Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021

ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

 

Έχω πολλές αγάπες η αλήθεια είναι. Δύο από αυτές είναι η φωτογραφία και το περπάτημα. Στο ομιχλώδες του μυαλού μου δεν νοείται περπάτημα χωρίς ανά πάσα στιγμή να μην είσαι έτοιμος να βγάλεις μια καλή φωτογραφία και προφανώς μια καλή φωτογραφία χωρίς περπάτημα δεν βγαίνει. Θα μου πεις ότι υπάρχουν και τα drones αλλά επειδή είναι καινούριο το συγκεκριμένο σπορ, ότι και να βγάλεις ωραίο θα φαίνεται από ψηλά. Κλέβεις δηλαδή.

Πέρασαν πολλά χρόνια για να χωνέψω ότι ένα καλό κινητό με καλύπτει στη φωτογράφηση. Εξάλλου ποτέ δεν ήθελα να βγάλω το κουνούπι που είναι στη γλώσσα του βατράχου, μισό νανοσεκόντ πριν γίνει επιδόρπιο. Απλώς θέλω να κρατήσω ζωντανές τις αναμνήσεις μου και αν βγάλω και καμιά περίεργη, καλλιτεχνική, ασυνήθιστη, καλοδεχούμενη.

Απαλλάχθηκα από το κουβάλημα της φωτογραφικής μηχανής – επιτέλους ! – την πούλησα στο Instagram και αντί αυτής έχω μαζί μου μια powerbank. Πολύ καλύτερη ταξινόμηση, αποθήκευση, άμεση επεξεργασία και Θεέ μου τι ταλαιπώρια τράβαγα τόσα χρόνια;;

Με τα σόσιαλ που λες, ανακάλυψα ότι μπορώ να βγάζω και βιντεάκια και να σχολιάζω. Στην αρχή το είδα ως παιχνίδι αλλά μετά τις καλές κριτικές το κάνω συστηματικά. Μαζί με τις φωτογραφίες, ένα ενδεικτικό βίντεο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

Πέρασε ένας χρόνος και συνειδητοποίησα πως όλα τα βιντεάκια χάνονται στο σκρολ οπότε δημιούργησα μια υποενότητα στο κανάλι μου στο youtube, με τον τίτλο που μου έδωσε ένας καταπληκτικός τύπος, από αυτούς που όποτε τους συναντάς, ανοίγει η καρδιά σου.

Και Εγένετω ….Παράξενος Ταξιδιώτης   !

Τα ανέβασα όλα, το λινκ είναι εδώ https://www.youtube.com/playlist?list=PLPXmSYCacen2Y_eLGH7dEpdAE0fkIqtqd και αν θέλεις να τα χαζέψεις, στη διάθεση σου !

Είναι σύντομα, είναι ετερόκλητα και προφανώς σχολιάζω. Δεν έχω πάρει μάστερ ακόμα στα γιουτιουμπικά, δεν είναι υπερπαραγωγή αλλά με τον καιρό θα βελτιωθώ. Ελπίζω.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια