Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΝΙΚΑ

 

Για αυτή τη συνέντευξη είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και υπερήφανος. Όχι μόνο γιατί ο καλεσμένος είναι τυπάρα αλλά γιατί ένας μεγάλος κύκλος έκλεισε για εμένα.

Από το  2017 ασχολούμαι με τα βελάκια, τα darts, τη βελοβολία επί το ελληνικόν. Αυτόματα μου ήρθε η προαίρεση να προσπαθήσω να προβάλλω με τις μικρές μου δυνάμεις αυτόν τον χώρο, που δεν τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής από τα μεγάλα ΜΜΕ.

Έτσι λοιπόν στους ραδιοφωνικούς σταθμούς που πέρασα από τότε μέχρι σήμερα, προσκάλεσα στο στούντιο αντιπροσωπευτικούς ανθρώπους από όλο το φάσμα αυτού του παιχνιδιού ή αθλήματος ή σπορ ή όπως θέλεις πες το.

Κάλεσα τον προμηθευτή Νίκο Ανίση - http://achro.gr/ που δεν έχει μόνο εξοπλισμό για τα βελάκια αλλά και για το μπιλιάρδο. Τον Μάνο Καρκαλέμη που έχει καφε μπαρ που μπορείς να παίξεις. Το Ballywood, Περικλέους 9 στη Νέα Χαλκηδόνα. Ο κ. Καρκαλέμης προσέφερε μέσω ενός τουρνουά, τρόφιμα για τις άπορες οικογένειες που βοηθάμε στον Lafamiglia Radio

Έφερα στο στούντιο τον εκείνη την περίοδο κατά τεκμήριο καλύτερο Έλληνα παίκτη, Άγγελο Μουλάγγελη. Την καλύτερη Ελληνίδα, Μαρία Πουλίδου. Μια ομάδα, τους Whispers, για να αναδείξω την ομαδική εκδοχή των darts, αλλά εκεί δεν το πολυπέτυχα καθώς δύο χρόνια αργότερα διαλύθηκε. 

Δύο φορές κάλεσα τον καλύτερο Έλληνα παίκτη όλων των εποχών, τον Γιάννη Μιχαήλ που τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το εμπορικό κόμματι με το https://www.dartsline.com/  

Αυτός που μου έλειπε ήταν ένας διοικητικός. Στο στούντιο προσγειώθηκε ο Κώστας Νίκας, πρόεδρος του Συλλόγου Νταρτς Ελληνικού με τον οποίο δε, με συνδέει και μια από τις πιο ωραίες μου στιγμές στο παιχνίδι. Όχι, δεν θα τη γράψω, να ακούσεις που τη διηγούμαι στην εκπομπή!

Ο Κώστας Νίκας είναι ένας τρομερός τύπος και τα έφερε έτσι η μοίρα ώστε να κλείσει αυτός τον κύκλο.

Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είμαι ο μόνος με μικρόφωνο που τα τελευταία χρόνια αφιέρωσα τόσες εκπομπές στα βελάκια και ειδικά αυτή η συνέντευξη – όσο και άσχετος με το χώρο να είναι κανείς – θα τη διασκεδάσει.

Κώστα Νίκα σε ευχαριστώ πάρα πολύ και I salute you !


https://www.youtube.com/watch?v=t_PwdATfXHk&ab_channel=%CE%93%CF%81%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%B7%CF%82%CE%91%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια