Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ WHISPERS

Την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, σε ένα τουρνουά darts που συμμετείχα, θυμάμαι πως είχα κάνει ένα φανταστικό παιχνίδι. Είχα κερδίσει κάποιον κατά τεκμήριο πολύ καλύτερο μου και είχα κάνει αίσθηση. Ευθύς αμέσως με πλησίασε ο αρχηγός της ομάδας των Whispers, Στέλιος Μαμάκος και μου λέει: Suspect, μπράβο, πολύ καλό παιχνίδι. Θέλεις του χρόνου να παίζεις σε ομάδα;;

Έτσι και τόσο απλά ξεκίνησα να μπαίνω πιο δυνατά στο χώρο και να ανακαλύπτω την αγωνιστική βελοβολία.

Τη χειρότερη μέρα της εβδομάδας, τη Δευτέρα, εγώ την περιμένω πως και πως. Πρωτάθλημα, κύπελλο, ενδιάμεσα τουρνουά, προπονήσεις και είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω και εγώ ενεργά σε αυτή την κοινότητα των darters.

Μπορεί να μην είναι ποδόσφαιρο και μπάσκετ αλλά έχει ανταγωνισμό, συναγωνισμό, προπονήσεις, συναισθηματικές εκρήξεις είτε θυμού, είτε ενθουσιασμού, εμψύχωση και παρηγοριά συμπαικτών, νίκες, ήττες, σπάσιμο νεύρων και πανηγυρικές στιγμές. Μια ενδιαφέρουσα μορφή αστικού αθλητισμού.

Αποφάσισα να καλέσω στο στούντιο τους φίλους και συμπαίκτες μου να κάνουμε μια κουβέντούλα. Το καταχάρηκα γιατί περάσαμε πολύ ωραία.


Απολαύστε τους : 




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια