Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2006

ΦΙΛΙΑ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ?

Η δικη μου μικρη πειρα αλλα πολυλιτρη μπυρα μου λεει οτι ειναι περισσοτερο πιθανο να βρεις νερο στη Σαχαρα παρα να υπαρξει φιλια ( πραγματικη φιλη ) μεταξυ ανδρα και γυναικας.

Εχω δει οτι αυτες οι περιπτωσεις χωριζονται σε 2 κατηγοριες:

1. κομπλαρει ο ανδρας να δειξει τα πραγματικα του συναισθηματα φοβουμενος την απορριψη και θελει να ειναι καπου εκει κοντα ωστε να αρπαξει καποια ευκαιρια στο μελλον.

2. δεν γουσταρει ο ανδρας την γυναικα αλλα τη διατηρει ως υπαρξη με σκοπο να του γνωρισει φιλες της. Και τα 2 μου φαινονται υποκριτικα. Δεν τα γουσταρω. Ναι, εχω καποια ελαχιστα παραδειγματα παιδιων που μεγαλωσαν στην ιδια γειτονια κλπ αλλα αυτα ειναι ισα ισα για να επιβεβαιωνουν τον κανονα.

Οταν καποτε μια εμφανισιμη κοπελα μου ελεγε οτι απορριπτει την αποψη μου γιατι η ιδια εχει πολλους φιλους τη ρωτησα: - αν σε αυτους τους φιλους σου βγαλεις τα ρουχα σου σκεψου και πες μου ειλικρινα ποσοι πιστευεις οτι δεν θα πανε μαζι σου; - ουτε ενας μου απαντησε μετα απο λιγο...

Εχω την αποψη πως το ερωτικο στοιχειο λιγο ή πολυ παντα υπαρχει σε οποιαδηποτε επαφη μεταξυ ανδρα και γυναικας καθοτι αυτο ειναι και το φυσιολογικο.

Απο κει και περα ειναι θεμα συνθηκων, προσωπικοτητων και συγκυριας για το αν θα εκδηλωθει λιγο καθολου ή πολυ... Προσωπικα, δεν με ενδιαφερουν οι φιλιες με γυναικες. Εχω τους φιλους μου και με καλυπτουν.

Σε περιπτωση που χρειαστω μια γυναικεια συμβουλη υπαρχουν οι ξαδερφες μου και οι συζυγοι των φιλων μου.

Μια κοπελα ή μου αρεσει ή δεν μου αρεσει.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια