Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

 

Στην εταιρεία που εργάζομαι, τρεις συνάδελφοι είναι στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης και κουβέντα στην κουβέντα, είπα να ρίξω μια ματιά και στα δικά μου. Αργώ πάρα πολύ ακόμα η αλήθεια είναι και μεταξύ μας δεν πιστεύω ότι θα πάρω ποτέ σύνταξη.

 

Μπήκα λοιπόν στο περίφημο σύστημα ΑΤΛΑΣ. Έκανα 10 μέρες να μου βγάλει μια συγκεντρωτική λίστα με τα ένσημα μου. Για 10 μέρες, έβγαζε συνέχεια το κλασικό «σφάλμα συστήματος».

 

Μου έκανε αρνητική εντύπωση πως θα μπορούσαν στο τέλος να σου έχουν ένα άθροισμα. Ούτε καν. Κάτσε φίλε μου και υπολόγισε τα ένα ένα. Μήνα μήνα, προσέθετε. Κορόιδο. Ήθελες και ψηφιακό μετασχηματισμό.

 

Ούτε καν συσσωρευτικά κάθε χρονιά δεν έχουν. Μήνα μήνα. Εκεί να σου διαλύσουν το νευρικό σύστημα.

 

Με τα πολλά, εντόπισα 2 λαθάκια. Είμαι -200 ένσημα.

 

Στέλνω επεξηγηματικό email με φωτογραφίες των ενσήμων που μου λείπουν. Αυτόματα το σύστημα μου έστειλε μια ειδοποίηση με αριθμό πρωτοκόλλου και με βάση αυτόν θα μου απαντούσαν. Πολύ σωστά κατάλαβες, μετά από 6 ημέρες, είναι πιο πιθανό εσύ που με διαβάζεις να σου χτύπησε την πόρτα μια δίμετρη βραζιλιάνα και να σου εξομολογήθηκε τον έρωτα της, παρά να μου απαντούσε ο ΕΦΚΑ.

 

Απογοητευμένος πήρα τηλέφωνο στο 1555. Ευτυχώς που είχα κρατήσει κάβα απογοήτευσης.

 

Μια πολύ ευγενική κοπέλα που μου απάντησε, μου εξήγησε πως θα έπρεπε να πάω στο μητρώο και για να συμβεί αυτό, θα έπρεπε να κλείσω ραντεβού.

 

Έλα όμως που τα προγραμματισμένα ραντεβού ήταν ήδη κλειστά για το επόμενο δίμηνο! Γκολ !

Το κάναμε μαζί για να δω και πως δουλεύει και μου πρότεινε να ξανάμπαινα σε μια εβδομάδα για να πιάσω μια κενή ημερομηνία. Στην απλή ερώτηση μου "γιατί να μην μπορώ να το κανονίσω πχ σε 3 μήνες ή σε 4, δεν είναι άλλωστε κάτι επείγον" Παρά τη φιλότιμη προσπάθεια, απάντηση δεν πήρα. Έτσι, να σε βάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να μπαίνεις, να βλέπεις τα κόκκινα κουτάκια σε όλες τις ημέρες και τις ώρες, όλες τις ημέρες, να εθίζεσαι, να γουστάρεις. 

 

Επειδή είσαι γατόνι, κατάλαβες φυσικά πως και ξαναμπήκα και δεν είχε πάλι κενή ημερομηνία.

 

Άμα είναι αυτός σοβαρός ψηφιακός μετασχηματισμός, τότε εγώ είμαι μαύρος, 2.13, πρωταθλητής στο ΝΒΑ και με λένε Αντετοκούνμπο.

 

Σε συνδυασμό με την επικαιρότητα, αυτόματα μου ήρθε κατά νου η επική ρήση ενός λαϊκού και ακατέργαστου φίλου μου ( και συνήθως σε τέτοια στέκια λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες ) που παίζει darts με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό:

 

«Είστε όλοι μπουρδέλα….»



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια