Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

ΧΥΛΟΠΙΤΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ. ΜΙΑ ΑΝΔΡΙΚΗ ΓΝΩΜΗ…

…..θελω από σενα Υποπτε, μου λεγε μια φιλη πριν από λιγες μερες.

Στη διαθεση σου, απαντησα περιχαρης και σαν καλος προσκοπος τυπου «μια καλη πραξη και σημερα» τεντωσα ακοη: 

-         λετε εσεις οι αντρες ότι το «σε βλεπω σαν φιλο» είναι ότι χειροτερο για μια γυναικα. Μα δεν σας καταλαβαινω ρε Υποπτε, γιατι πια σας πειραζει τοσο πολύ;
-         Δεν μου λες γλυκια μου, το χρησιμοποιησες προσφατα ε;
-         προχθες…

-         Ημουν σιγουρος. Πριν σου πω το γιατι, πες μου καταρχην εσυ γιατι το χρησιμοποιησες.
-         Κοιταξε. Καλο παιδι. Ευγενικος. Εδειξε ενδιαφερον. Αλλα…
-         Μαλλον λιγο κοντος, πιθανως λιγο χοντρος και όχι με πολλα λεφτα ε;
-         Ασε μας ρε υποπτε!
-         Σε πειραζω! Αφου είναι γνωστο ότι εσυ ψαχνεις αντρα που να σε αγαπαει, να σε σεβεται, με αξιες, με περιβαλλοντολογικες ευαισθησιες, δωρητη οργανων και πανω από όλα εθελοντη στους γιατρους χωρις συνορα!
-         Αμα θες να μου σπασεις τα νευρα, μια χαρα τα καταφερνεις!
-         Δεν είναι τυχαιο κοριτσι μου πως ο καλυτερος μου φιλος με αποκαλει καθαρμα αλλα αυτό είναι άλλο θεμα συζητησης! Πες μου λοιπον, γιατι για να του ριξεις χυλοπιτα, χρησιμοποιησες αυτή τη δικαιολογια;

-         Γιατι δεν ηθελα να τον πληγωσω. Οντως είναι καλο παιδι αλλα δεν μου αρεσει. Τι επρεπε δηλαδη να του πω, «δεν μου αρεσεις;» Του ειπα κατι ευγενικα και εκεινος το πηρε στραβα, κρεμασε μουτρα και μονο που δεν με εβρισε! Δεν σας καταλαβαινω εσας τους ανδρες, σαν μωρα παιδια κανετε. Αμα δεν μου δωσεις το παιχνιδι μου, κλαιω. Δεν ηθελα να τον προσβαλλω, ουτε η παρεα του είναι κακη. Απλως δεν μου αρεσει. Πες μου τη γνωμη σου σοφε υποπτε!

-          Βγαλε το σοφος και κρατα το υποπτος, απαντησα χαμογελωντας. Από τη μια δεν σε κατηγορω γιατι εχει λογικη ο τροπος αντιμετωπισης σου. Από την άλλη είναι λιγο εγωιστικος. Πρεπει να κατανοησεις my dear πως ισως τελικα το πιο σημαντικο πραγμα σε αυτή τη ζωη είναι ο τροπος. Ακομα και τη μεγαλυτερη βλακεια να πεις, αν εχεις ευγενεια ή καλη προαιρεση μπορει και να περασει στο ντουκου. Με επιθετικοτητα και θρασσος, ακομα και τη μεγαλυτερη αληθεια να πεις, κινδυνευεις να φας πετρες
-         Δεν καταλαβαινω που το πας.

-         Αν το καταλαβαινες δεν θα με ρωταγες. Λοιπον, συνεχισα την αγορευση, θελεις την αποψη μου;
-         Φυσικα!

-         Ανοιξε ματια, αυτια και κυριως μυαλο: Οι γυναικες όταν χρησιμοποιουν τη λεξη φιλια, συνηθως το κανουν για να σκοτωσουν τον ερωτα. Όταν καποιος σε προσεγγιζει ερωτικα, δεν τον ενδιαφερει η φιλια σου. Όταν του προσφερεις τη φιλια σου, οσο και να νομιζεις ότι δεν τον πληγωνεις, αυτό κανεις καθως τον απορριπτεις. Δεν σου λεω ότι φταις, προς θεου! Δικαιωμα σου να επιλεξεις τον συντροφο σου βαση των δικων σου κριτηριων αξιολογησης αλλα δεν μπορεις να εχεις την απαιτηση ότι θα πεις κατι επιφανειακα γλυκευγενικουλι και ο άλλος θα πανηγυριζει. Αφου τον απορριπτεις! Όταν καποιος σου ζηταει κατι και του λες όχι, μην ξεχνας ότι αρνεισαι! Υπαρχουν και αυτοι που προκειμενου να βασανιζονται με τετοιου τυπου «φιλια» κοβουν. Από κει και περα, αυτό το περι φιλιας είναι κενο. Τι σημαινει φιλια όταν ο ενας σε θελει ερωτικα; Δεν σε ρωταει αν θελεις να γινετε φιλοι και για αυτό στραβωνει με την απαντηση.

-         Και τι κανω δηλαδη να πω ότι «δεν σε γουσταρω»;;
-         Αμ δεν με προσεχεις. Είναι θεμα τροπου. Δεν σου λεω, ουτε να πεις ψεμματα, ουτε να κοροϊδεψεις, ουτε να παιξεις, ουτε να ταλαιπωρησεις την καρδια και τα συναισθηματα του αλλου. Γιατι κατι τετοια αναγκασαν τους αντρες να γινουν  μουροχαυλοι και από τη μια αν δεν σας την πεφτουν είναι αδερφες ή «που είναι οι αντρες πια» και αν σας την πεφτουν είναι γουρουνια. Για μενα το καλυτερο που μπορεις να λες τουδε εφεξης σε αντιστοιχες περιπτωσεις είναι το εξης: «Δεν μου βγαινουν ερωτικα συναισθηματα. Αν δεν αισθανεσαι εσυ ασχημα και  θελεις, μπορουμε να κανουμε παρεα αλλα μεχρι εκει. Σε συμπαθω, εισαι ευχαριστος ανθρωπος αλλα δεν μου βγαινει κατι ερωτικο». Τι πιο ξεκαθαρο, εντιμο, ειλικρινες και ευγενικο;

-         Και ετσι πιστευεις ότι δεν θα στραβωσει;
-         Περιμενε. Δεν αναφερομαι στο συνολο των αντρων και δεν θα μπορουσα αλλωστε. Μιλαμε για ανθρωπους και όχι για σκληρους δισκους! Σαφως και καποιος παλι μπορει να στραβωσει, να επιτεθει, να γινει φορτικος, να μη θελει να σε ξαναδει, βαλε ολες τις αντιδρασεις μεσα. Καμια αντιρρηση. Αναφερομαι στον μεσο ορο των ανθρωπων που εχουν μια στοιχειωδη κοινωνικη μορφωση. Το θελω να μεινουμε φιλοι είναι μια γυναικεια αυταρεσκεια και φιλαρεσκεια για να εχει ένα φαν κλαμπ.

Οι περισσοτερες αδιαφορουν για τα συναισθηματα του αλλου και πετανε κατι περι φιλιας ώστε αν ξεμεινουν από παρεα και θελουν να βγουν εξω, να εχουν καποιον γκομενοφυλακα ή καληνυχτακια να τις συνοδευει. Εμ, δεν είναι ετσι. Και να τσουλαει το αυτοκινητο και να είναι παντα γεματο το ντεποζιτο…

-         Ναι αλλα ο δικος σου τροπος τι το διαφορετικο εχει; Τι θα πετυχω με αυτόν; Ισα ισα που μου φαινεται πιο σκληρος!
-         Κάθε ανθρωπο, νομιζω ότι είναι καλυτερα να τον σκοτωσεις μια φορα παρα να τον σκοτωνεις συνεχεια. Είναι καλυτερο το όχι παρα το ναι, ισως, μπορει, αφου, μαλλον όχι, δεν ξερω, τελικα όχι. Κουραση και ταλαιπωρια χωρις λογο. Η φιλια κοριτσι μου είναι ιερη εννοια για τον ανδρα. Δεν είναι σαν και εσας που ζηλευετε θανασιμα. Ο φιλος για τον ανδρα είναι ιερος. Είναι αδελφος. Δεν μπορεις να τον ευτελιζεις βαζοντας ένα περιτυλιγμα στη χυλοπιτα. Για αυτό χρησιμοποιησα τη λεξη παρεα. Το δεν μου βγαινουν ερωτικα συναισθηματα είναι πιο σαφες και από το πιστολι στον κροταφο. Το παιρνεις σε πρωτο ενικο ( για να μη θιξεις ) αλλα είναι σαφες. Και τελος το «Αν δεν αισθανεσαι εσυ ασχημα και  θελεις» δειχνει ότι εισαι ετοιμη να καταλαβεις την οποια αντιδραση και να μην συμπεριφερεσαι σαν το αρνι που το παιρνουν  από το μαντρι το Πασχα. Δεν μπορουν ολοι να μπουν στο φαν κλαμπ σου και να εχεις την απαιτηση ότι επειδη ειπες περι φιλιας να το παρουν ολοι στο τραλαλα και να κανουν πως δεν συνεβη τιποτα. Όπως και να το κανεις γλυκια μου είναι μια απορριψη. Δεν ξερω βεβαια αν μετα θα είναι και φιλια…

-         Τι εννοεις;
-         Εννοω πως οι γυναικες εχετε μια βλακωδη αντιληψη πολλες φορες ότι πρεπει να τα εχετε καλα με ολους. Πρεπει ολοι να κινουνται γυρω σας. Τι ειδους φιλια θελεις να αναπτυξεις με καποιον που εχει ερωτικα συναισθηματα για σενα; Σου αρεσει να εχεις τον εγωισμο πανακριβων κοσμηματων;

-         Δηλαδη;
-         Να εισαι στη βιτρινα, να σε βλεπουν, να λες, «κοιτα με, κοιτα με» αλλα ωωωωωπ! «Μην αγγιζετε». Φιλια κοριτσι μου είναι όταν εισαι σιγουρη ότι ο ανδρας δεν εχει ερωτικα συναισθηματα για σενα. Όταν του βγαλεις τα ρουχα σου, εισαι σιγουρη ότι δεν παει μαζι σου; Αυτό είναι φιλια! Για αυτό χρησιμοποιησα τη λέξη παρεα

-         Και τι θα βγει με αυτό;
-         Αν μπορει να το αντεξει και δεν υποφερει, με την παροδο του χρονου από την παρεα, περνας στη φιλια. Αν όμως τον βλεπεις να λειωνει, είναι εξαιρετικα εγωιστικο να τον κρατας με την ελπιδα. Εκει καλο είναι να απομακρυνθεις.
-         Και τι φταιω εγω αν το ξεκαθαριζω και επιμενει εστω μεσα του;

-         Δεν φταις αλλα μη διαμαρτυρηθεις αν σου την ξαναπεσει, μην θυμωσεις αμα ζηλεψει σε περιπτωση που εισαι με καποιον αλλον, μην ξαφνιαστεις αν εξαφανιστει όταν βρει μια άλλη, μην αισθανθεις περιεργα αν βγαλει καποια στιγμη μια επιθετικοτητα. Αυτό σημαινει ότι εχει για σενα συναισθηματα. Γυναικα εισαι, ενστικτο εχεις, καταλαβαινεις πολύ ευκολα αν καποιος σε βλεπει ως φιλη ή όχι. Αν λοιπον η φιλια δεν εχει υγεια, το βλεπεις, το αντιλαμβανεσαι και κλεινεις τα ματια, εχεις μεριδιο ευθυνης. Δεν είναι όλα τα πραγματα ιωση που περναει. Αν πραγματικα γουσταρεις την παρεα του, κανε παρεα. Δες πως θα παει και μετα μπορεις να τον πεις φιλο.

Μην ξεχνας πως φιλια μεταξυ διαφορετικων φυλων μπορει μεν να υπαρξει αλλα η μητερα φυση, θεος, μοιρα, όπως θελεις πες το αναλογα με τα πιστευω σου, δεν το εχει κατασκευασει ακριβως ετσι. Τα ιδια φυλα για φιλια και τα διαφορετικα φυλα για ερωτα. Και στο κατω κατω της γραφης, ακομα και αν εχει ένα επιπεδο ο ανθρωπος και δεν σου δειξει τη στενοχωρια του, αυτος θα είναι αληθινος φιλος σου; Θα γυρισει το κουμπακι στο αψε σβησε και θα πει love mode off και μετα friendship mode on ? Πρεπει αυτος που απορριφθηκε να εχει την προσωπικοτητα ώστε να το χωνεψει, να νεκρωσει τις επιθυμιες του για σενα και να ψαξει για άλλο λιμανι. Αυτό θελει πρωτιστως χρονο και κυριως προσεκτικη συμπεριφορα εκ μερους σου. Τι ειδους φιλια πιστευεις ότι μπορεις να αναπτυξεις αμεσως μετα τη χυλοπιτα με καποιον που σε προσεγγιζει ερωτικα; Οταν ο άλλος σε γουσταρει ως γυναικα, ως ανθρωπο, ως παρεα, ως συνολο και σου την πεσει, πως ακριβως θελεις την φιλια και του την μοστραρεις;

Είναι σαν να του λες «δες τη Μπελουτσι γυμνη αλλα μην ερεθιζεσαι»! Του ζητας να σε βλεπει λοιπον κατά το ημισυ; Είναι ευκολο νομιζεις αυτό; Αρα λοιπον καλη μου, να γιατι  οι αντρες θεωρουν ότι η χυλοπιτα «φιλιας» είναι ότι χειροτερο. Τους απορριπτεις, τους ζητας να πανε εναντια στη φυση και τους ευτελιζεις μια σημαντικη αξια….  Μπορει καποιοι να το κανουν αν πχ στην παρεα και με περισσοτερα δεδομενα διαπιστωσουν πως «καλυτερα που δεν τα φτιαξαμε γιατι τελικα δεν θα ταιριαζαμε» όπως εχει τυχει σε μενα, αλλα αφενος μην περιμενεις ότι θα το δεχθουν ολοι αυτό, αφετερου είναι εξ ορισμου δυσκολο..

-         Υποπτε δεν μου λες….
-         Παρακαλω…
-         Αν σου βγαλω τα ρουχα μου, θα πας μαζι μου…;
-         Όχι βεβαια!
-         Μπραβο! Το ξερα ότι εισαι φιλος μου!
-         Δεν είναι αυτό.
-         Αλλα;
-         Εισαι ασχημη!
-         Αει στο διαολο ρε!
-         Λατρεια μου εσυ!



16 Λογομαχιες:

Unknown είπε...

Αδελφέ ένα απλό ΕΥΓΕ !
Δεν το ήξερα το blog (μου έβαλαν το link απ' το facebook) και θα πω μόνο ότι συγκεντρώνεις τις εμπειρίες ΟΛΩΝ μας ...
Ό,τι γράφεις τα εχουμε ζήσει οι περισσότεροι.
Απαράδεκτη η συμπεριφορά των περισσότερων γυναικών.

Suspect είπε...

Αδελφε, σε ευχαριστω πολυ και ...διεδωσε το σε οποια γυναικα ξερεις! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΣΥ
ΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR;EINAI H ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ;

Ev Tsukas είπε...

Η έκφραση αυτή λέγεται από κοριτσάκια όταν καμακώνονται από αγοράκια και σημαίνει: "Μαλάκα, κάτσε καβάντζα και πολύ σου είναι"

Αν ήταν πραγματική γυναίκα απλά θα τον έστελνε στο σπίτι του.

M@r1l3n4 είπε...

Και ένα γυναικείο συγχαρητήρια για το post :)
Έχεις απόλυτο δίκιο σε ότι λες.

Θα 'θελα να δω και άλλα τέτοια :)

Γιατί από την άλλη όταν μια γυναίκα λέει σε ένα άντρα "θέλω να μείνουμε φίλοι" η αντίδραση του άνδρα δεν της δίνει να καταλάβει τι νιώθει.. είστε και μισομίλητοι οι περισσότεροι :p

Και πάλι συγχαρητήρια! Περιμένω να μου ανοίξεις τα μάτια και με άλλα παρόμοια post.

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Τώρα εγώ σα γυναίκα τι μπορώ να πω...Ότι και να πω θα με πυροβολήσετε! Πάντως ένα πράγμα θα σας πω "Μία γυναίκα μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας". Καλό βράδυ

M@r1l3n4 είπε...

Ελενα έχω μια απορία... η αλλαγή στη ζωή είναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο;;... :p

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Αγαπητή μου, όπως το πάρει κανείς!

An-Lu είπε...

Ομολογώ ότι τη συγκεκριμενη "διακιολογία" δεν την έχω χρησιμοποι'ησει...μόνο το "δεν τραβάει" ;-)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
dimbim είπε...

Βρε παιδιά...χυλόπιτες όλοι δίνουμε κι όλοι παίρνουμε.Δεν είναι και τόσο εύκολο αυτό, γιατί η απόρριψη πονάει. Καλό είναι όμως να μην εκμεταλλευόμαστε καταστάσεις και πρόσωπα και να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα απ την αρχή...γνώμη μου!

ioanis είπε...

οταν ο ανδρας ειναι κηνηγος πια φιλια.ολες για θυματα τις βλεπει

DioStam είπε...

Παιδιά το θέμα είναι να υπάρχει ειλικρίνια (κάτι που δεν υπάρχει στις μέρες μας). Το ότι το πάνε και οι δύο πλαγίως είναι λάθος. Πείτε ότι χρειάζεται να ξέρει το άλλο άτομο και τέλος. Όσο για τους/τις ευέξαπτους/ες, ηρεμήστε και ρίξτε λίγο τον εγωϊσμό σας. Καλό κάνει...

Ἀχιλλεῦς είπε...

το αντεγραψα και σε γκρουπ στο fb ανγραφοντας και την πηγη φυσικά

Neo-R. είπε...

Δεν έχω δει καλύτερη ανάλυση από αυτήν φίλε μου. Μπράβο σου.

Neo-R. είπε...

Είσαι επικός φιλαράκο.

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια