Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Πριν από λίγο καιρό ένας καλός φίλος μου είπαμε να πάμε να παίξουμε πινγκ πονγκ.

Καταχάρηκα.

Είχα πολλά χρόνια να παίξω. Θυμάμαι πιτσιρικάς έλιωνα στα πινγκπονγκοτράπεζα σε ένα πάλαι πότε κέντρο νεότητας που είχε ο Δήμος Αθηναίων. Μια αίθουσα με επιτραπέζια παιχνίδια και μαθήματα μουσικής. Είχα καταπιαστεί και με το αρμόνιο αλλά ήμουν απολύτως ατάλαντος. Είχε υπαλλήλους επιτηρητές και μαζεύονταν τα πιτσιρίκια της γειτονιάς. Καταργήθηκε. Κακώς καταργήθηκε.

Είχε γίνει αν θυμάμαι καλά μια μέτρηση για τα πιο δύσκολα αθλήματα. Πρώτη ήταν η γυμναστική. Οι κρίκοι του Πετρούνια και το δίζυγο. Μετά ήταν το πινγκ πονγκ, το χόκει στον πάγο, το τένις και η φόρμουλα 1.  

Βρήκε λοιπόν ο φίλος μου ένα μαγαζί που έχει και μπιλιάρδο και darts και πινγκ πονγκ και κάναμε ενήλικες αθλοπαιδιές !

Έχασα μεν αλλά δεν έπαιζα και όσο χάλια θα περίμενα. Υποσχεθήκαμε ότι θα πηγαίνουμε πιο συχνά και όταν γύρισα στο σπίτι έκανα δύο κινήσεις. Παρακολούθησα για μιάμιση ώρα τα κλασικά «how to» βιντεάκια στο γιουτιούμπ για να τα ξαναθυμηθώ. Κατά δεύτερον έψαξα να αγοράσω μια αξιοπρεπή ρακέτα. Ρακέτα βρήκα, θήκη της προκοπής δεν υπάρχει οπότε επιστράτευσα ένα δικό μου τσαντάκι.

Το θέμα όμως είναι πως έκτοτε σε όποιο site και να μπω, βλέπω παντού διαφημίσεις με ρακέτες για πινγκ πονγκ !  Ανοίγω τα σόσιαλ, ρακέτες, να δω μια είδηση, ρακέτες, ένα αθλητικό, ρακέτες ! Αν είχα ένα τρόπο να μπω μέσα στην οθόνη να ενημερώσω τη μηχανή «εντάξει, φτάνει, αγόρασα τώρα πια, δείξε μου κάτι άλλο». Η πλάκα είναι ότι μου διαφημίζει αυτή που διάλεξα. Πάλι καλά. Φαντάσου να μου διαφήμιζε μια πολύ καλύτερη με παραπλήσιο κόστος που δεν είχα δει και να έβγαινε καμιά μούντζα τύπου «δες τι έχασες».

Εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο, ότι ψάχνεις στο google και στο skroutz.gr  θα το βρίσκεις μπροστά σου. Για αυτό όμως δεν πολυπιστεύω και στις θεωρίες περί mind control γιατί το σύστημα έχει τρύπες.

Αφενός μου βγάζει διαφημίσεις ενώ έχω κάνει ήδη την αγορά αφετέρου μου προτείνει αυτό που ήδη πήρα.

Την επόμενη φορά θα ψάξω για ελικόπτερο. 

Να δω αν έχει να μου διαφημίσει αγορά ελικοπτέρων...



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια