Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ


Αισθάνθηκα περίεργα όταν πριν από λίγες μέρες κατέφθασε η επιταγή της Google στα χέρια μου. 4 χρόνια στο μπλόγκιν, πήρα 70 ευρώ. Για λόγους συμβολικούς θα πάνε στην ανανέωση του domain name, suspectblog.gr και λογικά θα τσοντάρω επιπλέον.  Εξάλλου δεν μπορείς να πεις ότι θα χτίσεις σπίτι με 70 ευρώ.  Είναι μια μικρή ηθική ικανοποίηση.

Δεν κάνω τον υπεράνω. Αν φτάσει το μπλογκ να μου δίνει ένα εισόδημα δεν είμαι ηλίθιος να το αρνηθώ. Δεν είναι το ζητούμενο καθώς προτίστως το μπλογκιν ικανοποιεί την ανάγκη αυτοέκφρασης μου αλλά και δεν είναι απορριπτέο.

Δούλεψε λέει πάνω στο χόμπι σου για να μην εργαστείς ποτέ. Καλά θα ηταν. Προς το παρόν, κρατάω το συναίσθημα και το χαμόγελο. Το μπλογκ μου, το παιδί μου στο οποιο έδωσα πάρα πολλές ωρες ενασχόλησης γύρισε και μου επέστρεψε 70 ευρώ. Τόσα μπόρεσε αλλά τα πρώτα χρήματα είναι πάντα πιο γλυκά..

Για αυτό λοιπόν αγαπητοί και αγαπημένοι, αν δεν βαριέστε και αν προαιρείσθε, από κάτω από τα κείμενα υπαρχουν  διαφημίσεις. Αν σας συγκινεί καμία, κάντε κλικ. Αφήστε το παράθυρο για λίγα δευτερόλεπτα ανοιχτό. Αν δεν βρείτε κάτι ενδιαφέρον, τουλάχιστον θα έχετε συνεισφέρει κατά 0,0 κάτι σεντς….

Που ξέρετε, σε 4 χρόνια μπορεί τα 70 να γίνουν 100…



6 Λογομαχιες:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άντε βάλ' τα στο ταμιευτήριο, ούτως ώστε μέχρι την ενηλίωση να αυγατίσουν.

Suspect είπε...

σε 5000 χρονια θα γινουν τοσα πολλα που θα σε αγορασω ρε! ;)

τι;

δεν θα ζεις;

κριμα.

εγω ειμαι ο χαϊλαντερ

:) :):)

Vassilis είπε...

μάζευε και ας είναι ... και από clicks :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ....ΧΕ ΧΕ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

An-Lu είπε...

Και σε καλή μεριά πάνε! Αυτό θα πει αυτοσυντηρούμενο domain!

KitsosMitsos είπε...

Υποτίθεται δεν πρέπει να ζητάς στον κόσμο να κάνει κλικ ;-)
Καλού-κακού σβήστο να μην έχεις τίποτε περίεργα. Αφορμές ψάχνει η google!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια