Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2005

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΣΙΑΡΑ

Για το www.aek.com τον Ιουνιο του 2005

Δυο νέα παιδια που πρόλαβαν να κολλήσουν ένσημα 4 χρόνων στην ομάδα μας.
Δυο κολλητοί εκτος γηπέδων
Δυο εντελώς τελείως διαφορετικοί τύποι.

Ο μεν Γιώργος Τσιάρας, σοβαρός συγκρατημένος και χαμηλών τόνων, ο δε Γιάννης Μπουρούσης εξω καρδιά, χαβαλές μέχρι δακρύων και η ψυχή της παρέας.

Απολαύστε τους σε μια συνέντευξη λίγο πριν ξεκινήσει η σειρά των τελικών...

- Ξεκινώντας από σένα Γιάννη, θέλω να μου πεις για πρώτα σου βήματα στο μπάσκετ. Πως ξεκίνησες;
Γ.Μ. Όταν πήγαινα σε αθλητικό γυμνάσιο στην Καρδίτσα, ποτέ δεν μου είχε περάσει η ιδέα από το μυαλό ότι θα έπαιζα επαγγελματικά. Εκει με είδαν κάποιοι προπονητές και με έβαλαν στο χώρο. Ξεκίνησα να παίζω χωρίς να δίνω μεγάλη σημασία αλλά με την πάροδο του χρόνου και παίρνοντας ύψος το είδα πιο σοβαρά.
- Πότε κατάλαβες ότι το μπάσκετ θα γίνει το επάγγελμά σου;
- Όταν ήρθα στην ΑΕΚ και μετά την εγχείριση που έκανα στα γόνατα τότε συνειδητοποίησα ότι για να είναι οι άνθρωποι της ΑΕΚ κοντά μου και να με στηρίζουν, πίστευαν σε μένα και τότε άρχισα να το πιστεύω και εγώ.

- Γιώργο, η ίδια ερώτηση και για σένα. Τα πρώτα σου βήματα και πότε άρχισες να σκέφτεσαι ότι θα ακολουθήσεις το μπάσκετ επαγγελματικά
Γ.Τ. Ξεκίνησα σε μια ομάδα στη Λάρισα στην ΕΑΛ που είναι η τρίτη τη τάξει ομάδα της Λάρισας μετά τον Γυμναστικό και την Ολύμπια. Με πήγε ενας φίλος και γείτονας που έπαιζε εκει και ξεκίνησα ανεβαίνοντας τις κατηγορίες από μίνι, παμπαίδες κλπ. Σε ότι αφορά το πότε άρχισα να το βλέπω επαγγελματικά, μετά το σχολείο όταν αποφάσισα να κατέβω στην Αθήνα για την ΑΕΚ και έπαιξα ένα χρόνο δανεικός στα Λιόσια, πήρα την απόφαση, μια και δεν συνέχισα τις σπουδές και άφησα το σπίτι μου για να κατέβω στην Αθήνα, να αφοσιωθώ στο μπάσκετ και να ακολουθήσω αυτή την πορεία.

- Γιάννη, Εχω ακούσει ότι το πραγματικό σου όνομα είναι Μπουρούσας. Είναι αλήθεια αυτό;
Γ.Μ. Μπουρούσης. Οταν ο πατέρας μου άνοιξε ένα επιπλοποιείο, γράφτηκε λάθος στην εφορία και για να αλλάξει χρειαζόταν ολόκληρη διαδικασία και ταλαιπωρία και το αφήσαμε έτσι. Τι με πέρασες για τραγουδιστή ώστε να το αλλάξω; [ γέλια ]
- Γιώργο πότε ξεκινήσατε να κάνετε παρέα εκτος γηπέδου;
Γ.Τ. Σχεδόν από την αρχή που ήρθαμε στην ομάδα. Αν και ανήκαμε στην ΑΕΚ, δεν είμασταν στη 12αδα, κάναμε προπονήσεις, ατομικές, με τους βοηθούς, είμασταν μαζί και δέσαμε.

- θέλω να μου πεις το μεγαλύτερο του ελάττωμα
Γ.Μ. Πρόσεχε τι θα πεις…. Θα σε στεγνώσω….
Γ.Τ. Δεν παραδέχεται τα λάθη του! Ποτέ!
- Ποιο είναι το καλύτερο του χαρακτηριστικό;
Γ.Τ. Είμαστε ίδιοι, έχουμε τα ίδια γούστα, και του έχω εμπιστοσύνη.
- Γιάννη;
Γ.Μ Και αυτός δεν αναγνωρίζει ποτέ το λάθος του … [ Γέλια ] Είναι ισχυρογνώμων, ενώ εγώ του κάνω όλα τα χατήρια…
- Δηλαδή μαζί δεν κάνετε και χώρια δεν μπορείτε εσεις…
Γ.Τ. Ακριβώς. Να μας δεις στα αποδυτήρια, τρωγόμαστε συνέχεια, μαλώνουμε, τσακωνόμαστε και πάλι μαζί είμαστε!
Γ.Μ. Πάντως με έχει βοηθήσει πάρα πολύ εντος και εκτος γηπέδου και τον αγαπώ ως αδερφό μου. - Αλήθεια, ποιες ερωτήσεις έχετε βαρεθεί να ακούτε;
Γ.Μ. Δεν εχω βαρεθεί να ερωτώμαι κάτι συγκεκριμένο απλώς το παραπονό μου είναι ότι διαβάζουμε ( βάζω και τον Γιώργο μέσα ) ότι παίρνουμε ευκαιρίες για να παίξουμε. Ευκαιρίες πήραμε πέρυσι, αποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε μέλη της ομάδας για αυτό και είμαστε εδω και φέτος δεν συνεχίζουμε να παίρνουμε ευκαιρίες αλλά παίζουμε με την αξία μας. Κάθε φορά που θα παίξουμε καλά γράφεται ο Μπουρούσης ή ο Τσιάρας κερδίθηκε
Γ.Τ. Συμφωνώ σε αυτό. Αν δεν αξίζαμε θα είχαμε φύγει.
Γ.Μ. Καμιά ερώτηση για το πότε θα πάμε στο ΝΒΑ θα μας κάνεις;

- Σε λίγο
Γ.Μ. Μην το γράψεις αυτό, πλάκα κάνω
- Καλά καλά μην ανησυχείς… θέλω να μου πείτε για τις οικογένειές σας
Γ.Μ. Εχω 2 αδέρφια, έναν μεγαλύτερο και έναν μικρότερο που παράλληλα με το σχολείο είναι στο εφηβικό της ΑΕΚ.
Γ.Τ. Εχω μια αδελφή που είναι 2 χρόνια μεγαλύτερη μου, παντρεμένη. Μπήκε από νωρίς στα βάσανα.

- Πάμε στα αγωνιστικά. Που αποδίδετε τις ήττες που κάναμε στο πρωτάθλημα; Και δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτές από Πανιώνιο και Απόλλωνα αλλά και σε αυτές σε «δικά» μας παιχνίδια όπως με τον Αρη και τον ΠΑΟΚ που είχαμε σημαντικές διαφορές αλλά δεν μπορέσαμε να τις κρατήσουμε.
Γ.Μ. Κάναμε λάθη, είμασταν κουρασμένοι από τις ευρωπαϊκές μας υποχρεώσεις και δεν είχαμε καλή αυτοσυγκέντρωση.
Γ.Τ. Το πιο σημαντικό για μένα είναι τα πλεϊ οφ. Όπως είδες, διορθώσαμε οποιαδήποτε ήττα της κανονικής περιόδου. Και πέρυσι τερματίσαμε έκτοι αλλά στα πλεϊ οφ τα καταφέραμε καλύτερα.

- Γιατί πρέπει να περιμένουμε τα πλεϊ οφ και δεν μπορούμε να πάρουμε μια καλή θέση στην κανονική περίοδο;
Γ.Τ. Μας πήγε στραβά από την αρχή και οι ήττες στην αρχή του πρωταθλήματος μας έφεραν πίσω.

- Πως είδατε τη σειρα με το Μαρούσι;
Γ.Μ. Το πιο κρίσιμο σημείο ήταν η νίκη μας με τον Αρη στο Αλεξάνδρειο. Μας έδωσε δύναμη και πίστη στις δυνατότητες μας και καταφέραμε να σπάσουμε και την έδρα του Αμαρουσίου.
Γ.Τ. Το Μαρούσι έχει καλή και δυνατή ομάδα αλλά πιστεύω πως περάσαμε δίκαια γιατί το θέλαμε περισσότερο και είχαμε εναλλακτικές λύσεις από τον πάγκο. Όσοι κλήθηκαν να αγωνιστούν, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και βοήθησαν σημαντικά την ομάδα.
- Και τώρα τελικός…
Γ.Τ. Θεωρητικά ο ΠΑΟ υπερτερεί και λόγω του ρόστερ αλλά και γιατί εχουν το πλεονέκτημα έδρας. Αποδείξαμε όμως ότι έχουμε καλή ομάδα και μέχρι στιγμής σπάσαμε 2 έδρες. Γιατί όχι και τρίτη;
Γ.Μ. Εγώ το βλέπω 50-50. Μεγάλη ομάδα εχει ο ΠΑΟ, μεγάλη ομάδα έχουμε και εμεις. Στους τελικούς δεν μετράνε οι έδρες και θα παλέψουμε να πάρουμε τον τίτλο.

- Γιάννη πιστεύεις ότι τα ταξίδια είναι πραγματική δικαιολογία ή το χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα για να καλύπτουμε αδυναμίες; Για παράδειγμα στο ΝΒΑ παίζουν 85 παιχνίδια και δεν έχω ακούσει να μιλάει κανείς για κούραση. Σε συνεντεύξεις τύπου προπονητών των ευρωπαϊκων ομάδων επίσης. Μόνο στην Ελλάδα το ακούω αυτό…
Γ.Μ. Σίγουρα το έχουμε βρει και σαν δικαιολογία. Εξαιρώντας τον Παναθηναϊκό γιατί όλοι του οι παίκτες είναι μεγάλης κλάσης και εμπειρίας, οι υπόλοιπες ομάδες συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας, υπάρχει ενας διαχωρισμός μεταξύ βασικών και αναπληρωματικών. Ως εκ τούτου, υπάρχουν μερικοί παίκτες που παίζουν περισσότερο και καταπονούνται πιο πολύ.
Γ.Τ. Εγω δεν το πιστεύω αυτό γιατί στα τελευταία ματς έχουμε rotation και παίζουμε όλοι και οι βασικοί ξεκουράζονται
Γ.Μ. Δεν λέω ότι δεν γίνεται αυτό απλως σε ένα ντέρμπι ή σε ένα παιχνίδι που οι ομάδες πάνε κοντά στο σκορ, ο βασικός θα παίξει περισσότερο.

- Πείτε μου μια τυπική σας μέρα
Γ.Τ. Ξυπνάω κατά τις 9.30, ερχομαι στην προπόνηση, μετά παω στο σπίτι τρώω, χαλαρώνω, μπορεί και να κοιμηθώ και αν έχουμε απογευματινή προπόνηση, πάλι εδώ. Αν δεν έχουμε, τότε πάω σινεμά, ή καμια βόλτα. Χαλαρά πράγματα.

- Κατά μέσο όρο τι ώρα κοιμάσαι;
Γ.Τ. Γύρω στη 1-1.30 εκει.
Γ.Μ. Εγω κοιμάμαι στο γήπεδο! [γέλια] Τα ίδια με τον Γιώργο. Χαλαρά πράγματα , μαζευόμαστε σε σπίτια κλπ. Για να πάμε στα μπουζούκια και να το ξενυχτήσουμε πρέπει να έχουμε ρεπό την άλλη μέρα.

- ή όταν θα σηκώσετε την κούπα…
Γ.Μ. Καλά εκει εχει να γίνει της… [ γέλια ]

- Γιώργο ποιο είναι το καλύτερο σου καλάθι
Γ.Μ. Α ρε Ούλκερ….
Γ.Τ. Αυτό.

- Και θέλω επίσης να μου πεις ποια φάση σου έχει καρφωθεί στο μυαλό; Όχι απαραίτητα δική σου αλλά γενικά από το μπάσκετ
Γ.Τ. Το τελευταίο καλάθι του Τζόρνταν στους τελικούς με τη Γιούτα που έμεινε, ούτε ξέρω για πόση ώρα, στον αέρα.

- Γιάννη ένα δικό σου αντίστοιχο καλάθι;
Γ.Μ. Εγω δεν έχω κάνει κάτι αντίστοιχο με αυτό του Γιώργου.
Γ.Τ. Το κάρφωμα μπροστά στον Φώτση στους τελικούς με τον Παναθηναϊκό;
Γ.Μ. Οχι. Το πρώτο τρίποντο που έβαλα με τον Αρη. Αυτά που μου έχουν μείνει όμως είναι τα καλάθια του Γιώργου με την Ούλκερ και του Ζήση με την Εφες γιατί και στις 2 φάσεις είμαι από κάτω περιμένοντας το ριμπάουντ και είδα και τις 2 φορές η μπάλα να καταλήγει στο καλάθι ακριβώς μπροστά στα μάτια μου.

- Ο καλύτερος συμπαίκτης που είχατε ποτέ;
Γ.Τ. Ο Τζιμ Μπιλμπά

- Γιατί;
Γ.Μ. Επειδή ήταν μαύρος και του συμπεριφέρονταν όμορφα… [ γέλια ]
Γ.Τ. Δεν βγάζεις άκρη με τον τρελοΓιάννη σου το πα… [ γέλια ] Τέλοσπάντων, ήταν σπουδαίος άνθρωπος εκτος γηπέδου και εχω μάθει πολλά από αυτόν μέσα στο γήπεδο.
Γ.Μ. Ο Δήμος Ντικούδης. Αν και δεν παίξαμε ποτέ στην ίδια 5άδα αλλά στις προπονήσεις απολάμβανα το παιχνίδι του.

- Ο δυσκολότερος αντίπαλος;
Γ.Μ. Ο Μίντλετον του ΠΑΟ.
Γ.Τ. Ο Κόμαζετς στις προπονήσεις. Απίστευτο επιθετικό ταλέντο.

- Ποιος ήταν ο αντίπαλος με τη χειρότερη συμπεριφορά; Να βρίζει, να παίζει βρώμικα…
Γ.Τ. Ο Ντε Μιγκελ του Ολυμπιακού.
Γ.Μ. Ο Πιτ Μαϊκλ. Είναι προκλητικός.

- Ποιο ήταν το μπασκετικό σας πρότυπο όταν ξεκινούσατε να παίζετε;
Γ.Τ. ο Τζόρνταν
Γ.Μ. Να σου πω την αλήθεια, όταν ξεκίνησα δεν έβλεπα φανατικά μπάσκετ. Μετα την εγχείριση μου όπως σου είπα το είδα διαφορετικά και το αγάπησα. Ούτε στην Καρδίτσα με έβαζαν να παίζω. Για αυτό και το δικό μου πρότυπο ήρθε αργά και το γνώρισα μέσα στην ομάδα. Είναι ο Δήμος Ντικούδης.

- Θέλω να μου πείτε μια ιστορία από τα αποδυτήρια που δεν την έχετε πει ποτέ μέχρι τώρα και βγάζει πολύ γέλιο…
Γ.Τ. Τα εν οίκω μη εν δήμω…
Γ.Μ. θα σου πω εγώ μια. Ο Γιάννης Κακιούζης που είναι φοβερός ηθοποιός να μας αναπαριστά το γύρο που έκαναν οι αθλητές πριν δώσουν τη φλόγα στον Κακλαμανάκη να αναψεί το βωμό. Απίστευτη πλάκα, τους κάνει πιστά όλους! Τύφλα να χει ο Μητσικώστας! Κάνει επίσης τον Ζήση στους πανηγυρισμούς του μετά το κάλαθι με την Ούλκερ. Δεν παίζεται!!!

- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος πλακατζής μέσα στην ομάδα;
Και οι δύο: Ο Κακιούζης!!! Το μεγαλύτερο πειραχτήρι με διαφορά!

- Αυτός που έχει τη μεγαλύτερη επιτυχία στο ωραίο φύλο;
Γ.Τ. Ο Χατζής
Γ.Μ. Εγώ!
Γ.Τ. έχει παιδικό προσωπάκι…

- Μα καλά, δεν φοβούνται το ύψος σου;
Γ.Μ. ισα - ισα… [ γέλια ]

- Πείτε μου ένα ρητό που σας εκφράζει
Γ.Μ. Οποιος δουλεύει ανταμείβεται
Γ.Τ. Να κοιτάς στο τέλος της ημέρας όχι αυτά που έκανες αλλά αυτά που θα μπορούσες να κάνεις…
Γ.Μ. ….Και να μη στενοχωριέσαι για αυτά που έκανες αλλά για αυτά που θα μπορούσες να κάνεις. Αυτό δεν ήθελες να πεις;
Γ.Τ. Είδες πως με συμπληρώνει; [ γέλια ]

- Το σύνθημα που όταν το ακούτε σας φτιάχνει περισσότερο;
Γ.Μ. πλάκα μας κάνεις; Γιατί, έρχεται κόσμος; Τι σύνθημα μας λες; Μόνοι μας τραγουδάμε!!! Πάντως όσες φορές τυχαίνει και έρχονται, μου αρέσουν τα αντιολυμπιακά και το «οριτζιναλ πορο ποροπο περομ περομ»
Γ.Τ. Μου αρέσει το «ΑΕΚ γερά με τσαμπουκά θα γίνεις πάλι πρώτη, μοναδική βασίλισσα σε όλη την Ευρώπη» γιατί μας θυμίζει ότι η ομάδα μας είναι ο πρώτος ελληνικός σύλλογος που κατέκτησε ευρωπαϊκό κύπελλο.

- Γιατί πιστεύετε ότι ο κόσμος της ΑΕΚ δεν έρχεται στο γήπεδο;
Γ.Τ. Δεν ξέρω. Δεν μπορω να ξέρω γιατί δεν έρχονται και με λυπεί αυτό.
Γ.Μ. Εγω από ότι ακούω υπάρχει κόντρα με τους οργανωμένους και τη διοίκηση.

- Φέτος;
Γ.Μ. Δεν ξέρω ειδικά για φέτος αλλά τόσα χρόνια αυτό ακούω. Τι να πω, επείδη παει καλά το ποδόσφαιρο; Δεν ξέρω!
Γ.Τ. Πέρυσι έλεγαν ότι τα Λιόσια είναι μακριά, φέτος δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ειδικά φέτος η διοίκηση έχει κάνει τόσες προσπάθειες, τα βλέπεις και εσύ που έρχεσαι στο γήπεδο… Γ.Μ. Μπορεί να φταίει και το κακό ξεκίνημα αλλά στην πορεία το διορθώσαμε και πήγαμε καλά στην Ευρώπη. Δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε και μας στενοχωρεί αυτό.

-Τι ομάδα είστε;
Γ.Μ. ΑΕΚΑΡΑ!!! Στο σοϊ μου είμαστε ΑΕΚτζήδες μόνο εγώ και ο ξάδερφος μου. Κανείς άλλος. Οι άλλοι είναι Παναθηναϊκοί!
Γ.Τ. Λάρισα. Και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί η ομάδα γύρισε φέτος εκει που της αξίζει, στην Α εθνική.

- Τι φιλοδοξίες έχετε για την καριέρα σας;
Γ.Τ. Ολα σιγά σιγά. Θέλω να καθιερωθώ στην ΑΕΚ, να γίνω πρωταγωνιστής να κατακτήσω τίτλους και μετά βλέπουμε
Γ.Μ. Όπως λέει και ο προπονητής μου, είμαι ένα παιδί που από το δημοτικό πήγε κατευθείαν στο πανεπιστήμιο. Θέλω να σταθεροποιηθώ στο πανεπιστήμιο. Εχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με την ΑΕΚ και δεν έχω σκεφτεί κάτι για το μέλλον μου. Αυτό που θέλω είναι να δουλέψω, να παίζω καλά και μετά βλέπουμε.

- Ποιο πιστεύεις ότι είναι το μεγαλύτερο μπασκετικό ελάττωμα του Γιώργου;
Γ.Μ. Δεν μπορεί να καρφώσει!
- Ποιο είναι το ….
Γ.Τ. Ελα ρε, πες την αλήθεια! [ γέλια ]
Γ.Μ. Καλά. Για τη θέση που παίζει είναι γρήγορος αλλά πρέπει να βελτιώσει την άμυνα του και το άλμα του. Να γίνει πιο δυνατός.

- Το μεγαλύτερο του προτέρημα;
Γ.Μ. Εχει καλή τρίπλα για 4άρι και σουτ. Γ.Τ. Για μένα ο Γιάννης πρέπει να βελτιωθεί σε δύναμη και σε ατομική τεχνική. Στα θετικά του, εχει εκπληκτικά σωματικά προσόντα και είναι πολύ γρήγορος για τη θέση του.

- Βλέπω πολλούς ταλαντούχους παίκτες σε μικρές ηλικίες να σκοράρουν συνέχεια. Για παράδειγμα ο Μαγκουνής, Ο Ταπούτος, ο Παπανικολάου και μόλις περνάνε στο ανδρικό κάπου να χάνονται. Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό. Γιατί από τις 30άρες των εφηβικών δεν έχουν αν όχι την ίδια συνέπεια στο σκοράρισμα, ούτε καν τους μισούς πόντους;
Γ.Τ. Διότι όταν περνάς στο ανδρικό τμήμα πρέπει καταρχήν να βρεις ένα ρόλο στην ομάδα. Δεν μπορείς να μπεις μέσα στο παιχνίδι και να κάνεις 15 σουτ. Σιγά σιγά θα βρεις το ρόλο σου θα πάρεις παχνίδια και μετά θα ξεδιπλώσεις τι επιθετικές αρετές σου. Όπως ο Ζήσης. Ξεκίνησε ως απλός ρολίστας για τη βρώμικη δουλειά και τώρα είναι το Α και το Ω της ομάδας.
Γ.Μ. Ετσι είναι. Το εφηβικό είναι διαφορετικό, διαφορετικοί οι αντίπαλοι, διαφορετικές οι ομάδες και διαφορετικό το πρωτάθλημα.

- Πείτε μου τα χόμπι σας
Γ.Τ. Μουσική, σινεμά και να βγαίνω με φίλους

- Αγαπημένος σου τραγουδιστής; Ο Αντώνης Ρέμος - Από ταινίες; Ποιες είναι οι αγαπημένες σου;
Γ.Τ. Το braveheart Γ.Μ. Του Γκουσκούνη μια και συγγενής του!!!

- Δεν το πιστεύω!
Γ.Τ. Ναι, ο σύζυγος της αδελφής μου είναι ανιψιός του Γκουσγκούνη!
Γ.Μ. Εγω είμαι επι του λαϊκού. Βασίλης Καρράς και Πάνος Κιάμος οι αγαπημένοι μου. Κατά τα άλλα μου αρέσει να βγαίνω με φίλους έξω και να παιζω playstation.

- Αγαπημένο στέκι;
Γ.Μ. Το σπίτι του Τσιάρα!
Γ.Τ. Τα village στο Ρέντη. μου αρέσει ως πολυχώρος που καλύπτει κάθε πτυχή διασκέδασης.

- Ένα μήνυμα στον κόσμο της ΑΕΚ;
Και οι δύο: Τους θέλουμε κοντά μας στους τελικούς για να μας βοηθήσουμε να πανηγυρίσουμε μαζί το πρωτάθλημα.

Για το ΑΕΚ ΙΝΤΕRΝΕΤ FAN CLUB

Suspect

Θερμές ευχαριστίες στους: ΚΑΕ ΑΕΚ, Χαρίδημο Μανουσάκη, Αβραάμ Στεργιώτη και Νίκο Ντούλη



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια