Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ.


Ένας φίλος παλιός και καλός μου διηγήθηκε τις προάλλες μια ιστορία. Όπως έπρεπε. Με αλκοόλ και καπνό στο μπαρ το σκοτεινό. Ο λόγος που τη μεταφέρω είναι γιατί στη χώρα της παρακμής που λέγεται Γιουνανιστάν, έχουμε ανάγει σε πρωτάθλημα τη στρέβλωση.

Πριν από λίγες ημέρες αδερφέ μου ύποπτε, βρέθηκα για δουλειές στην Βουδαπέστη. Κάθε Κυριακή πίσω από το κοινοβούλιο τους, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, κάνουν υποστολή σημαίας. Έρχεται στρατιωτικό απόσπασμα, τυμπανιστές, τελετουργία κανονική. Σκέψου ότι αυτό είναι τουριστικό αξιοθέατο όπως εμείς έχουμε τους τσολιάδες στο Σύνταγμα.

Το σημείο που γίνεται η υποστολή είναι πέρασμα για την πλατεία Ελίζαμπεθ που είναι λίγο παρακάτω και την έχουν ως «έδρα» οι αναρχικοί. Την ώρα λοιπόν που γινόταν η υποστολή, μια ομάδα αναρχικών έτυχε και περνούσε από το σημείο και έκατσαν σε στάση προσοχής!

Εκεί τον διέκοψα καθώς στο μυαλό μου πήγε ότι και στο δικό σου, βλέποντας τους εγχώριους.
Στάσου ρε φίλε. Πως ξέρεις ότι ήταν όντως αναρχικοί;;;;

Στην αρχή νόμιζα πως ήταν πανκιά. Αλλά όταν τους πρόσεξα είδα πως στα τζάκετ τους είχαν ζωγραφισμένα τα γνωστά «Α». Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως οι νεαροί στάθηκαν προσοχή, ακίνητοι, αμίλητοι, μέχρι να γίνει η υποστολή της σημαίας και στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπήρχε αστυνομία. Ήταν μόνο οι έξι στρατιωτικοί για την τελετή και είχαν ένα σχοινάκι για να μην πάει ο κόσμος στο σημείο που δίπλωναν τη σημαία.

Ούτε φωνές, ούτε συνθήματα, ούτε μολότοβ, ούτε να κάψουν τη σημαία τους, τίποτα από αυτά.
Πολιτισμός φίλε μου ύποπτε. Πολιτισμός.

Αυτά μου είπε ο φίλος μου και επειδή ξέρω ότι είναι αξιόπιστος, τα μεταφέρω. Δόξα τω θεώ έχω ελάχιστα όνειρα σε αυτή τη ζωή καθώς αυτά που ήθελα, τα έκανα. Ένα από αυτά που μου απομένουν είναι να γυρίσω όλη την Ελλάδα και έχω υπολογίσει πως σε 15 χρόνια θα τα έχω καταφέρει. Το εξωτερικό δεν είναι προτεραιότητα μου γιατί πρώτα θέλω να γνωρίσω τον τόπο μου.

Δεν σου κρύβω όμως πως πολύ φοβάμαι ότι αν ταξιδέψω, θα σιχαθώ τόσο πολύ την παρακμή της χώρας μας που θα μεταναστεύσω…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια