Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

THAT’S POLITICS



Σε κάποια μακρινή χώρα, της υποσαχάριας Αφρικής, έχω έναν φίλο καλό. Για πρώτη φορά στη ζωή του, στις τοπικές εκλογές έβαλε την υποψηφιότητα του για το συμβούλιο της κοινότητας. Ο κόσμος τον γνώριζε λόγω της δουλειάς του και του έδωσε την πρώτη θέση !

Ο φίλος μου, μπήκε με τη νοοτροπία να κάνει το καλύτερο που μπορούσε και αντί να κάθεται στον καναπέ να ρίχνει ακόντιο, προτίμησε να κάνει την προσπάθεια του.

Κάνουμε το πρώτο μας συμβούλιο ύποπτε, μου είπε. Όλες οι φυλές στο ίδιο τραπέζι. Μπορούν να παρακολουθήσουν το συμβούλιο και οι πολίτες αρκεί να μη μιλάνε. Μόνο μια παράταξη έφερε πολίτες. Εσείς εδώ τους λέτε αριστερούς. Εμείς εκεί τους λέμε ψευτοεπαναστάτες. Όταν ρώτησα τα παλαιότερα μέλη, μου είπαν ότι αυτοί είναι επαγγελματίες άεργοι και πηγαίνουν παντού. Στην ερώτηση μου πως ζουν, η απάντηση ήταν : Ε, δεν ξέρεις τώρα; Λίγο το κόμμα, λίγο καμία ΜΚΟ αγνώστων λοιπόν στοιχείων, οι γονείς φυσικά και ίσως και ένα νοίκι από κάποιο ακίνητο.

Το πρώτο θέμα που συζητήσαμε ήταν μια ΜΚΟ που ζητούσε άδεια για να στήνει ένα μικρό σκηνικό στις πλατείες και είναι ένας τύπος που διαβάζει παραμύθια στα παιδάκια και κάνει τον κλόουν. Ένας δικός μας πετάχτηκε και είπε «όντως, και εγώ το είδα στο δικό μας σχολείο και πάνε τα παιδάκια και παίζουν». Πετάχτηκαν αυτοί, είπαν ότι όντως έτσι είναι, πήγαν, έψαξαν, ρώτησαν.

Ωραία τον ρώτησα. Επειδή στο ακρωνύμιο ΜΚΟ βγάζω σπυριά, ήθελε κάτι άλλο;

Όχι ρε, ούτε λεφτά ήθελε, ούτε χορηγία, τίποτα! Μόνο την άδεια μας για να στήνει ένα μικρό σκηνικό με χλοοτάπητα.

Και τι έγινε, το ψηφίσατε;;

Είπαμε εμείς ναι, η άλλη φυλή ναι, η άλλη το ίδιο και αυτοί όχι!

Ε;

Ναι ρε! Όταν τους ρωτήσαμε, γιατί ρε παιδιά αφού πήγατε ρωτήσατε, φέρατε τις πληροφορίες, γιατί αντιδράτε;

Η απάντηση ξέρεις ποια ήταν αδερφέ μου ύποπτε;;;

«Εμείς διαφωνούμε ιδεολογικά με αυτά τα ζητήματα και κανονικά πρέπει να το κάνει ο Δήμος αυτό και μάλιστα να προσλάβει υπαλλήλους να το κάνουν αυτοί !»

Αμ το άλλο;

Ποιο άλλο, τον ρώτησα

Είναι ένα μπαρ που πουλάει τεκίλα από κάκτο και ζήτησε επέκταση ωραρίου μουσικής. Μη φανταστείς, 2 ώρες. Είπαμε να τη δώσουμε και πετάχτηκαν αυτοί και υποστήριξαν ότι και 2 ώρες να πάρει, θα το παραβιάσει!!! Εμείς από την άλλη απαντήσαμε πως ο άνθρωπος έχει πάρει άδεια για τη μουσική και έχει ελεγχθεί. Σωστά; Άρα πληρεί τις προϋποθέσεις καθώς διαθέτει διπλό τζάμι, ηχομόνωση κλπ, σωστά; Τι θα μας πειράξουν τότε οι δύο ώρες; Αν τις παραβιάσει, θα γίνει καταγγελία, θα επιληφθεί η Αστυνομία και θα καταγράψει την παράβαση, έτσι δεν είναι;

Ξέρεις τι μας είπαν;

Εμείς λέμε όχι γιατί ιδεολογικά οι επιχειρήσεις που εκπροσωπούν το κεφάλαιο δεν δικαιούνται καμία διευκόλυνση!

Μετά που λες ύποπτε πέρασαν άσκοπες δύο ώρες για να συζητάμε πολιτικά κουτσομπολιά της περιοχής μας. Ποιος συμμάχησε με ποιον, ποιον πιστόλιασαν και δεν το περίμενε, ποιος έμεινε στην απέξω, ποιος είχε τις άκρες, ποιοι εχθροί ξανάσμιξαν και ποιοι φίλοι μισιούνται θανάσιμα.

Και κατέληξε.

Αυτά που λες φίλε μου ύποπτε στη δική μου χώρα, στο δικό μου μέρος. Ελπίζω στην Ελλάδα να είναι καλύτερα τα πράγματα και να έχετε κάποια ελπίδα γιατί τις δικές μου ελπίδες τις έχασα…

Τι του λες τώρα…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια