Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2007

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΑΡΘΡΟΝ" ΚΑΙ BLOGzzzz

Το στορι εχεις ως εξης:

Προ ολιγων ημερων στο πρωτο της φυλλο, η εφημεριδα «το αρθρο» ειχε ένα αφιερωμα στα ελληνικα blogs με αναφορες σε διευθυνσεις και κειμενα. Δεν τσιμπησα να την αγορασω και δεν θα μαθω ποτε αν ηταν και το δικο μου blog μεσα στο εν λογω αφιερωμα.

Παρακαλουνται οι υπευθυνοι της εφημεριδος την επομενη φορα για να διορθωσουν αυτή την πιθανη αδικια εις βαρος μου, να με βαλουν πρωτο πρωτο και με τουλαχιστον 3 κειμενα μου.

Αν δεν μπορουν να ξεχωρισουν τα καλυτερα μου ( και είναι λιγο δυσκολο μπρος στην τελειοτητα του γραπτου μου λογου ) μπορουν να με ρωτησουν και θα τους κανω τη χαρη να τους στειλω αυτά που θεωρω ελαχιστα καλυτερα από τα αλλα.

Αν με εβαλαν και εμενα, τοτε μπραβο τους και μπραβο μου και να με ξαναβαλουν. Το αξιζω [ ΣΣ όταν γινομαι τοσο ταπεινος ουτε εγω δεν με αντεχω ]

Ξεσπασε μια μαχη – διαμαρτυρια στην ελληνικη μπλογκο-κοινοτητα γιατι λεει μας εγραψαν χωρις να ζητησουν αδεια, καποιος σταματησε να γραφει στο μπλογκ του με μια πονεμενη ανακοινωση, καποιοι φωναζουν και θελουν να διαμαρτυρηθουν με μεγαλυτερη ενταση.

Οι υπευθυνοι της εφημεριδας στο φορουμ τους εχουν ανεβασει σχετικη ψηφοφορια και ολοι είναι ευχαριστημενοι. Και το φορουμ ανεβαινει σε επισκεψιμοτητα και ο καθενας βγαζει το αχτι του.

Εγω δεν θα μπω. Ψιλοβαριεμαι. Αφου διαθετω το παρον βημα για να εκφερω τη γνωμη μου, οι λοιπες «ιντερνετομαχες» με κρατανε ξυπνιο για 12 δευτερολεπτα. Μετα ξανακοιμαμαι. Εχω την αποψη πως αυτή η νοοτροπια κανει πρωτη σταση στην αφελεια και τελειωνει στη βλακεια με ενδιαμεση τροφοδοσια από την αντιφαση. Πιστευω ότι δεν υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη που να μην δημιουργει μπλογκ και να μην εχει τη ματαιοδοξια ( λεγεται και φιλοδοξια, δεν θα κολλησουμε σε αυτό) να εχει το κοινο του, τους αναγνωστες του, να γινει ο συγγραφευς που παντα ονειρευοταν και επιτελους εχει ένα μεσο να κανει το χομπι του συστηματικα και με αναγνωριση.

Οι μπλογκερς είναι αυτοι που μπαινουν σε «παρεες» από αλλους μπλογκερς για να αυξησουν τα χιτς τους, είναι αυτοι που σπευδουν να κανουν σχολια σε αλλα αρθρα τυπου «σωστα τα γραφεις» ή «ωραιο ποστ! Μπραβο!» μπας και τσιμπησουν οι αλλοι και ριξουν και σε αυτους μια ματια, δημιουργουν στα αριστερα ή δεξια του μπλογκ ένα ολοοοοοοκληρο κατεβατο με φιλους ( αληθεια, ποτε προλαβαινετε και τους διαβαζετε ολους αυτους; Ή αργοσχολοι θα ειστε ή δημοσιοι υπαλληλοι. ) και ενοχληθηκαν λεει γιατι τους προεβαλλε μια εφημεριδα! Μα ολες οι ανωτερω κινησεις στην περαιτερω προβολη του εκαστοτε μπλογκ δεν αποσκοπουν;

Συγγνωμη δηλαδη, υπαρχει ανθρωπος που εφτιαξε μπλογκ για να το βλεπει μονο ο εαυτος του; Αν ηταν ετσι δεν χρειαζοταν καν!

Σημερα με πηρε ένας φιλος και μου ειπε πως στην αθλητικη εφημεριδα sport XL υπηρχε αναφορα σε μενα και πηγα στον προσωπικο μου περιπτερα, εκανα την απαραιτητη λαθραναγνωση και οντως διαπιστωσα το αληθες της πληροφοριας. Και χαρηκα πολύ. Δεν καταλαβαινω προς τι ο κλαυθμος. Από τη στιγμη κατά την οποια δημοσιευεται το λινκ και δεν μιλαμε για επαισχυντο κλοπι πεηστ, δεν καταλαβαινω γιατι είναι κατακριτεα η διαφημιση – αναφορα – προβολη ενός προσωπικου δημιουργηματος για να γινει πιο γνωστο.

Εξαλλου το κοινο της εφημεριδας σπανιως συναντα το κοινο του ιντερνετ ( ισως μονο στα dvd και στις λοιπες παροχες ) οποτε είναι ένα επιπλεον πλεονεκτημα.

Δεν υπαρχει ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ γραπτο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

Οσο πιο γρηγορα το παρουν χαμπαρι αυτοι που διαμαρτυρονται τοσο πιο λιγο αδικαιολογητο θορυβο θα κανουν. Εμενα παντως το μονο που νοιαζει σε αυτές τις περιπτωσεις είναι να αναγραφεται το λινκ σωστα… Με τη σεμνοτητα που διαθετω και με γαρνιτουρα την ελαχιστη ματαιοδοξια που με διακρινει, παρακαλω ολες τις εφημεριδες να με αναφερουν και να με ενημερωσουν ώστε να χαρω κατιτις.

Και μεχρι το συνολο του ημερησιου και περιοδικου τυπου ασχοληθει με το μπλογκ μου, εγω ο υποπτος θα πινω jack daniels…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια