Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

KAYAK CAFE




Αυτές τις ημέρες που πήραμε μια ανάσα, τηλεφώνησα σε ένα φίλο που έχω καιρό να δω. 

«Ύποπτε, άμα θες να πιούμε ποτάκι, πολύ ευχαρίστως, αλλά επειδή είμαι πτώμα, έλα εδώ στη γειτονιά μου, έχει ένα μπαράκι να αράξουμε». 

Στον όρο συνοικιακό μπαρ, με πιάνει η ίδια συμπάθεια όταν αντικρίζω μουχλιασμένες αγκινάρες αλλά ας όψεται. Πόσα χάλια να είναι, σκέφτηκα. 

Έφτασα στη μικρογραφία συνοικίας, τα Σεπόλια, ( ίσως η μοναδική στην Αθήνα που έχει διάμετρο ένα χιλιόμετρο ) και μπήκα στο KAYAK CAFE

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση. 

Σε ένα σχεδόν Νεοϋορκέζικο στιλ, με άνετους καναπέδες, με μινιμαλ αλλα και αρκετά περίεργα πρωτότυπη διακόσμηση, δεν το περίμενα ότι ένα ….κολωνακιώτικο μπαρ θα άνοιγε στα Σεπόλια! Ο ορισμός του μοντέρνου με πολύ προσεγμένες πινελιές από το παρελθόν! 

Κάτσαμε με τον φίλο μου και μετά δεν ξεκόλλαγα. Γνωρίσαμε και τον Γιώργο Βελαέτη, ωραίος τρελος τύπος, τα παιδιά στο σέρβις με το χαμόγελο, στα ηχεία μελωδικό house και πέρασα πολύ καλά. 

Κάποια στιγμή είπαμε να φύγουμε και δεν μας άφηναν με τα κεράσματα! 

Συνήθως δεν κάνω διαφήμιση σε καφέ μπαρ, αλλά αν και συνοικιακό, αξίζει και με το παραπάνω και για καφέ και για ποτό! Άνοιξε πριν από λίγες ημέρες, οι τιμές του είναι λογικές και αξίζει τον κόπο να πας. Άλλωστε, όποιος τολμά να ανοίγει μαγαζί σε τόσο δύσκολη περίοδο – και ειδικά όταν κάνει καλή δουλειά – αξίζει και την καλή κουβέντα. 

Ο φίλος μου όταν φύγαμε μου είπε
«Καλά ρε συ, εγώ έρχομαι από τη μέρα που άνοιξε, πρώτη φορά πέρασα τόσο καλά!»
Και τότε τον ρώτησα:
«Ωραία! Πότε θα ξαναπάμε;»

Just for the record, το KAYAK ART cafe bar βρίσκεται στην διασταύρωση Δυρραχίου 30 και Αμβρακιάς 30, η σελίδα στο Facebook είναι αυτή: https://www.facebook.com/KayaKsepolia και το site του μαγαζιού αυτό: http://kayak-art.blogspot.gr/




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια