Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Αγαπητέ Suspect καλησπερα,
Θέλω να μου πεις τη γνώμη σου για ένα ζήτημα που παει να σπάσει το κεφάλι μου.
Τα είχα για ένα μήνα με την Κωνσταντίνα. Σιρόπι και ζάχαρη. Καλή φάση. Και μου αρχίζει κάτι παλαβά. «Ξέρεις Νάσο είσαι πολύ καλό παιδί, δεν σου αξίζω, πιστεύω πως χρείαζεσαι μια καλύτερη από μένα, είσαι πάρα πολύ καλός» και διάφορα τέτοια. Στην αρχή νόμιζα πως το κάνει για λόγους κλασικής γυναικείας ανασφάλειας. Ρε καλή μου ρε χρυσή μου τι είναι αυτά που λες; Τίποτα! Εκει το ιδιο παραμύθι μέχρι που έφτασε και στο διαταύτα και μου λέει να χωρίσουμε! Και να επιμένει! Δεν μου εχει ξανατύχει τέτοιο πράγμα και αναρωτιέμαι τι να κάνω. Εχεις καμία ιδέα; 
= = =
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΜΟΥ
= = =

Φίλε Νάσο,
Σου προτείνω να της πεις το εξης:
Κωνσταντίνα μου, σκέφτηκα καλά οσα μου είπες και έφερα στο μυαλό μου ολες τις στιγμές που μοιραστήκαμε. Εχεις δίκιο. Είμαι πολύ καλύτερος από σένα και πρέπει να βρω μια γυναίκα που να μου αξίζει. Εχεις δίκιο ότι είμαι πολύ καλός και μου αξίζει μια πιο όμορφη, πιο έξυπνη και πιο καλόψυχη από σένα. Στο μόνο που έδειξες ευφυία είναι ότι είδες πρώτη πως χαραμίζομαι μαζί σου. Καλη συνέχεια.
Ξέρω ότι αφενός τώρα γελάς αφετέρου σου φαίνονται πολύ σκληρά αυτά τα λόγια. Όμως φίλε Νάσο είναι προφανές. Η κοπέλα δεν σε γουστάρει. Θέλει βελούδινο χωρισμό και γλυκό αποχωρισμό. Ευγενικό μεν, ψεύτικο δε. Για να μη στραβώσεις, σου λέει διάφορες δοξολογίες, επίτηδες αυτοϋποβιβάζεται για να σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα ώστε να σου ρίξει μετά τη σφαλιάρα.
Γιατί συνέβη αυτό;
Είτε γιατί θέλει κάποιον άλλον, είτε γιατί ενολήθηκε από σένα σε κάτι, είτε γιατί αν είχε, αν λεω, αισθήματα για σένα τα έχασε.
Στη μεν πρώτη περίπτωση αλλά και στην τρίτη, κατά τη γνώμη μου, υποκρίνοταν στη σχέση σας και μόλις κάτι της γυάλισε σε χαιρέτησε. Ή φέρθηκε επιπόλαια και το μετάνοιωσε. Στη δε, δεύτερη περίπτωση, δεν εχει το θάρρος να συζητήσει μαζί σου.
Οπότε, αντι να κάθεσαι να γίνεσαι ζητιάνος, φορτικός και εν τέλει πιεστικός, αφησέ τη να φύγει. Μην επιμένεις. Αν πονάς, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου και πήγαινε για άλλα. Επειδή αυτά που σου είπε δεν εχουν ίχνος αληθείας, μίλησε της αντίστοιχα ώστε να δείξεις ότι δεν είσαι και κανένα κοροϊδο και συνέχισε τον δρόμο σου.  



2 Λογομαχιες:

Ἀχιλλεῦς είπε...

Μη μασάς ρε φίλε!!!!!
"Συνέχισε το δρόμο σου" οπως λέει και ο φίλος suspect

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ηλίου φαεινότερον... τί είχε κατά νου το πονηρό θηλυκό
Καλά του τα λες!

Φιί και Γλαρένιες αγκαλιές

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια