Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Ενδιαφέρουσες σκέψεις από έναν αναγνώστη:
= = =

καλησπέρα ύποπτε.

καταρχήν να σου δώσω συγχαρητήρια για τις εύστοχες τοποθετήσεις σου και τις σφαιρικές και ολοκληρωμένες θέσεις σου. Ομως νιώθω ότι δεν έχεις θίξει όσον αφορά το κομμάτι των σχέσεων την κυριότερη αιτία της αποτυχίας των σχέσεων. Ήθελα να καταθέσω την άποψη μου και όποια σχόλια σου καλοδεχούμενα. Πιστευω πως αιτια της αποτυχίας των σχέσεων ειναι το γρήγορο άνοιγμα και δόσιμο συναισθημάτων στον αλλο.

Με λιγα λογια αν ανοιχτω πρωτος 99% με εχει στειλει σπιτι μου ακομα και αν ειμαι θεος και αυτη καραμετρια. Αντιθετως και μετριος αν ειμαι στην εμφανιση και βγω με μια εμφανισιμη αν καταφερω και το παιξω κινεζος και ανετος εχω τεραστιες πιθανοτητες επιτυχιας. Πως όμως πιστευεις θα μπορουσε να αποτραπει αυτο?Δηλαδη πως ενω καποιος ειναι ερωτευμενος μπορει να μην το δειξει απο την αρχη αυτο?

Και ερχομαστε τωρα στην καραμελα που λενε ολοι: αιτια αποτυχιας των σχεσεων ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Μα αν δεν ειμαι ερωτευμενος η επικοινωνια ειναι ανυπαρκτη και οι υποχωρησεις που θα κανω στην συντροφο μου μηδαμινες.Ας με διαψευσει με σοβαρα επιχειρηματα καποιος. Και οπως λεει και ενας διασημος ελληνας ψυχολογος στα βιβλια του οι περισσοτερες σχεσεις στην ελλαδα και ανα τον κοσμο ειναι 3 ποδων για αυτο και οδηγουνται στο χωρισμο η τον συμβιβασμο.

Δηλαδη ο ενας ειναι και με τα  2 ποδια στη σχεση και ο αλλος ειναι με το ενα ποδι στη σχεση και με το αλλο απεξω ετοιμος να φυγει. Ο λογος? μα οτι δεν ειναι ερωτευμενος. Ο λογος που δεν ειναι ερωτευμενος? Γιατι του ανοιχτηκε ο αλλος πιο γρηγορα.

Σεβαστες οποιες διαπιστωσεις ή αντιρρησεις.

Δημητρης
= = =
Και η απαντηση μου
= = = =

Φιλε Δημητρη καλησπερα και σε ευχαριστω  πολυ για την επικοινωνια.

Δεν μου αρεσει αυτα τα θεματα να τα αντιμετωπιζω με "συνταγες" αλλα εξατομικευμενα.

Βεβαια, στην αστικη κοινωνια μας και στο κοινο περιβαλλον που ζουμε, υπαρχουν πολλες παρομοιες καταστασεις αλλα σε καθε συναισθηματικη ιστορια υπαρχουν και ειδικες πτυχες.

Ο δρομος ο δικος σου ειναι ο καλυτερος για να μεινει κανεις στο καβουκι του, διαφυλαττοντας τον αφορητο εγωισμο του και απολαμβανοντας τη θεα απο το παγοβουνο του.

Η δικη μου αποψη ( σε γενικες γραμμες ) ειναι πως χρειαζεται καθαρο μυαλο. Αν βλεπεις πως ο αλλος / η αλλη εχει διαθεση να δωσει γιατι να μην Συνθεσεις και να προσφερεις και εσυ;

Αν δεν εχει διαθεση, τοτε δεν υπαρχει και λογος για να κανεις δεσμο. Μπορεις απλως να πιεις εναν καφε ή να πας στο κρεβατι χωρις πολυ συζητηση.

Αυτα τα πραγματα σενιορ πανε σαν το ανθρωπινο βημα. Ενα εσυ -
  ενα εγω. Δεν λεω, μπορει να περπατησεις και στο κουτσο αλλα δεν θα πας πολυ μακρια...




2 Λογομαχιες:

Ἀχιλλεῦς είπε...

Σωστό κόβω!
Καλή ανασταση να έχεις!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σωστόοοος. Αυτές είναι οι σωστές συμβουλές.

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια