Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑ...

Δεν αντεχω.
Δεν αντεχω λεω!
Το επαναφερω στη μνημη μου και διασκεδαζω με θλιψη
Πριν από περιπου μια εβδομαδα εκανα την καθιερωμενη μου επισκεψη στον προσωπικο μου περιπτερα. Ο χωρος εμπροσθεν του περιπτερου είναι μολις μισο μετρο πεζοδρομιο και μετα ο δρομος, που ο περιπτερμαν φροντιζει να μενει κενος ώστε να παρκαρουν διερχομενα οχηματα προς ταχειαν αγραν καπνων και λοιπων περιπτερο-κηπευτικων για να μην ακουγεται καταρρακτης μπινελικιων από τους οπισθεν ευγενεις Ελληνες οδηγους.

Όπως ειχα πλατη στο δρομο και ετοιμαζομουν να δωσω την παραγγελια των εβδομαδιαιων μου καπνων, των times ( του λονδινου φυσικα ) και των τσιχλων ευχαριστης αναπνοης ( ασχετα αν επεστρεφα οικαδε αλλα το καλο το παλικαρι εκτος από άλλο μονοπατι ξερει να κανει και καβατζες ) ακουω πολλους κυλινδρους.
Αποτομο φρεναρισμα και στη διαπασων το «Φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι, για τους καημούς σου που σεργιανούν στη γειτονιάαααααα»

Χωρις να γυρισω να κοιταξω, ο εγκεφαλος μου, μου προβαλλε ολογραμμα zastava ή φιατ σκουριασμενου με επιβατη καποιον ταλαιπωρο που μερακλωνε στο καταμεσημερο.
Η γαλλικη μου ανατροφη θα μου απαγορευε να ασχοληθω περαιτερω με το λουμπεν προλεταριατο αν δεν εμπαινε σχεδον βιαια αναμεσα σε εμε και τον προσωπικο μου περιπτερα να παραγγελει ένα μικροαστικο μαρλμπορο και έναν μπικ αναπτηρα.
Αναγκαστηκα να γυρισω να δω τον ενοχλητικο χωριατη και μαζι ειδα και το οχημα.
ΠΟΡΣΕ ΚΑΓΙΕΝ !!!

Ο Ελλην ανικατε μαχαν ειχε ουτε καν παρκαρει, παρατησει είναι το σωστο, το καγιεν στη μεση του δρομου, κατεβηκε ευθυτενης και αγερωχος να παρει τα τσιγαρα και ολη γειτονια επρεπε να ακουει το Φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι, για τους καημούς σου που σεργιανούν στη γειτονιάαααααααααα

Χτυπησε το κινητο ο Ελλην πορσεκαγιενας με φτωχολογια συζητουσε, χμμ… φωνασκουσε καλυτερα, για το ότι η καλυτερη λυση για το προσεχες σ/κ είναι η Τηνος και όχι η Παρος.
«Ρε αγαπη μου, Παρο πηγαμε πριν από ένα μηνα! Παλι; Καλυτερα στην Τηνο να περασουμε και από την Παναγια μια βολτα»

Καθως αυτή η κρισιμη συζητηση για την εκβαση του σ/κ ειχε πολλα επιχειρηματα που αρχιζαν από το «όλα δικα σου τα θελεις» και κατεληγαν στο «γιατι μου σπας τα νευρα;» και συνεχιζονταν με παθος, παρατηρησα σχεδον διαστροφικα ότι το Φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι, για τους καημούς σου που σεργιανούν στη γειτονιάαααααααααα
Πρεπει να ειχε μπει σε repeat mode γιατι ηταν το διαρκες μουσικο χαλι στην εικονα που περιγραφω.

Καποια στιγμη ενας οδηγος εκ των 15 οχηματων που περιμεναν την αποχωρηση του βλαχοκαουμποϊ, φωναξε:

- Ρε φιλε, να φυγουμε καποια στιγμη;

Ο μικρος ηρωας τον κοιταξε με το υφος του Αρχιμηδη λιγο πριν τον αποκεφαλισει ο Ρωμαιος αγροικος και μπηκε στο καγιεν συνεχιζοντας αυτή τη φορα σε downtempo «ελα μωρακι κανε μου και μενα το χατηρι αφου εχουμε την άλλη εβδομαδα κανονισει Βερτη για σενα»
Καθως απομακρυνετο, το Φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι, για τους καημούς σου που σεργιανούν στη γειτονιάααααααααα,χανοταν σιγα σιγα στο τελος του δρομου….

Ανοιξα την ομπρελλα μου να προστατευθω από τις ακτινες του ηλιου, αναψα το τσιγαρο μου για να λαβω τη σχετικη ντοπαμινη και προχωρησα διερωτωμενος αν τελικα το Πορσε Καγιεν εχει μουφα στερεο και κολλαει στα τραγουδια ή αν το συνεχες Φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι, για τους καημούς σου που σεργιανούν στη γειτονιάαααααααααααααα, ηταν εκουσια επιλογη του μεγαλοαστου…..



6 Λογομαχιες:

apos είπε...

Όσο περισσότερο διάβαζα το περιστατικό, αγχωνόμουν. Σε ποια γειτονιά συμβαίνουν αυτά; Γιατί οι γκόμενες είναι τόσο αχάριστες με τον ευλαβή ορθόδοξο χριστιανό, που κατά πάσα πιθανότητα κέρδισε το τζόκερ ή πούλησε τις φυτείες; Γιατί στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων δεν υπάρχει ανιχνευτής μετάλλου-γούστου; Το τραγούδι αυτό ποιος το τραγουδάει; Και ποιος είναι ο Βέρτης;
Δεν έχω να ρωτήσω τίποτε άλλο, κύριε πρόεδρε. I rest my case.

Aggelos Spyrou είπε...

Ποιος σου είπε ότι Καγιέν έχουν μόνο οι πλούσιοι;



:)

NdN είπε...

(Για να συνεχίσω τα σχόλια μετά ερωτηματων)...

Ποιος σου είπε ότι για την "φτωχολογιά" τραγουδάνε μόνο οι φτωχοί;!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Πλούσιος φτωχός ο τύπος για μένα είναι από άλλο πλανήτη με τέτοιο του του μέσα στην πόλη.
Αν ήταν πλούσιος έπρεπε να κυκλοφορεί με ακριβό μικρό (να μη λείψει η μόστρα. )
Αν ήταν φτωχός τον λυπάμαι αυτόν και τα παιδιά του που μάλλον θα χρωστάνε μιά ζωή στις τ΄ραπεζες. Εκτός αν έίχε κτήματα ο παπούσ στην Γαστούνη.

Crazy Tourists είπε...

Απίστευτο!!
Πολύ ταιριαστό το αυτοκινητάκι (ή η αυτοκινητάρα) με το τραγούδι επένδυση!!
Το παίζει κι αυτός παιδί του λαού ε;

So_Far είπε...

Πορσεκαγιενάς, βλαχοκαουμπόυ... respect !!!

Aν δεν είναι οδηγός κάποιου μεγαλόσχημου αφεντικού ( αυτό για να δικαιολογήσω το Φτωχολογειά κλπ κλπ )που έχει υιοθετήσει όλες τις νοοτροπίες του 'μεγάλου' εξ' αντιγραφής πάντα,
τότε αγαπητέ Suspect έπεσες πάνω σε αυθεντικό ελληνάρα λαμόγιο νέοπλουτο είδος που σπάνια θα δεις έξω από Καγιέν
Το κόνσεπτ, Πάρος, Τήνος μετά Παναγίας και Βέρτης + αχάριστη γκομενίτσα που γκρινιάζει την ώρα του 10ου μανικιούρ πεντικιούρ της εβδομάδας , είναι εφιάλτης που μάλλον ο πανηλίθιος πήγε και τον καβάτζωσε μονοκοπανία μη χάσει.. τη Miss Γαρδούμπα από το Κιάτο ...

Ξανά Respect για το κείμενο και πρέπει να προσθέσω ότι η ραδιοφωνική παραγωγή σε κάνει πολύ σπιντάτο blogger ( όχι ότι δεν ήσουν δηλαδή και πριν )

Πολλές καλημέρες !!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια