Τρίτη 13 Απριλίου 2021

ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

 

Εδώ και αρκετό καιρό, είμαι εθελοντής στο Καταφύγιο Αδέσποτων Ζώων του Δήμου Αθηναίων στο Βοτανικό. Ένα καταφύγιο που μέχρι πριν από λίγους μήνες ήταν αχούρι μέχρι να ασχοληθεί επισταμένως ο Δήμος Αθηναίων και να το μετατρέψει σε παλάτι.





Έχω πάει σε τρία στην Αθήνα, έχω δει φωτογραφίες από άλλα και είμαι σίγουρος πως  όμοιο του στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Ένα μεγάλο μπράβο στον Δήμαρχο Κώστα Μπακογιάννη και στις κυρίες της Αστικής Πανίδας, Αβραμίδου και Μορφέτα για την τόσο καλή δουλειά.




Μεγάλα κλουβιά, ευρύχωρα, με κλίση για να κρατάνε υγρασία, σε περιφραγμένο καλαίσθητο χώρο με διαδρόμους, διάφορα φυτά και δέντρα για να κάνουν τα σκυλιά τις βόλτες τους και οσονούπω μπαίνει στέγαστρο για να προστατεύονται από τη βροχή και τις μεγάλες ζέστες. Μέχρι και πισίνα διαθέτει για να δροσίζονται το καλοκαίρι!



Πολύ καλά οργανωμένο, με εκπαιδευτές, δημοτικούς υπαλλήλους που ασχολούνται με τη σίτιση, την καθαριότητα και τις βόλτες των ζώων και εθελοντές που βοηθούν στην κοινωνικοποίηση τους. 

Αν κάποιος θέλει σκύλο, ( είτε εσύ είτε κάποιος από τον κύκλο σου ) έχουμε μπόλικα και για όλα τα γούστα! Σώζεις ένα αδέσποτο, προσφέρεις θαλπωρή και παίρνεις πολλαπλάσια αγάπη και φοβερή παρέα! Μπορείς απλώς και να έρθεις μια βόλτα να δεις και αν κάποιο σκυλάκι σου κάνει «κλικ» μπορείς να το υιοθετήσεις σε δεύτερο χρόνο.

Δεν χρειάζεται να είναι ράτσας, αυτό είναι αστικός μύθος. Ίσα ίσα που τα ημίαιμα είναι και πιο ανθεκτικά στις ασθένειες αλλά και μπορούν να εκτιμήσουν την αγάπη και τη φροντίδα και να ανταποδώσουν πολύ περισσότερο από όσο φαντάζεσαι.




 Επίσης αν σε κάποιον περισσεύει σπιτάκι ή κουβερτάκια ή παιχνίδια, είναι απολύτως καλοδεχούμενα!

Όποιος θέλει, ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα στα σόσιαλ μου.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια