Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

 

Πριν από λίγες μέρες πήγα σε γενέθλια, σε σπίτι φίλου – ξέχνα τα κλαμπζ, μπαρς και λοιπά μακρινά είδη ψυχαγωγίας – και δεν ήξερα κανέναν από τους παριστάμενους. Σε λίγη ώρα άρχισε ο φίλος μου τις συστάσεις και τα καθιερωμένα who is who και μια κοπέλα, κάτω από 25 ετών σίγουρα, μου είπε:

-         Α, ώστε εσείς είστε ο Suspect ε;

-         Ναι, γιατί;

-         Άκουσα τη συνέντευξη που πήρατε από το empty the cages, πολύ ωραία ήταν.

Αν και δεν μου αρέσει να μου μιλάνε στον πληθυντικό, αλλά ενστικτωδώς, την άφησα να δω που το πάει

-         Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, απάντησα ικανοποιημένος για να έρθει η σφαλιάρα δορυφορικά.

-         Λίγο πριν όμως είχατε αυτή την  youtuber, την Αγαθή Σαλβάνου. Τι το θέλατε αυτό το δεξιό σκουπίδι;

-         ΟΡΙΣΤΕ;

-         Ε, ναι. Το δεξιό σκουπίδι.

-         Δηλαδή ότι είναι δεξιό είναι σκουπίδι ε;

-         Φυσικά μου απάντησε με την απλότητα του ανοίγω τη βρύση και τρέχει νερό.

Συγκρατήθηκα γιατί σεβάστηκα τη γιορτή αλλά δεν μπορούσα και να μην απαντήσω.

-         Δεξιός είναι ο ελεύθερος δυτικός κόσμος καλή μου. Εκεί που όλοι θέλουν να μεταναστεύσουν και να στείλουν τα παιδιά τους για σπουδές. Ευρώπη, Αμερική, Καναδάς, Αυστραλία και χαίρετε της απάντησα. Αυτός ο κόσμος έχει την ελευθερία γνώμης όπως και εσύ τώρα. Στην Αφρική, την Ασία, τη Λατινική Αμερική, τη Ρωσία, την Τουρκία και την Κίνα, ίσως να μη μπορούσες καν να εκφραστείς.

-         Ναι εντάξει αλλά ήταν ανάγκη και της δώσετε βήμα;

-         Να σε ρωτήσω κάτι. Είσαι αντίφα;

-         Βεβαίως, μου απάντησε εμφατικά!

-         Το καταλαβαίνεις πως αυτό που μου λες είναι φασιστικό;

-         Μα πως…

-         Τι πως καμαριμ; Πως μου ζητάς να μη δώσω το δικαίωμα λόγου σε κάποιον άλλον; Αυτό είναι ο ορισμός του φασισμού! Επειδή διαφωνείτε; Που το είδες αυτό γραμμένο;;

Ο φίλος μου κατάλαβε ότι είχα αρχίσει να απασφαλίζω και έξυπνα άλλαξε την κουβέντα

-         Και που λέτε παιδιά δεν ξέρω αν είδατε τις αποφάσεις για τη Χρυσή Αυγή…. - …..και άλλαξε η κουβέντα.

Επιβεβαίωσα το ρηθέν υπό του Βραζιλιάνου προσωπικού μου ποτοαναμείκτη:

Συνήθως οι επονομαζόμενοι αντιφασίστες έχουν πιο φασιστική συμπεριφορά από τους φασίστες. 



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια