Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

SATO ή κάτω;


Έλεγε το παλιό διαφημιστικό και τελικά το ερώτημα χρόνια αργότερα απαντήθηκε.
…άλλο κατάστημα!

Το στόρι εχει ως εξης: Η πολυθρόνα του γραφείου μου χαλάρωσε επικίνδυνα και αποφάσισα να μου κάνω ένα δώρο. Εψαξα καταρχήν στον ιστο ( ιδεολογικά δεν ήθελα να παρω από τα ΙΚΕΑ ) και τα περισσότερα sites που περιηγήθηκα ηταν κακοφτιαγμένα. Κατέληξα σε μια και καθοδόν βλέπω στον Κηφισσό ένα τεράστιο κατάστημα SATO.

Πως δεν το σκέφτηκα λεω, δεν παω να ρίξω μια ματιά;
Κάνω αναστροφή, και μπήκα στο κατάστημα….

Μικρή ποικιλία και η μόνη που μου άρεσε ηταν μια που έγραφε «εξαντλήθηκε»
Ρώτησα τον ευγενικό πωλητή αν μπορούσα να την αγοράσω, σκεπτόμενος πως στις πολυθρόνες βιτρίνας μπορεί να πετύχω καλύτερη τιμή.
Μου απάντησε αρνητικά και ήθελε να μου δείξει κάτι άλλες οι οποιες όπως μου είπε δεν ηταν ετοιμοπαράδοτες αλλά θα έκλεινα την παραγγελία και θα παραλάμβανα σε ….7 ημέρες!
Αυτές που μου έδειξε δεν θα έλεγα ότι με συγκλόνισαν και μου πρότεινε να κατέβω στο κατάστημα του Μοσχάτου που είναι η SATO office ώστε να δω πιο πολλές και καλές.
Τον ρώτησα αν μπορούσα να αγοράσω επιτόπου.
Στην αρχή μου είπε κάτι σαν χμμμμμμφ και συνέχισε με ένα εεεεε…

«Φίλε μου συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να κάνω βόλτες στα καταστήματα. Μπορείς σε παρακαλώ να τους πάρεις ένα τηλέφωνο και να ρωτήσεις αν μπορώ να αγοράσω κατευθείαν;»

Γκολ και φεύγουμε για τελικό

«Ξέρετε, μάλλον και εκει σε 7 μέρες θα σας την παραδώσουν…»

«Δηλαδή με συγχωρείς, εχω μια σπασμένη πολυθρόνα και θέλω να πάρω μια αμέσως τώρα να την παω στο σπίτι μου. Απ’εξω εχω το αυτοκίνητο. Να τη διαλέξω, να την πληρώσω και να τη φορτώσω. Γιατί πρέπει να περιμένω 7 μέρες;»
«Δεν μπορούμε να στοκάρουμε και εχουμε μια κεντρική αποθήκη»
«Καλά κάνετε αλλά μια πολυθρόνα ζήτησα όχι το F16 ώστε να παραλάβω σε 7 μέρες! Τόσο μεγάλο κατάστημα δεν θα μπορούσατε εστω να έχετε ένα υποτυπώδες στοκ ώστε να με εξυπηρετήσετε;  Τέλοσπαντων, δεν μου φταις εσυ φίλε, υπάλληλος είσαι. Καλή συνέχεια, σε ευχαριστώ»

Ετσι πήγα στο κατάστημα που είχα δει από το νετ και αγόρασα όχι αυτή που είδα αλλά μια καλύτερη…




3 Λογομαχιες:

BUTTERFLY είπε...

Και πολυ καλα εκανες, γιατι οποιος ξερω να εχει ψωνισει απο εκει, ειδικα αλλα επιπλα εκτος γραφειου, τραβαει τα μαλλια του! Μια φιλη μου πηρε παιδικα κρεβατια και μεσα σε ενα χρονο της τα αλλαξαν 3 φορες γιατι σπασανε!
Καλο απογευμα!

KitsosMitsos είπε...

Ειδικά η συγκεκριμένη εταιρεία έχει παράδοση στις καθυστερήσεις.
Δεν το'πες νωρίτερα ρε συ, είχα να σου προτείνω μια πολύ καλή! Την έχω 11 χρόνια και ακόμη με αναπαύει!

karkinos7 είπε...

Απέφυγε τη SATO, η χειρότερη εταιρεία επίπλων!
Την Καλησπέρα μου!
Τώρα που το λες πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξω τη καρέκλα του γραφείου!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια