που είναι το αρχείο της επιχείρησης και να μην το περιμένω σύντομα.

 

Κάνε το και σε 10 χρόνια αγάπη μου, αρκεί να μη σε ξαναδώ!

 

Και εσένα και το ταμείο σου μαζί !

 

Υγ1. Πόσο δύσκολο είναι να βγάλεις ένα πρόγραμμα με πχ 6 μηνη σύμβαση για data entry. Όλοι θα δηλώναμε συμμετοχή για μερικά εξτραδάκια. Χιλιάδες φοιτητές και άνεργοι θα μπορούσαν όλους αυτούς τους φακέλους και στις υπηρεσίες, και στα ταμεία  και στα νοσοκομεία να τους πληκτρολογήσουν σε ένα πληροφοριακό σύστημα να τελειώνουμε….

Υγ2. Καλή η βιτρίνα της ψηφιοποίησης, καλή η πάλαι πότε δήλωση του νόμου 105 που γίνεται από το σπίτι σου αλλά πραγματική ψηφιοποίηση του κράτους όταν για να πουλήσεις ένα ακίνητο – και η σημασία του ακινήτου στην οικονομία είναι τεράστια καθώς επηρεάζει καμιά διακοσαριά άλλα επαγγέλματα – πρέπει να μαζέψεις 50 χαρτιά και στα ταμεία γίνεται μπάχαλο, δεν υπάρχει και απλώς κοροϊδευόμαστε. Εκτός και αν μας αποκοιμίζει ότι στο 1555 κάποιος σου απαντά….



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια