Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΛΗΜΜΑ


Είχα πάει χθες σε κάτι γενέθλια. Μεταξύ τύρου και αχλάδου, ο εορταζόμενος με σύστησε σε έναν φίλο του. Από δω ο Suspect του λέει. Ααααα! Ώστε εσύ είσαι! Γιατί; τον ρώτησα και κοίταγα τα χέρια του μη μου φερνε κανα μπουκάλι στο κεφάλι.

Σε έχω διαβάσει ρε φίλε στο blog σου, μου λέει και έχω βαρεθεί αυτούς τους εκβιασμούς. Μην ψηφίσετε ΠΑΣΟΚ γιατί θα χαθούμε. Μην ψηφίσετε Τσίπρα γιατί θα εξαϋλωθούμε. Τώρα πάλι τα ίδια. Ε, βαρέθηκα ρε φίλε!

Ξαφνικά στην ομήγυρη έπεσε σιωπή.

Τέλεια, σκέφτηκα. Τώρα θα τρυγήσω.

Να σε ρωτήσω κάτι ρε αδερφέ, του λέω. Μετά από 4,5 χρόνια Τσίπρα είσαι ευχαριστημένος; Καλά τα έκανε; Όχι μου λέει ρε συ, μαύρα χάλια ήταν όλα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ντε και καλά πρέπει να ψηφίσω τον Κυριάκο και να μην είμαι ελεύθερος να ψηφίσω ότι γουστάρω !

Ωραία του λέω.

Αύριο έχουμε εκλογές. Συμφωνείς ότι λογικά η ΝΔ θα είναι το πρώτο κόμμα; Ναι μου λέει. Πολύ ωραία. Επειδή πολλοί μπορεί να σκεφτούν σαν εσένα, η ΝΔ εκλέγει 148 βουλευτές. Καλά μέχρι εδώ; Μια χαρά μου λέει.

Η Γεννηματά λέει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι θα περιμένει την τρίτη διερευνητική εντολή για να θέσει αυτή τους όρους, δηλαδή μια κυβέρνηση ΝΔ-Συριζα και φυσικά ΠΑΣΟΚ.

Πιστεύεις ότι ο Κυριακός θα το δεχθεί; Να έχει κερδίσει τις δημοτικές, περιφερειακές, ευρωπαϊκές και εθνικές εκλογές, να δεχθεί να συγκυβερνήσει με τον Τσίπρα;;
Όχι μου λέει.

Μπράβο. Άρα θα ξαναπάμε σε εθνικές εκλογές που αυτή τη φορά μας περιμένει η πυρηνική βόμβα της απλής αναλογικής. Καταλαβαίνεις φίλε μου τι σημαίνει αυτό; Ότι για να έχουμε κυβέρνηση σε αυτή τη χώρα πρέπει καταρχάς να συμφωνήσουν 4 κόμματα και μετά θες δεν θες, θα έχεις πάλι τον Τσίπρα στην κυβέρνηση! Άρα με την ψήφο σου αδερφέ, αυτό που μου περιέγραψες πριν ως χάλι μαύρο, θα το βάλεις στην κυβέρνηση!!!

Έχουμε πιάσει πάτο φίλε. Αν αποτύχει ο Μητσοτάκης, αντίο Ελλάδα.

Για αυτό όσο και αν σου φαίνεται εκβιαστικό, πρέπει η ΝΔ να βγάλει 160 ( 180 για μένα ) βουλευτές να αλλάξει την απλή αναλογική γιατί τελειώσαμε.

Εκτός και αν νομίζεις πως κάνοντας εκλογές κάθε 8 μήνες θα έχουμε κάποιο μέλλον επιβίωσης.

Δεν μου είπε τίποτα. Τον έβαλα σε σκέψεις. Έχεις ένα δίκιο είπε…

Φίλες και φίλοι :

Εσείς που θέλετε να ψηφίσετε Σύριζα, μην έρθετε καν στην κάλπη. Αράξτε στην παραλία, απογοητευθείτε ελεύθερα, πιείτε το φρέντο σας στις καφετέριες των Εξαρχείων, δεν ήταν η Αριστερά των ονείρων σας. Παρακαλώ να απέχετε. Την προηγούμενη φορά που ψηφίσατε, μας πήρατε στο λαιμό σας.

Εσείς που ψηφίσατε Ποτάμι, κοπιάστε. Και Αμυρά έχουμε, και Τσιόδρα, και Ψαριανό ακόμα. Όλα τα σωστά περί δημόσιας διοίκησης που είπε το Ποτάμι, να τα υιοθετήσουμε να τα κάνουμε. Δεν είναι δυνατόν να στηρίξετε ένα κόμμα που οι Συρίζαιοι από το πρώτο δευτερόλεπτο σας έλεγαν κόμμα εργολάβων.

Εσείς που ψηφίσατε είτε ΑΝΕΛ είτε ΛΑΟΣ, μην κάνετε πειράματα με την ψήφο σας. Φτάνει. Έχουμε Βαγγέλη Μεϊμαράκη,  Μάκη Γιακουμάτο, Νίκο Δένδια, Φωτεινή Πιπιλή, Σοφία Βούλτεψη, Πάνο Παναγιωτόπουλο, όλο και κάποιος από τους ανωτέρω θα σας αρέσει.

Εσείς που ψηφίσατε ΚΙΝΑΛ, χωρίς τον Βενιζέλο και με τον τρόπο που έγινε, ελάτε μαζί μας.

Δεν είναι εκβιαστικό δίλημμα.

Είναι η πραγματικότητα και το ζοφερό μέλλον που πρέπει αυτή τη φορά να αποφύγουμε!



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια