Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ – ΧΑΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ


Πήγα πρόσφατα σε ένα φιλικό μου σπίτι και εκεί γύρω στα μεσάνυχτα που σηκώθηκα να φύγω, θυμήθηκα πως ο οικοδεσπότης έχει cosmote tv. Ρε συ, του λέω, είχα λατρέψει την ταινία «Έτερος εγώ», να δούμε ένα επεισόδιο από τη σειρά;;

Τη συνέχεια νομίζω ότι την κατάλαβες ήδη.

Είδαμε και τα 8 επεισόδια.

Μιλήσαμε ελάχιστα και μόνο για μερικές λεπτομέρειες της σειράς.

Διακόπταμε μόνο για τουαλέτα.

Όταν τελειώσαμε είδαμε πολλά άδεια κουτάκια μπύρας γύρω μας. Μάλλον εμείς τα ήπιαμε.

Έφτασα στο σπίτι μου για βραδινό ύπνο στις 8 το πρωί !

Τι κάψιμο ήταν αυτό! Το τελευταίο που μου έχει συμβεί ήταν με το house of cards. Μέχρι και την 4η σεζόν που έχω δει. Ευτυχώς που δεν έχω συνδρομητική τηλεόραση γιατί αυτό το σύστημα με το «πάρτε όλα τα επεισόδια μαζεμένα» καίει τον εγκέφαλο. Έχει το καλό ότι δεν περιμένεις ανά εβδομάδα αλλά από την άλλη ο εθισμός είναι νομίζω αντίστοιχος του τζόγου. Πανίσχυρος.

Αν ο Σωτήρης Τσαφούλιας λεγόταν Soter Tsafoulson θα είχε πάρει 78 όσκαρ. Τι απίστευτη διάνοια έχει αυτός ο τύπος; Πόσο IQ να έχει άραγε; Στοιχηματίζω για πάνω από 140.

Το στόρι της σειράς είναι πως ένας κατά συρροή δολοφόνος ακολουθεί το πρότυπο των άθλων του Θησέα. Δεν θα κάνω spoiler σεβόμενος μια πραγματικά σπουδαία ελληνική παραγωγή και σειρά. Δεν υπάρχει περίεργο τέλος, τόσα χρόνια κοντά στον Μπέκα ο Δαδακαρίδης, κάτι έμαθε και την έλυσε και αυτή την υπόθεση. Πάντως και αναφορές στην ταινία έχει και αφήνει να εννοηθεί ότι θα συνεχιστεί καθώς δεν απάντησε ο Πυγμαλίωνας στον Βακούση ότι έλυσε τελικά την πρώτη υπόθεση.

Μεγάλο μπράβο στην Cosmote που πήρε το ρίσκο και τη χρηματοδότησε. Βλέπω κάτι τελείως χαζά σίριαλ στην τηλεόραση που ένα φαύλο και σαχλεπίσαχλο παρασιτικό σύστημα φτιάχνει «σταρ» και «μεγάλους καλλιτέχνες». Το να χρηματοδοτήσεις τέτοιες παραγωγές, είναι κάτι σπουδαίο. Και πάλι μπράβο!  

Κατά τα άλλα : Η φωτογραφία ήταν καταπληκτική και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αμερικάνικες παραγωγές.  Η μίνιμαλ αισθητική με τους τεράστιους άδειους χώρους μου θύμισε και λίγο το αγαπημένο μου Fringe. Οι Χαμένες Ψυχές σε μεγάλους άδειους χώρους. Τρομερός συμβολισμός. Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον αυτή την πώς να την πω, industrial νουαρ οπτική.

Σε ότι αφορά το κάστινγκ, μπορεί το όνομα του Δαδακαρίδη να βγαίνει πρώτο στα credits αλλά τη σειρά την έχει πάρει πάνω του ο Μάνος Βακούσης που ο άνθρωπος δίνει ρεσιτάλ. Ο Πέτρος Λαγούτης δεν ήταν ποτέ η αδυναμία μου αλλά έχει αξιοπρεπή παρουσία. Ο καλός Σπύρος Παπαδόπουλος ως Αρχηγός της Αστυνομίας δεν πείθει κανέναν. Νομίζω πως το σίριαλ με τον Αστυνόμο Μπέκα έχει κάνει κακό στους Αρχηγούς της Αστυνομίας καθώς τους παρουσιάζουν – όπως και εδώ -  ως ηλίθιους. Αν και στην ταινία λάτρεψα τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, στη σειρά διατηρώ μερικές επιφυλάξεις. Έχω την αίσθηση πως αντί να εξελίξει τον ρόλο, απορροφήθηκε από αυτόν. Τον περίμενα λίγο πιο ισχυρό, λίγο πιο ατακαδόρο, λίγο πιο έντονο αλλά σε πολλά σημεία  ήταν αρκετά υποτονικός. Είδα όλη τη σειρά με τη μια, οπότε έχω γενική άποψη.

Ο Άκης Σακελλαρίου ήταν καλός αλλά κάτι μου έλειπε. Ο Μαρκουλάκης ήταν φανταστικός. Η Βίκυ Παπαδοπούλου είναι απίστευτη. Απορώ και ταυτόχρονα τη θαυμάζω αυτή την κοπέλα. Κοινωνικά δίκτυα δεν έχει. Δεν έχει ! Συνεντεύξεις δεν δίνει. Θα μπορούσε να είναι πρώτο θέμα σε όλα τα sites και στα κανάλια. Εκπληκτικό θηλυκό και ναι, την παντρεύομαι. Ας μην κάνει τίποτα, απλώς να τη βλέπω. Από τους μικρότερους ρόλους, άψογος με εξαιρετική αίσθηση του μέτρου ο Παπασπηλιόπουλος. Αν και μικρός ρόλος, αλλά το στίγμα της η  Κατερίνα Διδασκάλου το έδωσε έντονα.

Θα σου πω και κάτι χιουμοριστικό :

Η σειρά έχει και ένα λάθος ! Σε μια σκηνή, το πτώμα πέφτει στο έδαφος από την ταράτσα. Πρώτα βλέπεις το αίμα να εκτοξεύεται στο πρόσωπο ενός παριστάμενου και μετά ακούς τον γδούπο!

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οι ταχύτητες του Τσαφούλια. Φαινομενικά είναι μια σειρά που εξελίσσεται πολύ αργά και αλλά και πολύ γρήγορα μαζί ! Πως το κάνει, πες μου εσύ. Οι Αμερικάνοι έχουν σήμα κατατεθέν την ταχύτητα. Ο δικός μας, εκεί νομίζεις πως σέρνεται, κάτι κάνει και τρέχει. Και μετά ξανακόβει. Αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνεις. Σου φαίνεται ως Όλον.

Ειλικρινά προσπαθώ να σκεφτώ τι άλλο θα ξεσηκώσει από την Αρχαία Ελλάδα για να μας δείξει αυτός ο σπουδαίος Δημιουργός της εποχής μας. Θα μπορούσα να υποψιαστώ την Οδύσσεια αλλά θέλει μερικά εκατομμύρια δολάρια διαθέσιμα. Μακάρι να τα βρει. Ή να τα μετασχηματίσει έτσι ώστε να μας τρελάνει στους συμβολισμούς!

Τεράστιο μπράβο και Respect.

Και στον Σωτήρη Τσαφούλια και στην Cosmote.

Υγ. κ. Τσαφούλια η ιδέα να χωρίσει η Σοφία με τον Λαϊνη, δεν ήταν εύστοχη !  

Με άριστα το δέκα : 8,5



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια