Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ



Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Παραλαμβάνεις μια χώρα λίγο πριν το γκρεμό, με 7% ύφεση, παλεύεις, μοχθείς, την παραδίδεις με 1% ανάπτυξη και οι χαχόλοι σε αποκαλούν προδότη. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Μαζί με τον Γιάννη Στουρνάρα κρατάς μια χώρα όρθια, γλιτώνεις το grexit και τη δραχμή και σου στήνουν την κρεμάλα στο Σύνταγμα.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς.  Μειώνεις τους φόρους, φέρνεις το καράβι στα ίσια και φέρνεις επενδύσεις. Οι δημαγωγοί σε κατηγορούν για ξεπούλημα του πλούτου της χώρας. Όταν έρχονται στην εξουσία, δεν ακυρώνουν ούτε μια όπως υπόσχονταν, αλλά καυχόνται για τα έσοδα των επενδύσεων που εσύ έφερες. Αυτοί, τρία χρόνια στην διακυβέρνηση δεν έχουν φέρει ούτε μια για δειγμα. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Χάνεις την περιφερική σου όραση από την καταπόνηση και τα εξαντλητικά ωράρια και οι πολιτικοί σου αντίπαλοι σε κάνουν πρωτοσέλιδο ως τυφλό, με σφαίρα στο μέτωπο, περιγελώντας σε. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Κάνεις το χρέος σου, παίρνεις σωστές και δύσκολες αποφάσεις και έχεις διάφορους τύπους να δημιουργούν αναταραχή. Τους δεν πληρώνω, τους σισαχθιανς, τους αγανακτισμένους και λοιπούς ήρωες της καθημερινότητας μας. Ήρθαν οι επόμενοι και οι ήρωες απεδείχθησαν νάνοι. Οι μεν διορίστηκαν ως μετακλητοί και σιώπησαν για πάντα, οι δε ακόμα χτυπούν γροθιές στη θάλασσα γιατί αρνούνται να παραδεχθούν πως πιάστηκαν κορόιδα.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτός που αποφάσισε να βάλει τέλος στη δράση των Ναζί και ας σου καταμαρτυρούσαν πως τους χαϊδεύεις. Όταν ήρθαν αυτοί στην εξουσία, δεν ήξεραν καν που να κάνουν τη δίκη.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Καθυβρίστηκες γιατί έκλεισες – και πολύ σωστά – το άντρο της ΕΡΤ για να ανοίξεις σε ένα μήνα τη ΝΕΡΙΤ που είχε τους μισούς και λειτουργούσε καλύτερα. Οι διάδοχοί σου ξανάνοιξαν την ΕΡΤ με τους γνωστούς υπεράριθμους, την κομματική προπαγάνδα και για να μην ξεχάσουμε ποτέ την σωστή σου ενέργεια, έστησαν και το …..μνημείο θυμάτων της ΕΡΤ που δεν υπήρχαν με μια φράση στα αρχαία ελληνικά που δεν υπάρχει. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Έφερες τη Fraport, συνέχισες την Cosco, τον ελληνικό χρυσό, τον Αστέρα Βουλιαγμένης, το Ελληνικό, τον ΟΣΕ και αυτοί που σε έβριζαν είναι αυτοί που δεν ακύρωσαν ούτε μια. Είσαι αυτός που συνέχισε τα έργα στους εθνικούς δρόμους που είχαν σταματήσει για να σε κατηγορούν για μίζες και ρεμούλες. Λίγους μήνες αργότερα, εγκαινίαζαν τους δρόμους που χάρη σε εσένα ολοκληρώθηκαν και με μεγαλύτερο κόστος. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Πήγες στο Ζάππειο και αντιτέθηκες στο πρώτο μνημόνιο γιατί κατάλαβες πολύ νωρίτερα από όλους μας ότι το μείγμα πολιτικής και η αναλογία μεταξύ κρατικών περικοπών και επενδύσεων που είχε επιλέξει ο Γιώργος Παπανδρέου, ήταν λάθος. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Ξαναπήγες στο Ζάππειο και παρουσίασες τις δύο στήλες της δικής σου πολιτικής. Οι προπαγανδιστές σε κατηγόρησαν για Ζαππειάδες ενώ κανείς δεν σου αναγνώρισε ότι σχεδόν στη μισή σου θητεία, στα 2,5 χρόνια γιατί σε έριξαν, από τα 18 σημεία, πρόλαβες και έκανες τα 9.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Είχες προειδοποιήσει για το ατύχημα που δεν πρέπει να συμβεί. Κατηγορήθηκες από πληρωμένους κονδυλοφόρους  για την εκστρατεία του φόβου. Τελικά το ατύχημα συνέβη και ο φόβος έγινε πραγματικότητα. Ο μόνος που είχε το σθένος να ζητήσει μια συγγνώμη ήταν ο Σπύρος Χαριτάτος. Οι υπόλοιποι  συνέχισαν την καθημερινότητα τους. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Σε κατηγόρησαν για δολοφόνο για τις αυτοκτονίες, τα μαγγάλια, το φαγητό από τα σκουπίδια και τα παιδάκια που πεινάνε στα σχολεία. Ξαφνικά όλα αυτά σταμάτησαν και ο κόσμος είναι πια ευτυχισμένος. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Σε κατηγόρησαν για αστυνομικό κράτος και «χούντα». Οι επόμενοι φρόντισαν να μετατρέψουν τη χώρα σε ανοχύρωτη πόλη, μπάχαλο και να θριαμβεύει πάσης φύσεως παρανομία. Άβατα, μολότοβ μετά φωτοβολίδων, αταξία, βία και καταστροφές στα Πανεπιστήμια, ξυλοδαρμοί καθηγητών, εμπρησμοί τρόλεϊ, καταστροφές μηχανημάτων για τα εισιτήρια και η τάξη έδωσε τη σειρά της στο χάος. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Φύλαξες τα σύνορα και προφύλαξες τη χώρα από τους λαθρομετανάστες. Η Αμυγδαλέζα σου κατηγορήθηκε ως Νταχάου. Μετά ήρθαν οι ψευτανθρωπιστές που πλημμύρισαν τη χώρα με απελπισμένους ανθρώπους και τους στοίβαξαν σε χωματερές ανθρώπινων ψυχών. Μας είπαν πως λιάζονται και εξαφανίζονται μόνο που ξεχασαν να συμπληρώσουν ότι βάζουν βόμβες στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη και για αυτό μας έκλεισαν τα σύνορα από το βορρά και οι Γερμανοί μας πέταξαν τεχνηέντως εκτός Σένγκεν.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Σε κατηγόρησαν ως Μερκελιστή αυτοί που λίγο αργότερα υποκλίθηκαν και στη Μέρκελ και στον Σόιμπλε και παραδέχθηκαν πως είχαν αυταπάτες. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτός που έδωσε επίδομα θέρμανσης, που κράτησε το ΕΚΑΣ, μείωσε τους φόρους και έδωσε μια ανάσα. Κατηγορήθηκες για εγκλήματα  κατά της Ελλάδος. Μέχρι που ήρθαν οι κοινωνικά ευαίσθητοι και τα έκοψαν όλα.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Σε έβριζαν από το πρωί ως το βράδυ ότι δεν ξέρεις και δεν μπορείς και δεν θέλεις να κάνεις μια καλή διαπραγμάτευση για την Ελλάδα. Ήρθαν αυτοί για να χρεώσουν την Ελλάδα με 100 δις ζημιά, με το πιο άχρηστο δημοψήφισμα όλων των εποχών, με capital controls, με δύο μνημόνια, με υπερταμείο για 99 χρόνια, με φόρους και υπογράφουν ότι τους δίνουν. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να καταλάβουν – οι δεξιοί τουλάχιστον – ότι από το 2010 που μπήκαμε στο μνημόνιο, αυτός που διαχειρίστηκε καλύτερα την κρίση, ήσουν εσύ. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτός που ο Τσολιάς της Ελληνοφρένειας σε ειρωνεύτηκε όταν είπε σε μια συνέντευξη με τον Άδωνι Γεωργιάδη ότι πρέπει να σου κάνουμε άγαλμα. Ο Άδωνις απάντησε σωστά ότι κάποια στιγμή θα γίνει. Πρέπει να γίνει. Μετά από τόση προσφορά στην πατρίδα και τόση απύθμενη λάσπη, είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για να εξιλεωθούμε. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Η αδικία εναντίον σου στήθηκε αριστοτεχνικά. Όσα σου καταμαρτυρούν οι συριζανελ ( ανεργία, περικοπές, ύφεση ) περιλαμβάνουν και τη διετία του Γιώργου Παπανδρέου και με ένα τρύγο δύο ζμπαρόνια. Κρατάμε καλές σχέσεις με το ΠΑΣΟΚ για μελλοντική συνεργασία και για όλα φταίει ο καλύτερος πρωθυπουργός της επταετίας. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτός που πλήρωσε άδικα τη μεγαλύτερη λαίλαπα δημαγωγίας, λαϊκισμού, όνειρων απατηλών, υποσχέσεων για ποτάμια και γεφύρια των τελευταίων 30 χρόνων. Εσύ παρουσίασες έργο και οι άλλοι το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Κατηγορήθηκες οτι δένεις  τη χώρα  χειροπόδαρα στο κατάρτι των ευρωπαίων τοκογλύφων και δεν παίρνεις λεφτά απο άλλες πηγές χρηματοδότησης και άλλα κράτη. Σε διαδέχθηκαν οι φωστήρες που πήραν βραβείο απο το Χάρβαρντ για τη χειρότερη διαπραγμάτευση, που όχι μόνο δεν βρήκαν χρήματα απο αλλού αλλά συνέχισαν να δανείζονται απο τους ίδιους και με δέκα φορές χειρότερους όρους. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς.  Πήγες στην Κίνα και μίλησες για success story και οι εγχώριοι γελοίοι φελοί σε λοιδορούσαν καθημερινά. Λες και θα έπρεπε να πας σε ενα ξένο κράτος απο όπου θέλουμε να προσελκύσουμε επενδύσεις και να πεις "Αφήστε το μην έρθετε, δεν αξίζει τον κόπο"
 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Κατηγορήθηκες για εσχάτη προδοσία επειδή δεν πήρες τα λεφτά απο τις διάφορες λίστες όπως της Λαγκάρντ, του Λιχτενστάιν και κάθε απίθανης ονομασίας. Τρία χρόνια αργότερα αυτοί που σε κατηγορούσαν τελικά εισέπραξαν  απο τα τρια το ευμέγεθες.

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτός που στο 11ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας εκφώνησε την καλύτερη ομιλία στην ιστορία της Μεταπολίτευσης από όποιον πέρασε από τον πρωθυπουργικό θώκο. Από τη δεκαετία του 80 που παρακολουθώ την πολιτική ζωή της Ελλάδας, δεν έχω δει καλύτερη. 

Να τη δεις εσύ που παρασύρθηκες από τα παραμύθια του Καμμένου και ψήφισες ΑΝΕΛ, εσύ που θύμωσες και πήγες στη Χρυσή Αυγή, εσύ που απογοητεύθηκες και ψήφισες το Ποτάμι, εσύ που παραμένεις αδρανής στον καναπέ σου και δεν ψηφίζεις και εσύ που έγινες θύμα διάφορων δημαγωγών και συνωμοσιολόγων. 

Είσαι ο Αντώνης Σαμαράς. Ένας γενναίος Πρωθυπουργός που πολεμήθηκε με λύσσα και με μίσος αλλά στάθηκε όρθιος και σε ιδιαίτερα κρίσιμες στιγμές, κράτησε ζωντανή την Ελλάδα μας. 

Ιδού : 


Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΣ



….μια στιγμή ευφορίας από το πουθενά
…ότι θέλεις να είσαι χαμογελαστός χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο
…τυχερός γιατί γλίτωσες από μια κακοτυχία ή ένα ατύχημα ή ένα κακό συμβάν
…μια νότα αισιοδοξίας για το θείο δώρο της ζωής

Μπορεί κάποιος άλλος να πέρασε απο μια εκκλησία,  ένα μοναστήρι, ένα προσκύνημα ή ενα ξωκλήσι και να  άναψε ένα κεράκι για εσένα….

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΟΕΟ



Μπορείς να το πεις και «όταν το Λας Βέγκας συνάντησε το καρναβάλι» !

Τα τελευταία χρόνια αντί να μπλέκω με μπαλίτσες, γιρλάντες, αστεράκια, χιονοσκονίτσα, δέντρα ( και βεβαίως όχι αληθινά ) φρου φρου και διάφορα μπιχλιμπίδια, κάνω κάτι διαφορετικό. 

Νομίζω πως το φως είναι η καλύτερη διακόσμηση που σου αλλάζει αμέσως τη διάθεση. Έστω και στην υπερβολή. 

Me, myself and my party ! 

Δες βιντεο μετά ήχου ! 


Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ



Πριν από ένα χρόνο περίπου είχαμε το φιάσκο του νόμου Παππά με την παρωδία Καλογρίτσα με τα βοσκοτόπια και τις μόλις τέσσερεις τηλεοπτικές άδειες. Φέτος ο νόμος επανέρχεται με 7 άδειες αυτή τη φορά – και σωστά – αλλά πάλι πάσχει στον έλεγχο του πόθεν έσχες πριν το διαγωνισμό. Να πάω και εγώ αν είναι, να δηλώσω πετρελαιάς στο Καζακστάν και μετά να χασκογελάω.  Εγώ όμως δεν έχω να πληρώσω το υψηλό παράβολο. Πολύ φοβάμαι πως όλο και κάποιος περίεργος θα βρεθεί που θα το πληρώσει. 

Το θέμα μου εν προκειμένω δεν είναι η τηλεόραση. Είναι η συνολική επαγγελματική δραστηριοποίηση των δημοσιογράφων. Μας αρέσει να τους λέμε αλήτες και ρουφιάνους αλλά είναι μακράν το πιο αδικημένο επάγγελμα. Ως γνωστόν, όταν βρίσκεσαι στη ζούγκλα, γίνεσαι θηρίο… 

Ποιος φταίει; 

Το κράτος, το συνδικαλιστικό τους όργανο και βεβαίως πολλοί μεγαλόσχημοι δημοσιογράφοι που αρκέστηκαν στο ατομικό καλό και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούν. Προσωπικά, έχω την πολυτέλεια να τα καταγράψω καθώς καμία εφημερίδα και κανένα περιοδικό δεν θα δεχόταν τέτοιο άρθρο. Το blog μου όμως είναι ο δικός μου ναός και λέω ότι θέλω. Ακόμα. 

Αναζητείται ο Φωτισμένος και Χαρισματικός Υπουργός που θα βάλει το σωστό πλαίσιο…
Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η κατάσταση της ελληνικής δημοσιογραφίας σήμερα :


Εφημερίδες και περιοδικά : 


Ο ρόλος των δημοσιογράφων σήμερα είναι τραγικός. Ο Έλληνας δημοσιογράφος :
Δεν πληρώνεται.  Είναι ανασφάλιστος.  Συνήθως ο εργοδότης του χρωστάει δεδουλευμένα.  Όσα παίρνει είναι συνήθως μαύρα.  Κάνει 2-3 δουλειές με μπλοκάκι για να συμπληρώσει το εισόδημα του. Δεν τον προστατεύει ούτε το κράτος, ούτε το συνδικαλιστικό του όργανο. Για την ακρίβεια, γελάει ο κόσμος.  

Για να επιβιώσει λοιπόν ο δημοσιογράφος τι αναγκάζεται να κάνει; 

Να μην έχει καμία ελευθερία. Να κατασκευάζει ειδήσεις. Να γράφει τερατολογίες για να έχει μια χρησιμότητα και δουλειά. 

Τι θα έπρεπε να γίνει; 

Απαγόρευση δημοσίευσης οποιουδήποτε ανυπόγραφου άρθρου. Ούτε εν είδει επιστολής αναγνώστη. Τα ανυπόγραφα άρθρα χρησιμοποιούνται για να γράφονται διάφορες μούφες και αυτός που τα γράφει δεν έχει καν την ευθύνη αλλά και την υλική αναγνώριση της πνευματικής του εργασίας.  Το κόλπο των επιστολών των αναγνωστών [ΣΣ και καλά επιστολές που σημαίνει δωρεάν ύλη ] να μην υπερβαίνει το 1/20 των σελίδων του εντύπου. Πρέπει να μπουν όλα τα ονόματα των δημοσιογράφων που γράφουν στην εφημερίδα σε μισθολόγιο.  Να υπάρχει φορέας που να ελέγχει άρθρα συντάκτες και μισθολόγιο. Η παράβαση να ισούται με 20.000 ευρώ πρόστιμο. 

Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η επιχείρηση ριχτάδικο που στην Ελλάδα είναι επιστήμη. Να απαγορεύεται να βρίσκεται κάποιος σε ΔΣ ιδιοκτησίας ΜΜΕ αν σε προηγούμενο επιχειρηματικό εγχείρημα υπάρχουν χρέη σε εργαζομένους. Αν έχει γίνει ρύθμιση, πρέπει να έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το  80% και να έχει ρυθμιστεί το υπόλοιπο 20%. 

Ραδιόφωνο

Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα στους FM Ραδιοφωνικούς Σταθμούς που αν εξαιρέσεις ελάχιστους, οι άλλοι δεν πληρώνουν κανέναν. Πρέπει να γίνονται έλεγχοι και αν ο σταθμός δεν πληρώνει, να κλείνει. Μεγάλο θέμα και οι ηχολήπτες και οι τεχνικοί που όταν υπάρχουν εργάζονται σχεδόν δωρεάν. Χρειάζεται εκκαθάριση στους ρ/δ σταθμούς. Όποιος θέλει να κρατάει μια συχνότητα χωρίς παραγωγούς, να κλείνει. Ή ας πουλήσει. Επειδή όμως είναι δύσκολο να έχει 30 παραγωγούς, ας μπει ένα όριο που να λέει πως το λιγότερο πρέπει να έχει 15 παραγωγούς. Ας παίρνουν και 20 ευρώ ανά εκπομπή αλλά όχι δωρεάν. Εννοείται πως πρέπει να δηλώνονται στον αρμόδιο φορέα ο παραγωγός, η εκπομπή του και η σύμβαση του. Ο φορέας θα πρέπει να ελέγχει αν τα στοιχεία είναι αληθινά. 

Web Radio

Τα WEB Radio ήταν της μόδας μέχρι περίπου το 2012 αλλά ξεφούσκωσαν. Πρέπει να μπουν στην ψηφιακή πλατφόρμα ώστε να μπορεί ο καθένας να ακούει από το αυτοκίνητο του. Το ραδιόφωνο ως μέσο θα είχε κλείσει λόγω τηλεόρασης και social media και έμεινε ανοιχτό από τους οδηγούς των αυτοκινήτων. Κανείς πια δεν ακούει ραδιόφωνο στο σπίτι του. Πρέπει να γίνεται έλεγχος σε όλα τα web radio αν πληρώνουν την ΑΕΠΙ και για να μείνουν ανοιχτά να έχουν τις παρακάτω υποχρεώσεις : 

Υποχρεωτικά να διαθέτουν στούντιο.  Να έχουν ευκρινή στοιχεία επικοινωνίας με το κοινό. Να μπουν στην ψηφιακή πλατφόρμα με ένα μικρό κόστος πχ 200 ευρώ ετησίως.  Να διαθέτουν εκπρόσωπο κατά το νόμο. Να έχουν το λιγότερο 10 παραγωγούς με ατομικές συμβάσεις.

BLOGS

Στο Γιουνανιστάν τα έχουμε -  όπως τα περισσότερα άλλωστε - μπερδέψει. Blog είναι η δωρεάν πλατφόρμα εργαλείων που μας δίνει η μαμά Google – κυρίως – ώστε ο κάθε χρήστης να εκφράζει τις απόψεις του, τις ιστορίες του και ότι του κατέβει στο ομιχλώδες του μυαλού του. Όταν βλέπω σε ειδησεογραφικά sites πχ « Το blog του Γιάννη Αντετοκούμπο στο sport24» καγχάζω. Αυτό είναι στήλη αλλά το λέμε blog επειδή ακούγεται trendy. Blog είναι αυτόνομο site ηλίθιε ! Δεν είναι μια στήλη σε ένα ήδη υπάρχον portalsite γουατεβα ! 


Επίσης blog δεν είναι αυτό που εκμεταλλεύεται τη δωρεάν πλατφόρμα της google για να αναπαράγει ειδήσεις, χωρίς πρωτογενή έρευνα, χωρίς δημοσιογράφους και χρησιμοποιείται με συνήθως αγορασμένους likers ή followers κατά κόρον στα social media, με σκοπό να ασκήσει πίεση και εκβιασμό στους πολιτικούς ή γενικά στους celebs. Blog είναι ένα αυτόνομο και αυθύπαρκτο site που εμπεριέχει ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ του συντάκτη του, όπως πχ έχω το δικό μου, το suspect.gr

 
Πρέπει λοιπόν να μπει μια τάξη και εδώ υπάρχει το θέμα της ανωνυμίας. Αν το blog είναι προσωπικού χαρακτήρα, ας γράφει ο καθένας ότι θέλει όπως γίνεται και στις microblogging εφαρμογές όπως λέγονται το facebook, το twitter και το instagram. Αν όμως υπάρχει αναμετάδοση ειδήσεων, τότε πρέπει να μπει στον κλάδο των εφημερίδων μόνο που θα είναι ηλεκτρονικής μορφής. Δηλαδή : 


Να υπάρχει κανονικά υπεύθυνος κατά το νόμο. Να επιτρέπεται η αναδημοσίευση άλλων κειμένων από τα κανονικά ειδησεογραφικά sites μόνο σε 5 άρθρα ημερησίως ( ας γράψουν και κάτι δικό τους ) από τη συνολική καθημερινή ύλη. Στις μέρες μας παίρνουν οι τύποι φοιτητές και τους πληρώνουν με μαύρα, να αντιγράφουν ειδήσεις από τα  γνωστά ΜΜΕ, 20 σεντς το ποστ. Ανοίγουν 10 τέτοια blogs-ειδησεογραφικά sites όπως τα βαφτίζουν και δημιουργούν κλίμα και επιδρούν στην κοινή γνώμη. Όταν δεις μια «είδηση» να κυκλοφορεί σε 10 sites και μετά το αναπαράγουν και άλλα για να μη χάσουν την επικαιρότητα, αυτό σημαίνει παραγωγή κουρνιαχτού και σκόνης. Όταν λοιπόν ο τάδε πολιτικός δει το όνομα του να παίζει σε 20-30 sites δημιουργείται μια εχθρική ατμόσφαιρα εναντίον του. Έτσι κατασκευάζονται τα fake news αγαπούλα μου… 

Σε αυτά λοιπόν τα blogs που θέλουν λέγονται ειδησεογραφικά sites, να υπάρχουν κανονικά συντάκτες, όχι στα ανυπόγραφα άρθρα και όλοι σε μισθοδοσία. Όποιος δεν θέλει και δεν μπορεί, ας κρατήσει το blog  του για να γράφει τις προσωπικές του απόψεις και αν είναι μάγκας να τον διαβάζει ο κόσμος. Όχι να κάνει ότι είναι portal ενώ στην πραγματικότητα να πρόκειται περί ενός ατέλειωτου κόπι πάστε που λέει και ο Πόλακας ο Μαν, με μπόλικα spam, hoaxes, θεωρίες συνομωσίας και ράδιο αρβύλα. Έτσι τρελάθηκε ο κοσμάκης και άρχισε να πιστεύει ότι μας ψεκάζουν, τον Αρτέμη Σώρα και το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης του Αλέξη.

Επιχειρηματίες : 

Όποιος θέλει να ηγηθεί ενός ΜΜΕ θα πρέπει να καταθέσει στον Φορέα ένα πλήρες οργανόγραμμα και τη μισθοδοσία αυτού προκαταβολικά σε τράπεζα ίση με ένα χρόνο. Αν χρειαστεί να πουλήσει, θα μπορεί να πάρει αυτά τα χρήματα πίσω και να τα βάλει ο επόμενος. Αν κρίνει πως είναι ζημιογόνο το μέσο του και πρέπει να το κλείσει, τότε θα πρέπει να ενεργοποιείται αυτός ο λογαριασμός και οι υπάλληλοι να μισθοδοτούνται για ένα έτος ή για το διάστημα ( εντός του έτους ) μέχρι να βρουν τον επόμενο εργοδότη. Αυτό ξέρω πως σου φαίνεται βαρύ αλλά επειδή μιλάμε για την τέταρτη εξουσία και στην πραγματικότητα ίσως την πρώτη, χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή. Έτσι έχουν ξεφτιλιστεί οι δημοσιογράφοι και για ένα κομμάτι ψωμί γράφουν και λένε ότι να ναι. Θα μου πεις : Αν στο μεσοδιάστημα, απολυθούν μερικοί και προσληφθούν κάποιοι άλλοι με διαφορετική μισθοδοσία τι γίνεται; Μια φορά το εξάμηνο να υπάρχει επικαιροποίηση του οργανογράμματος στον φορέα και οι ανάλογες προσαρμογές στο κεφάλαιο της εγγύησης. 

Πρέπει επίσης να δηλώνονται και όλες οι outsourcing συνεργασίες για να αποφευχθεί η εξυπνάδα να τα δίνουμε όλα σε εξωτερικούς συνεργάτες που θα πληρώνονται με πλην πέντε ευρώ την ώρα. Όλοι οι εργαζόμενοι στα κανάλια θα έχουν την κάρτα εργαζομένου και σε κάθε ευκαιρία μπορεί να γίνεται έλεγχος ( εξωτερικά ρεπορτάζ ) αν οι δημοσιογράφοι είναι ασφαλισμένοι και δηλωμένοι. Η παράβαση θα κοστίζει στον επιχειρηματία 100.000 ευρώ αλλά και στον εργαζόμενο 5.000 πρόστιμο που θα καταβάλλονται είτε μετρητά είτε αν δεν έχει περιουσιακά στοιχεία και καταθέσει κατευθείαν από την επόμενη μισθοδοσία του. 

Όλα τα ανωτέρω όμως προϋποθέτουν έναν φορέα που θα κάνει ανεξάρτητα και υπεύθυνα τους ανωτέρω ελέγχους και επιβάλλεται οι όποιες ποινές να εφαρμόζονται άμεσα. 

Η ιστορία των ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι ένα ατέλειωτο ριχτάδικο, έχουν κλείσει πάρα πολλά σπίτια  και θα πρέπει να μπει ένα πραγματικό πλαίσιο κανόνων σε αυτόν τον πολύπαθο χώρο.