Πέμπτη 6 Ιουλίου 2006

THE SPIRIT OF...


Πριν απο 6 μηνες πηρα την αποφαση πως επρεπε να αλλαξω εργασιακο περιβαλλον καθως αυτο που ζουσα με εβλαπτε σε πολλαπλα επιπεδα. Συνεχισα να προσφερω την εργασια μου αφου δεν ειχα τη δυνατοτητα να κλεισω την πορτα πριν ανοιξω μια αλλη και παραλληλα:

Εστειλα πανω απο 300 βιογραφικα σημειωματα

Ελαβα πανω απο 60 απαντητικες επιστολες τυπου "Σας ευχαριστουμε για το ενδιαφερον σας ΑΛΛΑ..."

Πηγα σε πανω απο 25 συνεντευξεις Και ολα τα παραπανω με μεγαλο κοστος χρονου - καθως τις επαφες μου τις εκανα εκτος δουλειας - με μεγαλη φθορα, με μπολικη απελπισια και απογοητευση, με αρχικα συναισθηματα "ρε λες να..." και τελικα "παλι τα ιδια...;"

Με μεγαλη ταλαιπωρια τυπου να ξεκιναω το πρωι απο το σπιτι μου και να καταληγω σε αυτο λιγο πριν νυχτωσει γεματος αβεβαιοτητα, προσδοκια, γαμω την ατυχια μου και εκνευρισμο ( σε περιπτωσεις που νομιζα οτι πηγαινα σε σοβαρους αλλα με αυτη την εννοια ειχαν παρει διαζυγιο ) και ξαναμανα και φτου και απο την αρχη...

6 μηνες αργοτερα αποδεχθηκα μια επαγγελματικη προταση που τη χαρακτηριζω ως σημαντικη ευκαιρια για την καριερα μου... Δικαιωση... keep the spirit alive....



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια