Τον τελευταίο καιρό με έχουν ζαλίσει στο τηλεμάρκετινγκ.
Συνέχεια καλούν στο σπίτι και ρωτούν αν θέλω την ταδέ πιστωτική κάρτα ή το τάδε προϊόν ή οτιδήποτε άλλο προϊον που στοχευει στην τσεπη μου
Αφού ξεπέρασα το σταδιο της οργής το έριξα στην πλάκα.
Εδώ και λίγο καιρό έχω εφαρμόσει το εξής:
Με καλούν.
Απαντώ
Γεια σας, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η ταδε πιστωτική κάρτα εχει αυτή την περιοδο αυτή την προσφορά
Διακοπτω.
Με συγχωρείτε, επειδή αυτή τη στιγμή είναι απασχολημένος, μήπως μπορείτε σας παρακαλώ να μου δώσετε το τηλέφωνο του σπιτιού σας να σας καλέσω εγώ όταν θα μπορεσω;
Ακόλουθει μικρή σιωπή εκπληξης ή αυθόρμητα μου λένε «δεν μπορω να το κανω αυτό»
Και τους στελνω:
Ελπιζω τωρα να καταλαβαίνετε πως αισθάνομαι..
Γεια σας.
16 Λογομαχιες:
εντάξει, ΓΑΜΑΤΟς :)
αυτό ακριβώς θα κάνω, καθότι με ενοχλούν μονίμως για αδυνάτισμα, από το ΙΔΙΟ κέντρο, ενώ τους έχω πεί μέχρι και το ότι είμαι 1,75 - 45 κιλά για να με αφήσουν ήσυχη (δεν έχω τέτοιες διαστάσεις, αλλά φαντάσου απόγνωση που την είχα!)
Σωστός! Και πάλι όμως μερικοί δε καταλαβαίνουν....
Χμμ...
Μια μέρα που ήμουν άρρωστος και κοιμόμουν στις 3 το μεσημέρι και με κάλεσαν για μια πιστωτική,
τους λέω: Ξέρετε τι ώρα είναι;
Μου απαντάει η γυναικεία φωνή: 3 το μεσημέρι.
Ξαναλέω: Με ξυπνήσατε!
Και μου απαντάει όλο χαρά: Αχά! Κατάλαβα! Είστε... νυχτερινός τύπος!
Και μου λες εσύ για κόλπα. Θα σου δώσουν το τηλέφωνο του σπιτιού τους, πίστεψέ με. Ποσοστά είναι αυτά...
Δεν είναι κακό... Δεν είναι καθόλου κακό...:-)
@ m13
με 1,75 και 45 ουτε ο μεγαλυτερος θαυμαστης σου δεν το πιστευε. Πες κατι αλλο για να σταματησουν να σε καλουν καθως μπορει να νομιζουν οτι ντρεπεσαι και με το λεγε λεγε να πας!
@ nakupenda
αυτο ειναι σιγουρο αλλα σιγουρο ειναι οτι βγαζεις το αχτι σου ...με τροπο
@ aggelos spyrou
χμμμ
σα να εχεις δικιο φιλε.
πρεπει να ετοιμασω απαντηση και για αυτη την απιθανη περιπτωση!
@ fevis
αυτο λεω και εγω!
:)
Χεχε!!! Αλλη μια ιδεα Made In Suspect!
Ετσι σιγουρα δεν κερδιζουν τιποτα! Εγω εχω βρει εναν τροπο ομως να χανουν κιολας!
Απλα τους λεω "ευχαριστως να σας ακουσω, περιμενετε μισο λεπτακι ομως?" Και το αφηνω ανοιχτο συνεχιζοντας οτι εκανα και πριν. Καθε 2-3 λεπτα τσεκαρω λεγοντας "Ναι, με ακουτε? Μονο ενα λεπτακι ακομα περιμενετε?" και το αφηνω παλι μεχρι να βαρεθουν να χανουν το χρονο τους και τη χρεωση τους.
Εχει τυχει να περιμενει ενα ζωο εκει για 18 ολοκληρα λεπτα! Τοσο μουλαρι...
αν και λυπαμαι τους ανθρωπους που κανουν αυτη τη δουλεια , γιατι και αυτη δουλεια ειναι, με εκνευριζουν αφανταστα.προσπαθω να ειμαι ειλικρινεστατη, τους διακοπτω , λεγοντας οτι δεν χρησιμοποιοω πιστωτικη καρτα ξεκινανε με ενα ..μα αυτη η προσφορα...τους διακοπτω λεγοντας ευχαριστω δε θελω ( με εντονω υφος ) και κατεβαζω το ακουστικο πριν το δευτερο ...μα...
:)) αλλά κάποιος μπορεί να δεχθεί.
Οι άνθρωποι ξέρουν ότι πληρώνονται για να σας ενοχλούν και ότι κάνουν σκατοδουλειά. Η ψυχρή ευγένεια είναι η καλύτερη λύση. Να ζητήσετε το όνομα τους, το όνομα της εταιρείας από την οποία τηλεφωνούν, μετά να ζητήσετε να σας διαγράψουν από το database, ότι "εδώ που πήρατε είναι γραφείο και να μην μας ενοχλείτε", και ότι διαφορετικά θα προσφύγετε στον συνήγορο του καταναλωτή και θα φάνε πρόστιμο. Το σύστημα δίνει λύσεις, και μπορούμε να το παλέψουμε από μέσα.
Αλλά και από έξω: μπορεί να φτιαχθεί και ένα μπλογκ όπου θα ξεφτιλίζουμε όσες εταιρείες τηλεμάρκετινγκ συνεχίζουν ακάθεκτες, ένα ωραίο σκριπτ που θα τους παίρνει συνέχεια τηλέφωνο, και την προώθηση της διεύθυνσης τους - και της ηλεκτρονικής, σε συναδέλφους τους ώστε ο ένας να πήξει τον άλλον.
Και προσοχή τους διαγωνισμούς με τα πλούσια δώρα - από εκεί σας βρίσκουν όλους. Μην δίνετε τα στοιχεία σας σε κανέναν και για κανέναν λόγο.
αααα καλή ατάκα! θα την κοπιάρω
Καλό αυτό...θα το εφαρμόσω!
Μου τηλεφωνούν πριν λίγε ημέρες..
- Είμαστε από την cosmoline..να σας ενημερώσουμε
- Από που βρήκατε το τηλέφωνο μου;
- Από τον κατάλογο
- Το ξέρετε πως αυτό είναι παράνομο;
- Δεν νομίζω και αν δεν θέλετε να υπάρχει το όνομα σας στον τηλεφωνικό κατάλογο , κάντε μια αίτηση στον ΟΤΕ να γίνει απόρρητο
- Εσείς το σπίτι σας το έχετε απόρρητο; Μπορείτε να μου δώσετε το όνομα σας κυρία μου;
..Το έκλεισε
Είναι πράγματι παράνομο να σε ξαναενοχλήσουν αν τους το έχεις απαγορεύσει. Για την πρώτη φορά η Πολιτεία δικαιολογεί κάθε ενόχληση. Εκτός βέβαια κι αν τους βρεις και τους πλακώσεις. Τότε δεν πιστεύω πως θα είναι κανείς επιεικής μαζί σου ούτε καν την πρώτη φορά.
γεια σου an-lu!
γεαι σου avra!
καλως ηρθες θαυμαστε για το nick σου YO!Reeka's
diva και μπυρων, επειδη κανεις δεν προκειται να μπλεξει με αυτες τις διαδικασιες των καταγγελιων, τουλαχιστον ειναι ενας τροπος να κανει καποιος την πλακα του.
αντε τωρα κατσε ψαξε μηνυσε και λοιπα κουραστικα.
παντως αυτο με το σκριπτ ειναι διαστροφικα ευφυες!
chris εισαι ...απανθρωπος ρε!!!
:)
Και ένα προχωρημένο βοήθημα για να αντιμετωπίσετε τους τελεμάρκετερς:
http://www.xs4all.nl/~egbg/counterscript.html
Ενας καλο αναγνωστης μου εστειλε και την "επιστημονικη" πλευρα αυτης της ιστοριας:
= =
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
του Σπύρου Αλβέρτη
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βαρεθεί να ενοχλούν σχεδόν καθημερινά, εταιρείες που θέλουν να μας «ενημερώσουν» για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Λίγοι όμως είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι όταν το τηλεφωνικό marketing γίνεται χωρίς να έχουμε δώσει ρητά την συγκατάθεση μας είναι παράνομο (παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 υπό το φως του αντίστοιχου άρθρου 13 της Οδηγίας 2002/58/ΕΚ) και ακόμα λιγότεροι είναι αυτοί που γνωρίζουν ποια είναι τα δικαιώματα τους και πως μπορούν να τα διεκδικήσουν.
Η θεμελιώδης ελευθερία των φυσικών προσώπων και της ιδιωτικής ζωής προστατεύεται με τον το νόμο 2472/1997 για την «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ» ο οποίος μάλιστα παρέχει δικαιώματα έναντι όλων όσων τηρούν και επεξεργάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα (άρθρο 12) καθώς και το δικαίωμα να προβάλλετε αντιρρήσεις για την επεξεργασία και την χρήση των προσωπικών σας δεδομένων (άρθρο 13).
Δηλαδή με απλά λόγια μπορείτε: α) να ζητήσετε και να λάβετε από τις εταιρείες Telemarketing γραπτώς, χωρίς καθυστέρηση και κατά τρόπο εύληπτο και σαφή, πληροφορίες για τα δεδομένα που σας αφορούν (πχ. την φύση τους, την προέλευση τους, τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους αποδέκτες τους κλπ.) β) να ζητήσετε την διαγραφή των στοιχείων αυτών και γ) να απαγορέψετε την χρήση τους.
ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες από τις εταιρείες αυτές, ακόμα και με ένα απλό e-mail. Ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας οφείλει να σας απαντήσει εγγράφως εντός δεκαπέντε ημερών όπως ορίζει ο νόμος. Σε περίπτωση που δεν το κάνει ή εφόσον η απάντηση του δεν είναι ικανοποιητική, τότε μπορείτε να υποβάλετε αναφορά/καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα και να ζητήσετε να εξετάσει το αίτημα σας συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο προσφυγής/καταγγελίας (http://www.dpa.gr/pls/portal/url/ITEM/43E2FA7E94C3AE2FE040A8C07D245B6F) και αποστέλλοντας το ταχυδρομικώς, με φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή αυτοπροσώπως στα γραφεία της.
ΜΕΡΟΣ 2ον
Στο online directory εταιρειών διαφήμισης και marketing www.publicity-guide.gr μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας εταιρειών προώθησης & Telemarketing. Παρακάτω σας παραθέτουμε μία πρότυπη επιστολή που μπορείτε να αποστείλετε ομαδικά ή μεμονωμένά με ένα e-mail, κοινοποιώντας την παράλληλα στην Αρχή Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα.
ΤΟ : τις διευθύνσεις email των εταιρειών που θέλετε να επικοινωνήσετε
C.C. : contact@dpa.gr (η email διεύθυνση της Αρχής Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα).
Θέμα: Χρήση του νόμου 2472/1997
Κείμενο:
Ημερομηνία: .....................
Υπόψιν: Υπεύθυνου Επεξεργασίας
Ασκώντας τα δικαιώματα μου, όπως αυτά ορίζονται από τα άρθρα 12 & 13 του νόμου 2472/1997 σας ζητάω να με ενημερώσετε χωρίς καθυστέρηση γραπτώς και με σαφήνεια εντός 15 ημερών για
ποια προσωπικά μου δεδομένα τηρείτε στα αρχεία σας, από που προέρχονται αυτά, τους σκοπούς της επεξεργασίας τους καθώς και το σύνολο των αποδεκτών τους.
Εφόσον τηρείτε τέτοια δεδομένα, τότε επιθυμώ την οριστική διαγραφή τους από τα αρχεία σας και σας ζητώ να με διαβεβαιώσετε γραπτώς εντός του διαστήματος των 15 ημερών, ότι διαγράφηκαν και ότι ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον χωρίς να έχει προηγηθεί η έγγραφη συγκατάθεση μου.
Επίσης σας ενημερώνω ότι βάση των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 υπό το φως του αντίστοιχου άρθρου 13 της Οδηγίας 2002/58/ΕΚ δεν έχετε το δικαίωμα να επικοινωνείτε τηλεφωνικά μαζί μου στα νούμερα ............ & ............ με σκοπό την εμπορική προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, χωρίς την συγκατάθεση μου που φυσικά δεν σας έχω δώσει και ούτε σας δίνω με αυτό το e-mail.
Διατηρώ κάθε δικαίωμα να προσφύγω και να σας καταγγείλω στην Αρχή Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα εφόσον:
α) Δεν μου απαντήσετε γραπτώς και με σαφήνεια εντός 15 ημερών για τα παραπάνω αιτήματα μου.
β) Σε περίπτωση που διαπιστώσω ότι θα χρησιμοποιήσετε μελλοντικά προσωπικά μου δεδομένα, χωρίς τη συγκατάθεση μου
γ) Επικοινωνήσετε μαζί μου τηλεφωνικά με σκοπό την εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς την συγκατάθεση μου.
Το όνομα σας.
Τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ
Αν και ένα απλό email είναι αρκετό για να σας απαλλάξει από τον περισσότερο όγκο τέτοιων τηλεφωνημάτων, καλό είναι να είστε πάντα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσετε μια τέτοια περίπτωση.
Έχετε πάντα πρόχειρο ένα μπλοκάκι και ένα στυλό διπλά στο τηλέφωνο, έχοντας σημειώσει από πριν τους προαναφερθέντες νόμους. Σκοπός είναι να να καταγράψετε όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεστε για να μπορέσετε να αποτρέψετε μελλοντικά επιπλέον ενοχλήσεις.
Γενικά τα στοιχεία που χρειάζεστε είναι:
Το νούμερο του τηλεφώνου από το οποίο σας καλούν (Σε αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε αναγνώριση κλήσεων)
Την ώρα και την ημερομηνία που έγινε το τηλεφωνήμα.
Τα ονοματεπώνυμα με όσων θα μιλήσετε
Τα ονόματα των προϊόντων και των υπηρεσιών που σας προωθούν
Την εταιρεία που έχει αναλάβει την τηλεφωνική προώθηση αυτών
Τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας αυτής
Διαβάστε το παρακάτω σενάριο, για να έχετε μία ιδέα πως να χειριστείτε μία τέτοια επικοινωνία με σκοπό να αποκτήσετε τα παραπάνω στοιχεία. Να θυμάστε πάντα ότι περισσότερες μύγες θα πιάσετε με το μέλι, παρά με το ξίδι, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να φωνάζετε ή να είστε αγενείς. Αντιθέτως, όσο πιο ευγενικοί θα είστε, τόσο πιο συνεργάσιμοι θα είναι μαζί σας και θα μπορέσετε να καταγράψετε τα παραπάνω στοιχεία με λιγότερο κόπο και φασαρία.
ΜΕΡΟΣ 3ον
= = =
- Καλησπέρα τηλεφωνώ από ........ για να σας ενημερώσω για την προσφορά/προϊόν/υπηρεσία/κλπ.
- Μισό λεπτό παρακαλώ... (Σημειώστε την ημέρα, την ώρα και το τηλέφωνο από το οποίο σας καλούν).
Συγνώμη για την καθυστέρηση. Από ποια εταιρεία είπατε ότι είστε και περί τίνος πρόκειται;
- Από την εταιρεία..... και πρόκειται για.... (Σημειώστε τα στοιχεία. Αν δεν καταλάβατε ή δεν ακούσατε καλά, ξαναρωτήστε.)
Σε περίπτωση που φλυαρεί ασταμάτητα διακόψτε την ήρεμα και ευγενικά.
- Ε, συγνώμη που σας διακόπτω, αλλά μπορώ να μάθω με ποια κυρία /κύριο μιλάω... (Εάν δεν θέλει να σας το δώσει ή σας ρωτήσει γιατί το ζητάτε, απαντήστε ότι απλά θέλετε να ξέρετε με ποιον/ποια μιλάτε για να είστε βέβαιοι ότι δεν πρόκειται για κάποια απάτη και επιμείνετε με ανάλογα επιχειρήματα μέχρι να μάθετε και να σημειώσετε το ονοματεπώνυμο της.)
Την στιγμή που έχετε αποκτήσει όλα τα παραπάνω στοιχεία μπορείτε επιτέλους να αποκτήσετε τον έλεγχο της συζήτησης.
α) Αναφέρετε τους νόμους και ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο.
β) Ζητήστε να μιλήσετε με την/τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας ή με οποιονδήποτε άλλον προϊστάμενο της. Αν δεν θέλει, υπενθυμίστε του/της ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο και ότι δεν θα ήθελε να προχωρήσει η υπόθεση με το δικό του/της όνομα και ότι για το δικό του/της καλό είναι να σας παραπέμψει στον/στην υπεύθυνο.
γ) Αφού σας παραπέμψει ρωτήστε το ονοματεπώνυμο και την θέση του/της υπευθύνου και αφού τα σημειώσετε ζητήστε ένα- ένα α) το όνομα της εταιρείας που έχει αναλάβει την προώθηση β) την διεύθυνση της και γ) το τηλέφωνο της σημειώνοντας καθʼ όλη την διάρκεια τα στοιχεία αυτά.
Φυσικά σε περίπτωση που σας αρνηθούν να σας αποκαλύψουν οποιαδήποτε παραπάνω πληροφορία έχετε ήδη αρκετά στοιχεία και λόγους για να προχωρήσετε σε καταγγελία συμπληρώνοντας την φόρμα της Αρχής Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα που θα βρείτε εδώ (http://www.dpa.gr/pls/portal/url/ITEM/43E2FA7E94C3AE2FE040A8C07D245B6F) και αποστείλετε την στην Αρχή ταχυδρομικώς, με φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ακόμα και αυτοπροσώπως στα γραφεία της
Εφόσον όμως συνεργαστούν μαζί σας, τότε απλά στείλτε τους με ένα email μια συστημένη επιστολή, όπως σας περιγράψαμε αυτήν παραπάνω. .
Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 13
Σε κάθε περίπτωση, αφιερώστε 5 λεπτά από τον χρόνο σας για να εγγραφείτε στην λίστα του άρθρου 13 της Αρχής που περιλαμβάνει τα φυσικά πρόσωπα που έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν επικοινωνία μέσω ταχυδρομείου για θέματα που αφορούν την προώθηση/διαφήμιση αγαθών. Οι Υπεύθυνοι Επεξεργασίας υποχρεούνται να συμβουλεύονται το μητρώο και να διαγράφουν από τους καταλόγους τους όσους είναι εγγεγραμμένοι σε αυτό. Κατεβάστε την Αίτηση Εγγραφής από εδώ http://www.dpa.gr/pls/portal/url/ITEM/383553176A72033AE040A8C07C2477B2, συμπληρώστε την και αποστείλετε την στην Αρχή ταχυδρομικώς, με φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ακόμα και αυτοπροσώπως στα γραφεία της
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
H ιστοσελίδα της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. http://www.dpa.gr
Τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής (http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,15510&_dad=portal&_schema=PORTAL)
Μάθετε τα δικαιώματά σας στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,15184&_dad=portal&_schema=PORTAL
Απλές ερωτήσεις - απαντήσεις για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. (ταχυδρομικά, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά) http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,24209&_dad=portal&_schema=PORTAL
Ό νόμος 2472/1997. http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,19052&_dad=portal&_schema=PORTAL#top
= = =
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια