Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2006

ΞΑΝΘΗ - ΑΕΚ

Η τελευταια φορα που ειχα δει την ΑΕΚ ηταν στον αγωνα με τον Ιωνικο. Εκτοτε, δεν την ξαναδα και μαθαινα τα αποτελεσματα ειτε την επομενη μερα ειτε το ιδιο βραδι στα βραδινα δελτια ειδησεων. 

Χθες εκατσα και το ειδα με τη δικαιολογια του πρωτου αγωνα της χρονιας. Επειδη αυτο το πραγμα δεν ειναι ποδοσφαιρο θα κανω πολυ καιρο να ξαναδω την ΑΕΚ. Αναγνωριζω τις συνθηκες, τις δυσκολιες, την υγιη προσπαθεια που γινεται και το οτι μπαχαλα δεκαετιας δεν φτιαχνονται σε 1,5 ετος. 

Απο την αλλη ομως δεν ειμαι υποχρεωμενος να παρακολουθω την κακοποιηση του αθληματος απο ενα τσουβαλι αμπαλους και ασχετους και δεν αντεχω αλλο να νοιωθω οτι ο χρονος μου ειναι καποιος εχθρος που πρεπει να τον σκοτωσω υποβαλλοντας τον σε αυτη τη δοκιμασια. 

Αλλιως μεγαλωσα, αλλιως αντιλαμβανομαι το ποδοσφαιρο και δεν ειμαι οπαδος ωστε να κοιταω μονο το αποτελεσμα. 

Τον πινακα τον κοιτανε μονο οσοι εχουν συμφερον και αυτοι ειναι η διοικηση, οι παικτες και ο προπονητης. Εγω δεν ειμαι τιποτα απο αυτα και πρωτιστως για μενα ειναι διασκεδαση. Αφου δεν μπορει να μου την προσφερει, στο καλο, καλη επιτυχια και τα λεμε οταν μαθουν/ανακαλυψουν/παιξουν ποδοσφαιρο ( και ας χασουν ) 

Δεν θεωρω οτι "φταιει" καποιος. Και τον Καπελο στον Ηλυσιακο να βαλεις, Ηλυσιακος θα παραμεινει εστω και σε λιγο καλυτερο version. Εδω εγινε τρομακτικο σιριαλ ενας πιτσιρικας που δεν ειδε ποτε κανενας να παιζει και ενας μετριος βραζιλιανος παικτης. 

Ουτε και τους παικτες κατηγορω. Αυτο ξερουν, αυτο παιζουν Ουτε και την διοικηση. Ο Νικολαϊδης δεν δηλωσε ποτε οτι θα βαλει 10 δις ευρω στην ομαδα για να παει στον τελικο του c.l. Οτι μπορει κανει. 

Επομενως, δεν θελω να γκρινιαξω, απλως δεν γουσταρω.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια