Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

ΑΘΑΝΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


Είχα τη φαεινή ιδέα, πριν από αρκετό καιρό,  να στείλω ένα mail στον Δήμο Αθηναίων και τους ρώτησα αν κάνουν σεμινάρια φωτογραφίας γιατι θα με ενδιέφερε να γίνω καλύτερος σε ένα από τα χόμπι μου. Σε οσες σχολές ρώτησα για αντίστοιχα σεμινάρια εκατοντάδες ευρω σφύριζαν και σε χαλεπούς καιρούς δεν είμαστε για καλλιτεχνικά έξοδα.

Την  επόμενη μέρα, μου απάντησε μια κυρία ( δεν θέλω να γράψω το όνομα της αλλα τα mail τα έχω ) ως εξης:

«Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Το αίτημά σας έχει καταχωρηθεί με
αριθμό CRM14……, και έχει χρεωθεί στον Πολιτισμικό Οργανισμό,
απ' όπου και θα περιμένετε απάντηση.»

Μπα λέω, μωρε μπράβο, δημόσιο με ταχεία ανταπόκριση! Αλλά μετά σκέφτηκα πως μήπως ένεκα εκλογών την είδαν ευσυνείδητοι.

Πέρασαν που λες περίπου 2 μήνες από τότε. Όπως μια μέρα χάζευα στα απεσταλμένα για να σβήσω τα άχρηστα και να θυμηθώ τα χρήσιμα, το βρήκα! Ξαναέστειλα mail και η απάντηση που πήρα ηταν να απευθυνθώ στον «Πολιτισμικό Οργανισμό» !

Μόνο που η καλή κυρία ουτε καν ένα τηλέφωνο, ένα mail επικοινωνίας δεν μου έδωσε! Πήρε μπρος όταν την ξαναρώτησα και κάλεσα λοιπόν στον Πολιτισμικό Οργανισμό που μπορείς να δεις στο www.athenscityculture.gr 

Με συνέδεσαν με το τμήμα λαϊκής επιμόρφωσης. Για περίπου μια ωρα ηταν κατειλλημένο. Στο facebook ηταν, για τάβλι ηταν, για να δουν ένα dvd, αυτό της Πετρούλας ήταν, το προηγούμενο της Τζούλιας,  δεν ξέρω.
Επιτέλους απάντησε μια άλλη καταπληκτική κυρία, η οποία μου είπε ότι δεν ήρθε κανένα αίτημα από τον Δημο! Το mail μου ουδέποτε πήγε σε αυτούς!
Επίσης με ενημέρωσε οτι τα σεμινάρια εχουν ηδη ξεκινήσει και έχασα την προθεσμία υποβολής δήλωσης ενδιαφέροντος αλλιώς αν είχαν το αρχικό mail μου που είχα στείλει στον Δημο, θα είχα προλάβει!

Τέλος τη ρώτησα αν στο site τους εχουν υπηρεσία newsletter ώστε να καταχωρήσω την ηλεκτρονική μου διεύθυση για να γνωρίζω  τι κάνει ο Δήμος Αθηναίων για τη λαϊκή επιμόρφωση  και μου απάντησε πως το site δεν εχει τέτοια υπηρεσία.

Θέλησα να τους στείλω τα mail με την υπάλληλο του Δήμου ώστε να μην την  πατήσει και άλλος όπως εγω και όταν μπήκα στο site, ειδα πως είχαν ηδη την υπηρεσία newsletter και μάλιστα αν βάλεις το mail σου, και πατήσεις το “ok” δεν γίνεται η καταχώρηση. Είναι κουμπί φάντασμα! Πρέπει να πατήσεις enter για να γίνει αποδεκτή η εγγραφή!!!

Και μετά μου λες να τους λυπηθώ που τους κόβουν επιδόματα και τους κάνουν μείωση μισθού! Αυτοί πρέπει να πληρώνουν για να βρίσκονται στον Δήμο!

Αν τύχει κύριε Καμίνη και διαβάσεις τούτο το ταπεινό σημείωμα, βάλε μια τάξη σε παρακαλώ…



1 Λογομαχιες:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Έστειλα 4 φορές σε γειτονικούς δήμους κατά καιρούς (μέσα στην τελευταία 5ετία) διάφορα αιτήματα (πολιτιστικού περιεχομένου, κάτι υποδομών κλπ). Όχι απάντηση δεν πήρα, σαν αυτή την αρχική που έλαβες εσύ, αλλά ο καιρός περνούσε και τίποτα (ενώ είχα δώσει και τηλέφωνα κλπ). Είδα κι απόδειδα και τελικά πήγα δια ζώσης φωνής να παρουσιαστώ. Λόγω αυτοδιοικητικής ιδιότητας οι δουλειές μου έγιναν μέσα σε 1 εβδομάδα.

Δεν είχαν ιδέα οι αρμόδιοι υπάλληλοι/ανδριδήμαρχοι για το αίτημά μου. Και το ψάξαμε επειδή επέμενα και έγιναν κάποιες διαφωνίες. Το mail μου έμεινε στον Η/Υ κάποιας γραμματέως, κάποιου άλλου υπαλλήλου, κάποιου...

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια