Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ …..ΔΕΛΟ



Δεν πιστεύω να θέλεις να σου γράψω και το «μπουρ», elementary Dear Watson, που θα έλεγε και ο Σέρλοκ. 

Την πρώτη περιπέτεια μου με την Forthnet σου την έγραψα εδώ:
 
Έφυγα για διακοπές, ενδιάμεσα γύρισα για ένα βράδι και βρήκα περιχαρής την απόδειξη πληρωμής που μου ταχυδρόμησε η Forthnet. Μπήκα και στον παγκόσμιο ιστό να ρίξω μια ματιά αλλά ….δεν είχα πρόσβαση! Έκανα restart, έβαλα, έβγαλα καλώδια, ξανά restart, τίποτα. Τι να κάνω, με την καρδιά κοτρώνι, πήρα στη Forthnet

Μετά από 25’ (ω ναι ) αναμονής από το κινητό κατάφερα να μιλήσω με κάποιον της τεχνικής υποστήριξης ο οποίος με υπέβαλλε σε μερικά τεστ και στο τέλος σοφά απεφάνθη: «Φταίει ο ΟΤΕ». Αυτός ο αλήτης ο οτες, πάντα φταίει. Σε όλα. 

«Το δίνω για βλάβη για να το δουν» ήταν η τελευταία του φράση και το επόμενο πρωί έφυγα για τον επόμενο προορισμό μου. 

Επέστρεψα αλλά ιντερνετ πάλι δεν είχα. Αυτή τη φορά ήξερα. Κάλεσα στον ΟΤΕ. Σοβαρός ο ΟΤΕ, σε λίγη ώρα με κάλεσε κάποιος από την τεχνική υποστήριξη, άκρη δεν βγάλαμε και το επόμενο πρωί, να σου και δύο μάλιστα τεχνικοί, στο σπίτι μου! 

Μίλησαν δύο φορές με τη Forthnet ( για απίστευτα καλή μου τύχη δεν είχαμε αναμονή ) και πάλι άκρη δεν βγάλαμε. Ο τεχνικός του ΟΤΕ έκανε ένα κόλπο. Παρακάλεσε έναν συνάδελφο του από ένα κέντρο του ΟΤΕ, να εφαρμόσει μια γραμμή ιντερνετ στο σταθερό μου και μου έδειξε πως αφού το ιντερνετ έρχεται στο σπίτι μου, άρα το πρόβλημα είναι της Forthnet!

Με κάλεσαν από το τεχνικό τμήμα της Forthnet και μου είπαν πως τελικά η γραμμή μου ….ήταν κομμένη και πως θα έπρεπε να μιλήσω με το εμπορικό τμήμα! Με ρώτησαν μάλιστα αν είχα κάνει κάποια αίτηση διακοπής! «Μα τι λες καλέ μου άνθρωπε», απάντησα, «αφού πριν από λίγες μέρες μου στείλατε την απόδειξη πληρωμής. Πλήρωσα τη συνδρομή μου, για ποια διακοπή μου λέτε;»  !
«Σας συνδέω με το εμπορικό» ήταν η απάντηση και περίμενα …20’ !!! Ευτυχώς αυτός με είχε καλέσει οπότε πάει στην ευχή. Εκεί λοιπόν στο εμπορικό, ο υπάλληλος που απάντησε στην κλήση μου, απεφάνθη πως η γραμμή μου είναι μια χαρά! Ότι να ναι! 

Αφού ανάφερα και σε αυτόν, για μια ακόμα φορά,  το ιστορικό, μου απάντησε πως θα στείλει αίτημα σε κάποιον υπεύθυνο να με καλέσει «σε λίγο». 

Το σε λίγο έγιναν 6 ώρες, οπότε απελπισμένος ξαναπήρα εγώ. 

Από το εμπορικό τμήμα πάλι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα και με παρέπεμψαν στο ...τεχνικό! Αυτός ο τεχνικός μου είπε μια καινούρια άποψη: Η γραμμή σας λέει είναι κομμένη από τον ΟΤΕ εδώ και δυο εβδομάδες!!! Και τότε γιατί ρε αδερφέ δεν το είπαν οι τεχνικοί σας στον τεχνικό του ΟΤΕ όταν μίλησαν και μάλιστα δύο φορές το πρωί; Α, δεν μπορώ να κάνω κάτι, πρέπει να μιλήσετε με το …εμπορικό τμήμα, με τον υπεύθυνο βάρδιας !!! Μα καλά, τον ρώτησα, πως γίνεται να κόπηκε η γραμμή μου; Μήπως, απάντησε, εσείς ή κάποιος άλλος από το σπίτι σας ζήτησε ακύρωση της γραμμής ή αλλαγή παρόχου! Μα πως είναι δυνατόν να ζήτησα ακύρωση από τη στιγμή κατά την οποία πριν από λίγες μέρες πλήρωσα τη συνδρομή μου!!! Ο μόνος που ξέρει τι απέγινε με τη γραμμή σας είναι ο υπεύθυνος βάρδιας του εμπορικού τμήματος! 

Καταλαβαίνεις τη συνέχεια. Με ξανασύνδεσαν στο εμπορικό. Περίμενα 25’ ! 

Εκεί μου είπαν πως ζήτησα από τον ΟΤΕ κατάργηση της DSL  γραμμής μου!!! Με βάζει στην αναμονή που λες, παράλληλα από το σταθερό κάλεσα τον ΟΤΕ και από κει μου είπαν πως έχουν πάρει από τη Forthnet αίτημα κατάργησης της DSL γραμμής μου!!! Χαχαχα! Την ημερομηνία που μου ανέφεραν ήμουν σε διακοπές, δεν έκανα κανένα αίτημα και η μεν Forthnet λέει πως ο ΟΤΕ έκλεισε τη γραμμή μου και ο δε ΟΤΕ λέει πως η γραμμή του ιντερνετ είναι της Forthnet οπότε δεν θα μπορούσε αυτός να κλείσει τη γραμμή παρά μόνο ο πάροχος! 

Μα καλά οι τεχνικοί και των δύο εταιρειών που μίλησαν μεταξύ τους το πρωί, αυτές τις πληροφορίες γιατί δεν τις αντάλλαξαν;

Παρατήρησα επίσης και στις 2 εταιρείες ότι στα πληροφοριακά τους συστήματα άλλες πληροφορίες γράφει το εμπορικό και άλλες το τεχνικό τμήμα με αποτέλεσμα να μου λένε άλλα αντί άλλων. Στην τελευταία κλήση για παράδειγμα, η φιλότιμη κοπέλα του ΟΤΕ μου είπε πως δεν έβλεπε κανένα αίτημα δικό μου ενώ ο τεχνικός που με κάλεσε αμέσως μετά ( όχι σαν αυτούς στη Forthnet ) μου είπε πως είδε το αίτημα κατάργησης της ADSL γραμμής. 

Για τη Forthnet δεν το συζητάω, γελάει ο κόσμος. Μια χαρά η γραμμή σας, κομμένη η γραμμή σας, τι να σας πω δεν ξέρω, να σας συνδέσω με το τεχνικό, τι να σας πω δεν ξέρω, να μιλήσετε με το εμπορικό. Ενεργή είναι η γραμμή σας, μπα, ο ΟΤΕ σας την έκοψε. Να μιλήσετε με τον υπεύθυνο βάρδιας του εμπορικού. Να μιλήστε με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος. Άσε που ανά υπάλληλο άκουγες και μια διαφορετική πληροφορία. Η γραμμή είναι εντάξει. Η γραμμή κόπηκε από τον ΟΤΕ. Η γραμμή είναι ενεργή. Η γραμμή έχει κοπεί από αίτημα σας στον ΟΤΕ. Γέλιο και οργή μαζί. 

Τι;

Ζαλίστηκες; 

Οπα κάτσε! Έχει και συνέχεια!  

Η τελευταία υπάλληλος μου είπε πως θα με καλούσε «άμεσα» ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος.
Πέρασαν 4 ώρες. 

Ξαναπήρα μερικές φορές αλλά δεν τα κατάφερα μιλήσω με κανέναν καθώς είχα αναμονή 15’+ !!!

Άσε που είναι και ψεύτες. Εν ώρα αναμονής σου βγαίνει ένα προηχογραφημένο μήνυμα και σου λέει «Αν δεν θέλετε να περιμένετε, πληκτρολογήστε τον αριθμό σας, να σας καλέσουμε εμεις». Το έκανα 10 φορές. Με κάλεσαν όσο σε πήρε και εσένα η Μόνικα Μπελούτσι να βγείτε για καφέ. 

Κάποια στιγμή κατάφερα να μιλήσω με μια κοπελίτσα η οποία μου είπε: «Μου είπε ο υπεύθυνος να σας πως πως εμείς ως τεχνικό τμήμα κάναμε ότι ήταν δυνατόν αλλά η γραμμή σας κόπηκε από το εμπορικό τμήμα». Μάλιστα. Με ποιον θα μιλήσω; Δεν ξέρω. Σε ποιο τηλέφωνο θα καλέσω; Δεν ξερω. Τι ξέρεις; Ότι είμαστε αναρμόδιοι. Ξαναπήρα. Ένας τύπος μου είπε ότι δεν ήξερε και ότι έπρεπε να πάρω στο εμπορικό. Σε ποιο θα πάρω; Σε κάποιον αριθμό που θα τον καταλάβαινα από τα προηχογραφημένα μηνύματα. Χάρηκα και τους καληνύχτισα. 

Ο Θεός της Forthnet είναι το εμπορικό. Και είναι αόρατο. Κάπου στα δαιδαλώδη μονοπάτια των προηχογραφημένων μηνυμάτων, μπορεί να το βρεις… 

Την επόμενη μέρα κάλεσα κατά τις 8 το πρωί. Το σήκωσαν αμέσως αλλά είχα πάλι αναμονή γιατί «αχ, μισό, δεν βλέπω το σύστημα τώρα, να σας συνδέσω σε άλλο συνάδελφο». Και τελικά άκρη πάλι δεν βρέθηκε γιατί λέει το σύστημα έχει πρόβλημα, θα το εξετάσουμε και θα σας καλέσουμε εμείς. 

Αυτό ήταν και το οριστικό χτύπημα. Αισθάνθηκα ότι δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν οπότε η επόμενη κίνηση ήταν να πάω σε ένα oteshop να κάνω αίτηση για CONN-X

Δεν έπρεπε να πληρώσω, μου έκοψαν το ιντερνετ χωρίς λόγο, κανείς δεν μου απάντησε και με κορόϊδευαν συνέχεια. Πάντως στη Forthnet  έγινα σίγουρα διάσημος. Πρέπει να μίλησα ίσα με 20 άτομα. 

Η τελευταία πράξη του έργου ήταν με κάλεσε μια υπάλληλος της Forthnet και μου είπε ότι με είχε καλέσει λέει μια συνάδελφός της για να ανανεώσουμε τη συνδρομή, δεν ήθελα καν να την ακούσω, και μετά από δύο μέρες λέει πήγα και πλήρωσα μόνος μου αλλά εκείνη είχε ήδη δώσει το αίτημα διακοπής και έτσι η πληρωμή πήγε άκλαφτη και πως θα μου επέστρεφαν τα χρήματα μου μπλα μπλα. 

Κάγχασα τρανταχτά. Της λέω «Με συγχωρείτε αυτό που μου περιγράψατε ως αιτιολογία, πιστεύετε ότι στέκει;;; Επικαλούμαι τη λογική σας δηλαδή! Δηλαδή από τη μια δεν ήθελα καν να ακούσω και μετά πλήρωσα μόνος μου; Το μόνο τηλεφώνημα που δέχθηκα ήταν αν θέλω να αγοράσω nova και φυσικά δεν θέλω να πληρώσω για τηλεόραση. Για συνδρομή δεν μου είπε κανείς! Τι μου λέτε;;; Αφήστε δε, που από την ημερομηνία που μου στέλνατε τα email που έλεγαν ότι λήγει η συνδρομή μου και σας ρωτούσα αν λάβατε την πληρωμή, είναι πιο παλιά και αυτό δεν ευσταθεί» 

Εντάξει λέει, αν θέλετε να φέρετε και τη σταθερή τηλεφωνία στην εταιρεία μας θα σας ξανασυνδέσουμε… 

Ούτε καν. Δεν θέλω να ξανακούσω για τη Forthnet και να μη με ξαναενοχλήσετε, είστε χείροτεροι και από τον τελευταίο συνδικαλιστή του δημοσίου, της είπα και συνέχισα να σερφάρω από το CONN-X. Παρεμπιπτόντως, ο ΟΤΕ με εξέπληξε ευχάριστα. Σε 5 μέρες μου είπαν θα με συνδέσουν και το έκαναν σε ….5 ώρες! 

Αχρείοι…

ΥΓ. Πέραν αυτής της ταλαιπωρίας, δεν μου βγήκε και σε κακό. Εκει που είχα σταθερή τηλεφωνία με τον ΟΤΕ και πάροχο ίντερνετ αυτή την εταιρεία, τώρα τα έχω ολα στον ΟΤΕ και έχω και πιο δυνατή γραμμή ιντερνετ και μου έρχεται και πιο φθηνά!



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια