Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


Αγαπητέ suspect,

Πήρα θάρρος από τα «γράμματα» που σου στέλνουν ( γιατί δεν τα λες mail, σε φάκελο με γραμματόσημο σου τα στέλνουν; ) για να σου στείλω και εγω τη δική μου ιστορία που είναι διαφορετική από τις άλλες.

Η αδερφή μου αγαπητε ύποπτε, εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου , ανήκει στο χώρο των
swingers. Αν δε γνωρίζεις τι φρούτο είναι αυτό, να σε ενημερώσω με λίγα λόγια. Swinging σημαίνει ανταλλαγή συντρόφων και συμβαίνει ανάμεσα σε ζευγάρια πάντα, παντρεμένα ή μη ( αν και κυρίως είναι παντρεμένα). Υπάρχουν club μέσω ιντερνετ στα οποία για να γίνεις μέλος πρέπει να σε συστήσει κάποιος ήδη swinger, αν και μέχρι να διαδοθεί το ίντερνετ όλοι εξυπηρετούνταν μέσω αγγελιών στις εφημερίδες. Υπάρχουν επίσης και μαγαζιά που φιλοξενούν πάρτυ των μελών αυτών των κοινοτήτων, όπου φυσικά γίνονται όργια.

Πριν άπο έναμιση χρονο περίπου η αδερφή μου είχε ήδη σχέση με τον τωρινό άντρα της, είμαστε σε ένα ταβερνάκι και τρώμε εγώ, το αγόρι μου,  και αυτοί. Εγώ με το δικό μου είχαμε μαλώσει και αυτοί είναι μέσα στη γλύκα και κάποια στιγμή πετάγεται ο γαμπρός μου και λέει ότι εμείς βρήκαμε τρόπους για να περνάμε καλά μέσα στη σχέση μας και να μη ζηλεύουμε και να φλερτάρουμε και διάφορα. Γύρισα και τον κοίταξα, και ρε γαμώτο , εκείνη τη στιγμή αυτό μου πέρασε απο το μυαλό και λέω "πηδηχτήκατε με άλλο ζευγάρι". Και μου λένε και οι 2 ναι με κάτι χαμόγελα απίστευτα.

Θύμωσα υποπτε. Θύμωσα με την αδερφή μου και με την αφέλειά μου να την έχω για παρθενοπιπίτσα. Θύμωσα για τα βιαστικά σχέδιά της για γάμο. Λέω ρε γαμώτο, αυτά τα πράγματα αν θες να αποκτήσεις κάποιες εμπειρίες κάντα όταν είσαι ελευθερος. Γιατί να παραμυθιάζεις όλο τον κόσμο ότι είσαι το καλό κορίτσι για γάμο και οικογένεια? Πώς το έκανε αυτό το πράγμα η αδερφή μου? Πως κάθεται να της πηδάν τον άντρα και ταυτόχροντα να πηδιέται με άλλους? Να κοιτιούνται με το γαμπρό μου και να γουστάρουν? Πως γίνεται αυτό ρε υποπτε? Εμείς που ζούμε? Είμαστε τόσο κομπλεξικοί που δεν ανεχόμαστε να ακουμπήσουν δαχτυλάκι πάνω στην ερωτική μας "Ιδιοκτησία"? Τόσο πίσω είμαι εγώ ? Μούφα όλες οι επαναστάσεις μου και οι δηλώσεις μου για ανεξαρτησία και ανασφάλειες και τα λοιπά? Τελικά , εγώ είμαι μόνο της θεωρίας ενώ η μικρή αποδεικνύει έμπρακτα ό,τι πολύ ωραία έχω καταφέρει να διατυπώσω, χωρίς όμως να το βιώνω? Και στην τελική γιατί άλλος να έχει το όνομα και άλλος τη χάρη? Τι να πω εγώ τώρα στη μάνα μου κάθε φορά που μου γκρινιάζει γιατί δεν παντρεύομαι και μου φέρνει σαν παράδειγμα την Σουλα? Δεν είναι ειρωνεία?Τι είναι λοιπόν καλύτερο κυρία μητέρα? Να είμαι ανύπαντρη και να κουβαλάω στο κρεβάτι μου έναν άντρα τη φορά, ή παντρεμένη και να πηδιέμαι με ότι κινείται? Τελικά τι από τα δύο επιδοκιμάζεις και τι όχι?

Μετά το πρώτο σοκ, κάναμε να μιλήσουμε για το θέμα σχεδόν ενα χρόνο. Για λίγους μήνες στην αρχή δεν ήθελα ούτε να τη βλέπω. Ούτε να τη σκέφτομαι. Δεν ξέρω γιατί , άλλα το θεωρούσα προδοσία. Σιγά σιγά το συνήθισα και προσπάθησα να το αποδεχτώ. Και μόνο σα σκέψη αυτό το πράγμα είναι σοκαριστικό. Η αδερφή μου ήθελε εδώ και καιρό να το συζητήσει μαζί μου και ουσιαστικά να μου δώσει να καταλάβω τι συμβαίνει γιατί αισθανόταν αυτό το "μάγκωμα" που είχα απέναντί της. Βρέθηκα λοιπόν σε μια καφετέρια, με άλλα 3 ζευγάρια (στο ένα επίσης μια εγκυος κοπέλα 8 μηνών), οι οποίοι μου είπαν τις εμπειρίες τους απο το χώρο, τι γίνεται , πώς γίνεται , τι όροι υπάρχουν, τι αντίκτυπο έχει αυτός ο τρόπος ζωής στη σχέση τους. Γενικώς μου λέει η αδερφή  μου, εμένα μου αρέσει η ιδέα ότι με βλέπουν και με εξιτάρει. Το συζητήσαμε με τον άντρα μου και αποφασίσαμε να βάλουμε μια αγγελία στην εφημερίδα. Είδαν κάποια ζευγάρια (γιατί το άθλημα το εξασκούν πολλοί ύποπτε, σαν τους χασικλήδες ένα πράγμα, άνθρωποι υπεράνω υποψίας βρίσκονται σε αυτά τα κυκλώματα, θεε μου λες εσύ , που ζω, στο σικάγο? άλλα
anyway, να μείνω στο θέμα), κάποιοι δεν τους άρεσαν , με ένα ζευγάρι προχώρησαν, την πρώτη φορά κάναν απλά σεξ ο καθένας με το ζευγάρι του απλά βρισκόντουσαν στο ίδιο δωμάτιο . Έχει μια κωδική ονομασία αυτό το πράγμα ύποπτε στο χώρο τους νομίζω λέγεται see ή κάτι τέτοιο, άλλα ειλικρινά δε θυμάμαι.

Το δεύτερο ζευγάρι που πήγανε ήταν δύο άνθρωποι είπαν ότι ηταν και όμορφοι και τους καναν να αισθανθούν όμορφα  γιατί ήταν και πρωτάρηδες τα παιδιά και τέλοσπάντων έγινε ότι έγινε. Από τότε με αυτό το ζευγάρι και ένα ακόμα πηγαίνουν μαζί διάφορες εκδρομές, με ταχύπλοα, κάμπινγκ, κάνουν γυμνισμό και τέτοια (αφου να φανταστείς το καλοκαίρι η αδερφή μου δεν έκανε ηλιοθεραπεία όταν ερχόταν μαζί μας για μπάνιο για να μην κάνει σημάδι απο το μαγιό και χαλάσει το σοκολατί απο κάποια άσπρη κηλίδα -ε βεβαια, ξενερώνεις άμα πηδάς άσπρο κώλο ένα πράγμα-) όχι ότι εγώ είμαι κατά του γυμνισμού, ά πα πα, του επακόλουθου μόνο....

Το ζευγάρι το ένα είναι 9 χρονια στο χώρο, αυτοί παντρευτήκαν όταν αυτή ήταν στα 16 και αυτός στα 18 , από εγκυμοσύνη το έγκλημα κύριε πρόεδρε.Μετά από κάποια χρόνια κι αυτοί μέσα απο συζήτηση για φαντασιώσεις και τέτοια φυτέψαν το σπόρο, ψάχτηκαν και τώρα είναι ένα από τα πολύ δεμένα ζευγάρια σε αυτη την κοινωνία....Στην αρχή ύποπτε θύμωνα με ένα πράγμα. Έλεγα , τί πουστηδες αυτοί οι άντρες, προκειμένου να πηδήξουν καμια γυναίκα παραπάνω αφήνουν τις γυναίκες τους να πηδιούνται με τον όποιον να ναι....Τώρα αμα με ρωτήσεις , θα σου πω ότι οι γυναίκες μπορεί να φέρνουν αρχικά τις πιο πολλές αντιρρησεις και να βλέπουν το θέμα και λίγο συναισθηματικά, άλλα άμα πάρουν φόρα μετά δεν μπορείς να τις συνεφέρεις...Βλέπεις στη διάρκεια ενός οργίου ο άντρας με πόσες θα πάει , μία δύο τρείς, ε δεν αντέχετε παραπάνω, είναι και αρκετά ερεθιστική η διαδικασία, χορταίνει το μάτι, χορταίνει το κορμί....τελειώνετε και για να ξαναμπείτε στο παιχνίδι θέλετε κάποια ώρα....Η γυναίκα όμως....μπορεί να πάει να καθήσει πάνω σε 5, 10 15 παλαμάρια χωρίς να έχει πρόβλημα....Με ρωτάει σε κάποια φάση ο ένας, έχει έρθει φορά που έχεις πει θέλω κι άλλο σεξ ρε παιδί μου, δε χόρτασα? (πολύ αφελώς) απαντάω σε ποια δεν έχει τύχει, και ξαφνικά γυρνάνε όλες και όλοι και με κοιτάν με νόημα και χαμόγελα, του τύπου, ε, σε μας δεν τυχαίνει πλέον......Οι αντρες μου λεγανε ότι αν δω ότι η γυναίκα μου δεν περνά καλά ξενερώνω, και θέλω μαζί της να αρχίσω και μαζί της να τελειώσω συνήθως.....Φυσικά, μόλις περνούσε κοπέλα απο το τραπέζι, οι άντρες της παρέας βαθμολογούσανε ξεδιάντροπα τα σωματικά της προσόντα, μπροστά στις γυναίκες τους κι αυτες μια απάθεια.... (συζητούσαν για την εγκυμοσύνη η μία της άλλης). Γιατί ναι, ξέχασα....οι περισσότεροι απο αυτούς έχουν παιδιά, μικρά παιδια, μεγάλα παιδιά.....Στο σπίτι αγαπιούνται , είναι καθ'ολα φυσιολογικό ζευγάρι, και στις βραδιές που διοργανώνουν τα διάφορα πριβέ κλαμπ σε νυχτερινά μαγαζιά κάνουν της κολάσεως...

Ένα άλλο ζευγάρι ξεκίνησε πάλι απο τις φαντασιώσεις (αυτές που λέγονται φαντασιώσεις ,γιατί κατα κύριο λόγο μένουν στη φαντασία. χελόου!) και για να δει η κοπέλα αν αντέχει να δει τον άντρα της να πηδάει άλλη, πήραν τηλ μια επαγγελματία και ο αντρας μας έλεγε ότι είχε παρα πολύ άγχος άλλα τελικά ήταν και γαμώ τις εμπειρίες...(ας μου φερνε και μένα ο καλός μου έναν νταγλαρά σε συσκευασια δώρου και θα σου λεγα εγώ χαρά...) Έπειτα προχώρησαν και στο swinging....

Θεωρούν τώρα όλοι αυτοί (και σε αυτο το ζήτημα άκουσα copy paste απαντήσεις, σα να τους έχουν κάνει σεμινάρια ένα πράγμα, αυτό δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω) ότι δεν δένονται συναισθηματικά με τους εκάστοτε εραστές τους και ότι δεν κάνουν τπτ κρυφό, άρα δεν είναι άπιστοι. Ρε παιδί μου αν δεις τον άντρα σου να πάει με μια θεά δεν έχεις το φόβο τι θα σκέφτεται οταν κάποια στιγμή έρθει και στον καρφώσει εσένα? Δε θα μπει στη διαδικασία της σύγκρισης? Καμία ανασφάλεια αυτοί οι άνθρωποι? Μου λέει ο ενας: στη διάρκεια του σεξ με άλλους εγώ βλέπω τη γκόμενα που θα πηδήξω σαν ερωτικό παιχνίδι και αυτή έτσι βλέπει και εμένα. Ζηλεύει ο δικός σου το δονητή σου? (ναι ζηλεύει λέω εγώ, γιαυτό δεν έχω δονητή)
Ε, γιατί να ζηλέψει η γυναίκα μου την άλλη γυναίκα, ή εγώ έναν άλλο άντρα? Και φυσικά σε αποστωμώνει....πας να πεις ρε παιδιά, ο δονητής έχει μπαταρίες, δεν έχει μάτια στόμα δερμα, δεν είναι ζωντανό πράγμα...το άψυχο δε θα το ζηλέψω , το ζωντανό γίνεται να μην το ζηλέψω? Ε, αυτοί έχουν δέσει την κοσμοθεωρία τους εκεί, έχουν απενοχοποιήσει το θέμα και είναι όλα μια χαρά.
Η πλειοψηφία είναι ζευγάρια που έχουν και παιδιά και αυτοί που είδα εγώ τουλάχιστο είναι πολύ αγαπημένοι. Μια χαρά άνθρωποι είναι στην ουσία, απλά αυτό το ταμπού απο μέσα μου δεν έχει φύγει, κι εξακολουθώ να πιστεύω πως το να μοιράζομαι τον άνθρωπό μου με άλλες κι αυτός να με μοιράζεται με άλλους εν γνώση μας δεν είναι και το πιο υγιές πράγμα ανάμεσα σε ένα ζευγάρι...Η αδερφή μου λοιπόν μου είπε όλη την ιστορία, ότι 3 μήνες αφότου γνώρισε το γαμπρό μου μπήκαν στο χώρο, (τώρα το γιατί παντρεύτηκαν στην πορεία δεν είναι κάτι που καταλαβαίνω), ότι αυτό που κάνουν τους βοηθά στη σχέση τους, ότι δεν έχουν φόβο για απιστία επειδή όλα γίνονται φανερά, ότι έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο , ότι όλα γίνονται για να περνάνε καλά κι ότι δεν έχουν καμία συναισθηματική ανάμειξη με τους εραστές τους. Οκ , δεκτά όλα αυτά, αν και δεν καταλαβαίνω πώς γίνονται. Από τότε τα πράγματα ανάμεσά μας έχουν εξομαλυνθεί, απλά πήρα ένα μεγάλο μάθημα ότι όλοι κρύβουν κάποιο μικρό η μεγάλο μυστικό, ότι τιποτα τελικά δεν είναι όπως φαίνεται, ότι πρέπει τους ανθρώπους που είναι αίμα σου να τους αντιμετωπίζεις καμιά φορά σαν αγνώστους και να μην είσαι προκατελειμένος ή υπερπροστατευτικός απέναντί τους. Στην τελική αν έτσι τους αρέσει, εμένα δε με αφορά.

Η μόνη μεγάλη ενστασή μου αφορά το γάμο. Το γάμο σα μυστήριο και όχι σαν κοινωνικό γεγονός. Δεν θέλω να ακούγομαι κατακριτική. Άλλα κάτι μέσα μου αντιδρά. Και νομίζω θα αντιδρά πάντα. Δεν θέλω να θεωρώ τον εαυτό μου πουριτανό. Απλά δε μου κάθεται. Στραβοκαταπίνω. Οφείλω να παραδεχτώ ότι εκείνες τις μέρες κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια ερχόταν μπροστά μου η αδερφή
  μου να κάνει όργια και με έπιανε πανικός. Μου μπήκαν ακόμα ιδέες και να το δοκιμάσω. Μεγάλο πράγμα ο πειρασμός. Η εύκολη ηδονή. Αυτό το καταλαβαίνω. Το γάμο και τα παιδιά στην πορεία δεν καταλαβαίνω. Anyway.

ουφ, τα πα!

Γεια σου, να σαι καλά.

Ντίνα.

= = =
Και η απάντηση μου
= = =


Ντίνα καλησπερα.
 Δεν μου αρέσουν τα κλισέ τύπου ο καθένας κάνει ότι θέλει στο κρεβάτι του και όλα αυτά τα χαζοχαρούμενα. Είναι μια υπέροχη προπαγάνδα που μας εχουν περάσει οι gay ότι και καλά δεν τρέχει μια. Είμαστε άνθρωποι σε ένα κοινωνικό περιβάλλον και εχουμε δικαίωμα γνώμης.
Αυτά τα θέματα δεν είναι απλως μια προτίμηση στο κρεβάτι.
ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. 
 Το πιο σημαντικό λοιπόν, είναι το μυαλό και το συναίσθημα. Από κει ξεκινούν και καταλήγουν όλα και το κρεβάτι είναι μια προέκταση του εαυτού μας. Ότι γίνεται στο κρεβάτι, είναι αποτέλεσμα εγκεφαλικής επεξεργασίας και πάντα εκει είναι το πρόβλημα.
Είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεσαι αν είσαι ελέφαντας, αν η θάλασσα είναι κίτρινη και αν τελικά στη μακαρονάδα βάζουμε τυρί ή σαντιγί. Όταν σου λένε αυτοί οι τύποι ότι «κοίτα, μια χαρά είμαστε» φυσιολογικά μπερδεύεσαι και αναρωτιέσαι. Τι περίμενες βέβαια, να σπαράζουν από τα δάκρυα μετανοιωμένοι;  
Εντελώς λογικό είναι να λένε πόσο ωραία είναι, πόσο τους αρέσει και πόσο καλά περνάνε. Περίμενε το τέλος Ντινα…
Μου θυμίζει τα πρεζάκια στο αρχικό στάδιο που για να πείσουν ώστε να σπρώξουν «πράμα», λένε στους μετέωρους υποψήφιους πελάτες: Πάρε ρε! Κοίτα εμένα, μια χαρά είμαι! Μέσα στην ενέργεια, δεν μου πέφτει ποτέ, δεν κουράζομαι ποτέ, γεμάτος ζωντάνια και ένταση. Και οντως συμβαίνει αυτό, μόνο που σε βάθος χρόνου, τα πρεζάκια καταλήγουν να λειώνουν, να κλέβουν και να σκοτώνουν…
Στο όνομα της εξέλιξης και της ανεξαρτησίας και του αντι-ταμπού, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να είμαστε μονίμως δυστυχισμένοι, άδειοι και να μην είμαστε με τίποτα ευχαριστημένοι. Αυτό δεν είναι εξέλιξη αλλά το κενό.
 Όπως αυτό με την απιστία πολύ μου άρεσε. Η απιστία δεν είναι μια μηχανική πράξη. Είναι πρωτίστως και κυρίως στον εγκέφαλο. Δεν εχει να κάνει αν είσαι swinger καθώς δεν είναι αυτό η απιστία… Αν σήμερα εχεις να μάθεις να το κάνεις με άλλους τρεις, αύριο τι θα σε εμποδίσει στο όνομα μιας γενικής ανανέωσης να το κάνεις με άλλους δέκα; Τι θα εμποδίσει τον άντρα σου να πάει με άλλες 20 γυναίκες και τι εσένα με 50 άντρες; Και αν βέβαια αυτά γίνονται στον πρώτο χρόνο γάμου, στον πέμπτο τι θα γίνει; Ταινία; Καριέρα στο χόλιγουντ;
Η αγάπη και η αφοσίωση στον σύντροφο δεν νομίζω ότι εχει swinging εκφάνσεις. Τώρα βέβαια ο ενας στηρίζεται στον άλλον, αλλα στην πρώτη στραβή ο ενας θα πάει στην Ανατολή και ο άλλος στη Δύση.
Το σεξ τι είναι;
Είναι το κορυφαίο στάδιο ένωσης με έναν άλλον άνθρωπο.
Αν λοιπόν αυτό το ευτελίζεις, τότε μέσα σου εχεις ευτελίσει πολλά και δεν έχεις καμία αναστολή για τίποτα. Οσο εύκολα παντρεύτηκε η αδερφή σου, οσο εύκολα  είναι έγκυος, οσο εύκολα πηδιέται με πολλούς, άλλο τόσο εύκολα αύριο θα χωρίσει,  η αγωγή του παιδιού θα είναι για τα μαύρα δράγκαλα και μπορεί να εκδίδεται στην πρώτη δυσκολία.
Στη μαμά σου, αν ημουν στη θέση σου, θα απαντούσα αινιγματικά:
Περίμενε το τέλος….
 Δε λέω, είναι ερεθιστική  και γαργαλιστική η φαντασίωση ότι ο σύζυγος Α καρφώνει τη σύζυγο Β η οποία έχει κολλημένη τη γλώσσα της ανάμεσα στα πόδια της συζύγου Α η οποια χαρίζει τα φιλιά της στο μόριο του συζύγου Β. Για τους πιο προχωρημένους, μπορεί ο σύζυγος Γ να καρφώνει τον σύζυγο Α και η σύζυγος Γ να βάζει ενα πλαστικό εξάρτημα στον ποπό του συζύγου Α. Καλό για να το απολαμβάνει κανείς ως θέαμα σε ένα πορνο σαϊτ, αλλά αν μάθαινε ότι η συμμετέχει η μαμά του δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν ενθουσιασμένος.
Γέλαγα επίσης με το «ανανεώνουμε τη σχέση μας». Η σοβαρή ανανέωση εχει να κάνει με μια δυναμική εξέλιξη του ζευγαριού ώστε να γίνει ο καθένας καλύτερος και να βελτιώνει την ποιότητα της σχέσης καθημερινά. Δεν είναι με το πηδιόμαστε ολοι μαζί για να περνά η ωρα ευχάριστα. Με την ιδια λογική γιατί μόνο swingers και γιατί όχι, νιγηριανοί πωλητες dvd, ροτβαϊλερ, μόνιμοι κάτοικοι γηροκομείου, ένα τάγμα, μια ομάδα ποδοσφαίρου, πακιστανοί αγρότες, αλβανοί μαφιόζοι και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Μπορεί αυτό να φαίνεται υπερβολικό αλλά επίτρεψέ μου να σου πω πως το ένα φέρνει το άλλο. Όταν τέτοιου είδους ζωη θα σταματήσει να μας γεμίζει, τότε θα αναζητήσουμε και άλλους τρόπου ηδονής. Όπως το πρεζάκι. Κανείς δεν ξεκίνησε από ηρωίνη. Ολοι με χορταράκι. Μετά ανάλογα το περιβάλλον και την παρέα φυσικά, μπουχτήσαμε από τον μπάφο, και πήραμε και ένα κουμπί, μετά μυτάραμε και λίγη κόκα και αφου καταστρέψαμε τη μύτη μας, για να την ακούσουμε πήγαμε στην ένεση.
 Από κει και πέρα, καλώς ή κακώς, η ηθική είναι καθαρά ατομικό ζήτημα.
Αδερφή σου είναι, δεν σημαίνει ότι πρέπει να της κόψεις την καλημέρα αλλά αφου έδειξες την αντίθεση σου, μην το ξανασυζητήσεις αυτό το θέμα. Εχετε τόσα άλλα να πείτε άλλωστε. Μην την απομονώνεις γιατί αν αύριο χρειαστεί μια βοήθεια, μια στήριξη, μια αγκαλιά, ΔΕΝ θα σε αναζητήσει και θα ξανακαταλήξει σε αυτούς τους τύπους που την βλέπουν σαν τρύπα.
 Ντίνα, εισαι υπεύθυνη ΜΟΝΟ για τον εαυτό σου. Για κανέναν άλλον. Δώσε την αγάπη σου, κάνε την καλοσύνη, αλλά ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και τη ζωη του.
Κανείς δεν είναι σανίδα σωτηρίας κανενός.
 Εν κατακλείδι.
Καταλαβαίνω τον πειρασμό της δοκιμής αλλά ποιος πειρασμός δεν μοιάζει γοητευτικός;
Είναι αδερφή σου και πάντα να της θυμίζεις πως ότι χρειαστεί θα είσαι δίπλα της.
Keep the faith…

Καλη δύναμη.



5 Λογομαχιες:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αφιέρωσες, φίλε, αφιέρωσες.

Δέσποινα είπε...

Έμεινα.

KitsosMitsos είπε...

Το ξετίναξες το θέμα. Με την καλή έννοια πάντα.

Ἀχιλλεῦς είπε...

κόντεψα να τρωγα μύγα, με το γράμμα της αναγνωστριας. που ζουμε; Δεν ηξερα ότι γινονται τετοια πράγματα

AVRA είπε...

το εχω ξανακουσει δεν επεσα απο τα συννεφα ..αν και ειναι ενα θέμα που δεν ''καταπίνεται''....με κάλυψες με την απαντηση σου και με το παραπάνω!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια