Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 73


Το σχόλιο του Suspect για μια συζήτηση: Τη φράση «διάλογο κάνουμε» την εκφέρει πάντα αυτός που διακόπτει συνέχεια και δεν αφήνει τον άλλον να μιλήσει.
Μην αυταπατάσαι. Μόνος σου είσαι. Εσύ και το πληκτρολόγιο σου.
Ανέκαθεν είχα στόχους. Πολλούς στόχους. Μικρούς και μεγάλους. Μόνο που τώρα μου τελείωσαν τα βέλη...
Από τα πλέον αντιαισθητικά, και ανδροαπωθητικα, να ακούς μια γυναίκα να σου λέει "στα τέτοια μου" Λες και τα έχει.
Το μόνο που μπορεί να σταματήσει την τηλεοπτική βλακεία είναι οι διαφημίσεις
Οι ληστές ζητούν ή τα λεφτά ή τη ζωή σου. Οι γυναίκες και τα δυο...
Είμαι καλλιτέχνης και πρέπει να έχω κατάθλιψη.
Είμαι καλλιτέχνης και πρέπει να είμαι χαζοχαρούμενος και να μιλάω συνέχεια για τη θετική ενέργεια και την αγάπη.

Στο μαγικό κόσμο του Facebook, όταν ένας τυπάκος γράψει ενα αστείο, τον αγνοούν παντελώς.
Αν το ίδιο αστείο το γράψει μια μπικινογκόμενα, παίρνει 175 likes, 72 σχόλια 93 «κοινοποιήσεις» και 49 αιτήματα φιλίας.

Δεν αρκεί να έχεις στόχους, πρέπει να έχεις και σημάδι

Η παρατήρηση του Suspect για τη θηλυκή κλάψα: Μακριά από γκόμενα που κλαίγεται, γκρινιάζει και μιζεριαζει παρουσιάζοντας εαυτόν ως θύμα. Μην τσιμπάς. Είναι ο μεγαλύτερος ΘΥΤΗΣ..

Όταν δούμε άνθρωπο με μεγάλο άγχος, στενοχώρια και λύπη, ενώ τα έχει όλα -τίποτε δεν του λείπει-, πρέπει να γνωρίζουμε ότι του λείπει ο Θεός. Τελικά, οι άνθρωποι βασανίζονται και από τον πλούτο, γιατί τα υλικά αγαθά δεν τους γεμίζουν, είναι διπλό βάσανο.
Γερων Παϊσιος

Η χαρούμενη ανακάλυψη να περνάς με λιγότερα

Μπορεί να μη θέλεις, να μην είσαι άξια, να έμεινες στο ράφι, ή να μη σου κατσε να γίνεις μητέρα. Είναι αθλιότητα όμως να βρίζεις το μεγαλύτερο δώρο του Θεού προς τη Γυναίκα…



1 Λογομαχιες:

BUTTERFLY είπε...

Οι ληστές ζητούν ή τα λεφτά ή τη ζωή σου. Οι γυναίκες και τα δυο...

Πολυ καλο πραγματικα!

Επισης, βαλσαμο τα λογια του Γεροντα, εξαιρετικος, τοσο σοφος!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια