Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ



Πριν από λίγες ημέρες, για την ανάδειξη της αθλήτριας της χρονιάς συνέβη κάτι δυστυχώς συνηθισμένο για τη φάρα μας. 

Χωρίς καμία σκέψη, με βάση τις διακρίσεις, η Κατερίνα Στεφανίδη παίζει χωρίς αντίπαλο. Στο λογαριασμό της στο τουιτερ, ένας γιγαντομαλάκας της έγραψε πως δεν το δικαιούται γιατί λέει το μισό χρόνο ζει στην Αμερική. Η κοπέλα εθίγει, του απάντησε, το έκανε θέμα στη σελίδα της στο facebook και πλήθος κόσμου της άφησε ένα σχόλιο, αναφανδόν υπέρ της και ένοιωσα την ανάγκη με αυτά που διάβασα να της γράψω κάτι και εγώ. 

Το παραθέτω για λόγους αρχείου : 

«Στη χωρα του αφθονου φθονου ειναι απολυτως φυσιολογικο καποιος να γραψει μια αθλιοτητα μονο και μονο για να πει στον εαυτο του "ουαου, κοιτα ποσο διαφορετικος και φοβερος τυπος ειμαι"

Το ερωτημα ειναι αν πρεπει κοτζαμ Κατερινα Στεφανιδη να απαντησει.
Για μενα καλα εκανες και απαντησες. Γιατι :

α) Η σιωπη δεν ειναι παντα χρυσος και πολλες φορες επιβεβαιωνει την οποια κατηγορια
 
β) Για να δεις τις αντιδρασεις των υπολοιπων
 
γ) Για να το σκεφτει τριπλα ο επομενος πυροβολημενος που θα θελησει να κανει τον ψαγμενο εναλλακτικο
 
δ) Γιατι αν δεν απαντας ποτε και σε κανεναν θα σε περασουν ειτε για σνομπ, ειτε για κοροϊδο. Ενα γαμωτο που και που πρεπει να το λεμε. 


Ο κινδυνος ειναι αν το κανεις συνεχεια να καταντησεις γραφικη σαν τη Λουκα, οποτε κατα τη γνωμη μου που δεν την εχω για ταπεινη αλλα δεν την εχω και για σιγουρα σωστη, αν απο μια αθλιοτητα ειναι μια καλη αφορμη να "εκπαιδευσεις το κοινο" σε κατι, να το κανεις. Αν ειναι αμπαλαεο κουκουρουκου σχολια, αστο.

Προσωπικα, το μονο που εχω να σου πω καλη μου κοπελα ειναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το φορτηγο με τις διακρισεις που εφερες στην Ελλαδα, για τον εθνικο υμνο που ακουστηκε στα περατα του κοσμου χαρη σε εσενα, για τη συγκινηση, για την περηφανια και τις σπουδαιες στιγμες που μας εχεις χαρισει.

Με την προσπαθεια, το ταλεντο σου, τη σκληρη σου δουλεια.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ. 

Καλη δυναμη, καλη συνεχεια και να σε χαιρεται η οικογενεια σου Κατερινα.

Σε ευχαριστουμε.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια