Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ….

Θεωρητικά εχω μια νοοτροπία που δεν θα τη χαρακτηρίζα εθνικιστική.

Αγαπώ την πατρίδα μου αλλά δεν επιθυμώ τη σφαγή των υπολοίπων.

Μετανάστες υπήρξαν και οι Ελληνες, οπου μπορώ βοηθάω αλλά και από την άλλη δεν πιστεύω ότι η Ελλάδα πρέπει να γίνει κέντρο διερχομένων.

Είμαι κάπου στη μέση.

Δεν είμαι υποστηρικτής των Χρυσαυγιτών αλλά ουτε και του Τσίπρα.



Λόγω της εκπομπής μου στο ραδιόφωνο εχω στο δίκτυο μου στο facebook πολλούς άγνωστους σε μένα. Δεν με πειράζει εφόσον δεν με ενοχλούν.



Πρόσφατα, μιλάγαμε με μια κοπέλα από τη Ρουμανία που φοιτεί σε ελληνικό σχολείο. 17 ετών πιτσιρίκα. Σε μια προηγούμενη επικοινωνία, μου είχε πει ότι δεν γουστάρει την Ελλάδα αλλά δεν της είχα απαντήσει σκληρά για να μην την πικάρω. Στο κάτω κάτω της γρφής αν το κορίτσι εχει αρνητικά βιώματα, κάθε δική μου σκληρή απάντηση θα της ξυπνούσε κάθε πικρία. Της είχα απαντήσει μια ευχή τύπου «καλη δύναμη» κάτι τέτοιο.



Προχθές λοιπόν κάτι λέγαμε για τη μουσική, κάτι με ρώτησε και σου παραθέτω αυτούσιο τον διάλογο με τα λίγα ορθογραφικά λάθη.



Εγω:

…..

Τιποτα καλη μου κοπελα, να σαι καλα.
Ελπιζω να αποκτησεις καλυτερη αποψη για τους Ελληνες! ;)



Αυτή:

Εγω ειμαι προθυμη να την αλλαξω αλλα αυτο δεν εξαρταται απο μενα.!;)



Εγω:

Τι να σου πω κοπελα μου, δεν εχω βρεθει στη θεση σου, δεν μπορω να ξερω πως νιοιωθεις, τι εχεις βιωσει. Δεν ξερω.
Το μονο που σου ευχομαι ειναι στο δρομο σου να εχεις συναντησει και καλους ανθρωπους...



Αυτή:

Και που χερετε εσεις τι ανθρωπους εχω συναντησει εγω? Σιγουρα μπορειτε να υποθεσετε και να πειτε οτι ειμαι αρκετα μικρη για να κρινω εναν ολοκληρο λαο..αλλα πιστεψτε μου τα βιωματα μου μου το επιτρεπουν...Εξαλλου βλεπεται και εσεις ο ιδιος που εχετε καταντησει....

Δεν χαιρωμαι..αλλα το θεωρω μια δικαιη τιμωρια.Μια πραγματικη αποδειξη για το τι ειναι η Ελλαφα.Καιρος λοιπον, να αφησετε τους αρχαιους προγονους και να επιγκετρωθειτε στο σημερα γιατι το μελλον σας μοιαζει να μην ειναι και τοσο αισιοδοξο...



Εγω:

Μου γραφεις επιθετικα ενω εγω δεν σου μιλαω με αυτον τον τροπο και με αυτο το υφος.
Σου εγραψα οτι σου ευχομαι να εχεις συναντησει και καλους Ελληνες και σου εγραψα επισης οτι αυτα που εχεις βιωσει τα ξερεις εσυ καλυτερα απο τον καθεναν.
Γιατι μου επιτιιθεσαι;
Απο κει και περα, στην Ελλαδα σαφως εχουμε προβληματα αλλα και εχουμε πολλα πλεονεκτηματα και πολλα χαρισματα.

Σε οποιον δεν του αρεσει ειναι ελευθερος να φυγει.
Δεν κραταμε κανεναν με το ζορι.
Αν καποιος πιστευει οτι στη χωρα του ειναι πολυ καλυτερα, ας γυρισει πισω σε αυτη.



Αυτή

Δεν πιστευω οτι το υφος που χρησιμοποιησα ηταν επι8ετικο και ουτε ο τροπος προσβλητικος. Μιλησα ετσι οπως αισ8ανωμαι.Και φυσικα δεν μας κρατει κανενας,ελεθεροι αν8ρωποι ειμαστε και ζουμε οπου μας αρεσει κ οπως μας αρεσει.Απο κει και περα εγω εχω τη δικια μου γνωμη .Δεν ηξερα οτι σε μια δημοκρατικη κοινωνια δεν επιτρεπεται να εχουμε αντι8ετη αποψη.Τελως ελπιζω οτι η Ελλαδα με τα χαρισματα που υποστηριζετε οτι εχει να αντιμετωπισει και τα προβληματα της.Απλα δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι δυνατο να συμβει....



Εγω

θα τα αντιμετωπισει.
Οπως κανει εδω και 2.500 χρονια και σε πολυ χειροτερες συνθηκες.
Σου ευχομαι καλη δυναμη, καλη συνεχεια και καλυτερη προαιρεση.



= = =

Δεν θέλω να αφήσω το συναίσθημα της οργης να με κυριεύσει. Χαμογελάω με τη νεα ερμηνεία της δημοκρατίας και απορώ με τους ανθρώπους που εχουν τόσες φοβερές δυνατότητες και αντι να σηκωθούν να φύγουν, μένουν στην Ελλάδα προσφέροντας και υποφέροντας από τους υποανάπτυκτους Ελληνες



Τα συμπεράσματα δικά σου.




3 Λογομαχιες:

Anti-Christos είπε...

Σ' όποιον δεν αρέσει, φεύγοντας κλείνει και την πόρτα! Ε, μα!

DELTA είπε...

Το δικό μου συμπέρασμα φιλε suspect, είναι (και δε μ αρεσει που το λεω) οτι οσο κι αν θυμώνουμε, πρεπει να επιτρεπουμε σε ολους να λενε τη γνωμη τους. Εγώ ισως εκνευριζομουν πολυ περισσοτερο αν μου εριχναν αυτα τα λογια στα μούτρα, αλλα όσο κι αν εμπαινα στον πειρασμό, αν της ελεγα να κοιταει τα δικά της και να μας αφησει εμάς, θα έχανα το δικιο μου. Και ευτυχως που δεν το εκανες, αλλιως θα είχε να λέει οτι γνώρισε ακόμα εναν Ελληνα που την εβγαλε αληθινή.
Βάλτε τον εαυτο σας στη θέση της παιδιά, και φανταστείτε να είσασταν σε μια χωρα που δε γουστάρατε, και αν τολμούσατε να πείτε τη γνώμη σας, να τ ακούγατε κι απο πάνω. Μπορεί να είναι σε χειρότερη θέση απο μας. Τουλάχιστον ας μιλάει.

Ἀχιλλεῦς είπε...

δεν τους καλέσαμε!
δεν φτάνει που δεν τους καλέσαμε να ρθουν να μεινουν, μας βγαινουν και από πάνω!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια