Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 47


Όταν ήμουν νέος, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην παντρευτώ προτού βρω την ιδανική γυναίκα. Τελικά την βρήκα - αλλά, έψαχνε και αυτή για τον τέλειο άνδρα.


Ατυχος είναι αυτος που δεν μπορει να υποφερει την ατυχια


Δεν ειμαι αλαζονας αλλα ταπεινοφρων.
Με αγαπω, με αγαπω, με αγαπω..


Η επιτυχία πάντα συμβαίνει όταν είσαι μόνος σου και η αποτυχία όταν σε
βλέπουν όλοι


Όταν δεν κανω τιποτα, κανω περισσοτερα


-Ώστε έχεις ξανασυναντήσει αυτά τα πλάσματα;
-Ναι.
-Και πως τα αντιμετώπισες;
-Πέθανα.
Alien 4


Στο ελληνικό πρωτάθλημα μέσα σε μία σεζόν έχουμε την κατά Μαρξ ιστορία της ανθρωπότητας. Ξεκινάμε με τη φεουδαρχία, που οι νίκες παίρνονται με το όνομα και κληρονομικά, συνεχίζουμε με τη βιομηχανική επανάσταση, που οι καπιταλιστές συσσωρεύουν τον πλούτο, και έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από τον σοσιαλισμό, που ο καθένας αμείβεται ανάλογα με την εργασία του, καταλήγουμε στον κομμουνισμό, που ο καθένας αμείβεται ανάλογα με τις ανάγκες του.
Αντωνης Πανούτσος

Κώστας Δούκας: Ζήκο! Θα σου ρίξω κλωτσιά και θα σε βάλω γκολ στο γήπεδο
Καραισκάκη!
Κώστας Χατζηχρήστος: Μπα; Κι εγώ αργώ ξέρεις να το σφυρίξω οφσάιντ!
Της κακομοίρας


Αν ο Thomas Edison ανακάλυπτε σήμερα τον ηλεκτρικό λαμπτήρα η είδηση στο CBS θα ήταν η εξής: «Απειλείται σοβαρά η βιομηχανία παραγωγής κεριών».
Newt Einrich


Εισαι ικανος να στραγγαλίσεις κάποιον με το καλώδιο ενός ασύρματου τηλεφώνου.


Ο Ανάχαρσις, όταν ρωτήθηκε για ποιον λόγο οι άνθρωποι είναι διαρκώς λυπημένοι,
είπε, διότι δεν τούς λυπούν μόνο τα δικά τους κακά, αλλά και τα αγαθά των άλλων.
Ανάχαρσις ο Σκύθης


Η νοοτροπία του «περασμένα ξεχασμένα» είναι η ευχή και η κατάρα της Ελλάδας. Ευχή γιατί εύκολα τσαντιζόμαστε, αλλά εύκολα μας περνάει, που είναι μια νοοτροπία καλή για να συμβιώνεις, αλλά κατάρα διότι ό,τι συμβαίνει επαναλαμβάνεται.
Αντωνης Πανουτσος


Και μερικα του Γουντι Αλλεν

Δεν είναι ότι φοβάμαι να πεθάνω, απλά δεν θέλω να είμαι εκεί όταν συμβεί

Τα προβλήματα μου άρχισαν από νωρίς. Μικρός πήγα σε σχολείο για δασκάλους με ειδικές ανάγκες
Το μόνο που έχω μετανιώσει στη ζωή μου είναι ότι δεν είμαι κάποιος άλλος

Όταν οι γονείς μου κατάλαβαν ότι με είχαν απαγάγει έδρασαν αμέσως: έβαλαν ενοικιαστήριο στο δωμάτιο μου

Είμαι πολύ περήφανος για το χρυσό μου ρολόι. Ο παππούς μου μου το πούλησε στο νεκροκρέβατο του

Η μοναδική στιγμή που είχα ταυτόχρονο οργασμό με τη γυναίκα μου ήταν όταν ο δικαστής υπέγραψε τα χαρτιά διαζυγίου

Οι γονείς μου δεν με συμπαθούσαν. Όταν ήμουν μικρός μου έβαλαν ένα αρκουδάκι στην κούνια μου. Ζωντανό

Μόνο να μου έστελνε ο Θεός ένα σημάδι! Ας πούμε μια μεγάλη κατάθεση στον τραπεζικό μου λογαριασμό στην Ελβετία

Γιατί να χαλάσεις μια καλή ιστορία λέγοντας την αλήθεια;

Το σεξ χωρίς αγάπη είναι μια κενή εμπειρία, αλλά σε σχέση με άλλες
κενές εμπειρίες, δεν είναι κι άσχημη ..



1 Λογομαχιες:

Δέσποινα είπε...

Το τέταρτο ισχύει,εγγυημένα!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια