Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2008

IKEA RULZZZZZ


Ελεγαν οι παλαιοι πως δεν ωριμαζεις αν δεν θαψεις γονιο, δεν μεγαλωσεις παιδι και δεν χτισεις σπιτι. Μια πολύ καλη μου φιλη είναι στο τριτο σταδιο. Μετακομισε προσφατα και μου εστειλε την παρακατω επιστολη σχετικα με την ταλαιπωρια που υπεστη από το συγχρονη θρησκεια του οικιακου εξοπλισμου που ακουει στο ονομα ΙΚΕΑ.
Δεν υιοθετω τιποτα γιατι δεν ημουν παρων αλλα εδώ που τα λεμε δεν εχω και κανενα λογο να μην την πιστεψω.
Απολαυστε το.


= = =


Θέλεις φθηνή κουζίνα; Βρήκαμε και γι' αυτό τη λύση: Έλα στην ΙΚΕΑ να σε ταλαιπωρήσουμε!


Κύριοι,
με την επιστολή αυτή θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου καθώς και τη δυσαρέσκειά μου από τη διαπίστωση ότι στην ΙΚΕΑ «φθηνό», εκτός από χαμηλές τιμές, σημαίνει και κακοί επαγγελματίες, ανεύθυνοι πωλητές, ανεκπαίδευτοι σχεδιαστές, τραμπούκοι συναρμολογητές και απαράδεκτοι μεταφορείς. Και εξηγώ:

Η επίσκεψη στην ΙΚΕΑ είναι μια ευχάριστη (ακριβή και κουραστική) εμπειρία για όλη την οικογένεια...
 

Παραθέτω μία φράση από το editorial του κου Γουδέ, διευθυντή της ΙΚΕΑ Ελλάδας και Κύπρου, «...θέλουμε την κουζίνα μας λειτουργική...». Δείτε, λοιπόν, πόσο λειτουργική μπορεί να είναι μια κουζίνα από την ΙΚΕΑ και πώς λειτουργεί γενικά το σύστημα σχεδιασμού, αγοράς, μεταφοράς και (απο)συναρμολόγησης.


Η υπόθεση: Αποφάσισα να φτιάξω μία κουζίνα περίπου 5 μέτρων (ομολογώ ότι δε διαθέτω ανάκτορο, επομένως η κουζίνα θα ήταν λιτή και απέριττη). Επισκέφτηκα, λοιπόν, την ΙΚΕΑ στο Αεροδρόμιο (διόδια €5,40+βενζίνη από Μαρούσι) για να κλείσω ραντεβού για το σχεδιασμό. Πάω στο ραντεβού (διόδια €5,40+βενζίνη από Μαρούσι), δίνω τις ακριβείς διαστάσεις από τοίχο σε τοίχο και κάθε ηλεκτρικής συσκευής, παρουσιάζω φωτογραφικό υλικό για να εξεταστεί με κάθε λεπτομέρεια ο χώρος από το σχεδιαστή-πωλητή και για να γίνει σωστά η δουλειά. Μέχρι εδώ καλά. Παίρνω την πρώτη σχεδιαστική εικόνα και ξαναπηγαίνω (διόδια €5,40+βενζίνη από Μαρούσι) για την τελική παραγγελία, όπου περίμενα από τις 10 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Ορίζω ραντεβού με α)μεταφορική και με β)συναρμολόγηση. Η μεταφορική έρχεται με καθυστέρηση 2 ωρών από το προκαθορισμένο ραντεβού (επίπληξη από τη δουλειά μου, με συνέπεια να μην μπορώ να ζητήσω άδεια έστω και για 1 ώρα). Μία μέρα πριν από τη συναρμολόγηση μου τηλεφωνούν από την ΙΚΕΑ για να μου πουν ότι έκαναν λάθος στις διαστάσεις των ντουλαπιών και να επιστρέψω τα λανθασμένα ώστε να παραλάβω τα σωστά (διόδια €5,40+βενζίνη από Μαρούσι).

Δεδομένου ότι:
α) Εργάζομαι τις ώρες που εργάζονται όλοι και δεν μπορώ να πάρω άδεια λόγω της προηγούμενης καθυστέρησης με την μεταφορική και
β) μένω μόνη στην Αθήνα,


πρέπει να βρω λύση ώστε να υπάρχει ένας άνθρωπος στο σπίτι (από δω και στο εξής θα το αναφέρω ΑΣ). Καλώ, λοιπόν, τη μητέρα μου από τον Βόλο για να βρίσκεται την ημέρα της συναρμολόγησης. Έκαναν μόνο αποσυναρμολόγηση, γιατί τα υδραυλικά δε βολεύανε... (τη συναρμολόγηση εννοείται). Στο δεύτερο ραντεβού με τη συναρμολόγηση (ΑΣ) ο συναρμολογητής αντιλαμβάνεται ότι α) ο νεροχύτης που μου έδωσαν από την ΙΚΕΑ είναι μεγαλύτερος και δεν μπορεί να τον περάσει και β) τα κάτω ντουλάπια δεν είναι στις σωστές διαστάσεις για το πλυντήριο πιάτων που είχα αρχικά ζητήσει. Επιστροφή και απαίτηση των σωστών ντουλαπιών (διόδια €5,40+βενζίνη από Μαρούσι).

Κι εδώ ξεκινά το μεγάλο κεφάλαιο Άνθρωπος στο Σπίτι. Χρειάζομαι και πάλι ΑΣ ώστε να φέρει η μεταφορική τα νέα ντουλάπια, ΑΣ για να ξαναέρθει η συναρμολόγηση για να ξαναβάλει τα σωστά ντουλάπια (η οποία αρνήθηκε να κατεβάσει και το ένα ντουλάπι στον απορροφητήρα με το οποίο είχε καλύψει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και με τσαμπουκαλίδικο τρόπο –και λίγα γράφω– ζητούσε 15 ευρώ για να να το κατεβάσει, γιατί επέμενε ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ παροχή ρεύματος ΕΝΩ ΥΠΗΡΧΕ. Φαίνεται ότι ο δικός μου απορροφητήρας ήταν αυτοτροφοδοτούμενος! Αρνήθηκε, μάλιστα, να αποσυναρμολογήσει και τα ντουλάπια που ξήλωσε, ώστε ούτε εγώ η ίδια δεν μπορούσα να τα μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου και να τα πάω στην ΙΚΕΑ ώστε να γλιτώσω έναν άνθρωπο στο σπίτι από το επόμενο ραντεβού). Έτσι, έπρεπε να υπάρχει και πάλι ΑΣ για να ξαναέρθει η μεταφορική για να παραλάβει τα παλιά (ΑΣ υπήρχε την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μέχρι τις 3 το μεσημέρι, αλλά δεν ήρθε καμία μεταφορική παρ' όλα τα τηλεφωνήματά μου στους υπευθύνους της μεταφορικής και την παράκληση να παρευρίσκονται μέχρι τις 2 το μεσημέρι).

Συμπέρασμα: Με λίγο κόπο από τη μεριά σας κερδίζετε τεντωμένα νεύρα...
Ή το καλύτερο: Τα φαινόμενα απατούν: η κουζίνα δεν στοιχίζει €801 όπως αναγράφεται στην απόδειξη αλλά + τα διόδια + τις βενζίνες + τα τηλέφωνα με το κινητό + την ταλαιπωρία +το στρες +που είναι ανεκτίμητα.



...Γιατί το πιο σημαντικό μέρος του κόσμου είναι το σπίτι μας (και άμα θες να το ανανεώσεις ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ καλύτερα, τι το παιδεύεις;)


Η επιστολή αυτή γράφτηκε 23 Οκτωβρίου. Τα ντουλάπια που έπρεπε να επιστραφούν στην ΙΚΕΑ βρίσκονται σπίτι μου, ενώ το αισθητικό αποτέλεσμα είναι και αυτό σαν τις τιμές της ΙΚΕΑ: τόσο φθηνό και τόσο άθλιο.

Γνωρίζω πως η φιλοσοφία της εταιρείας είναι το do it your self και για όσα δεν μπορούμε σου παρέχει, υποτίθεται, τη δυνατότητα βοήθειας από επαγγελματίες-συνεργάτες. Όπου επαγγελματίες σημαίνει τα πιο φθηνά εργατικά χέρια που υπάρχουν, δηλαδή οικονομικοί μετανάστες και αλλοδαποί (δε θέλω να θεωρηθώ ρατσίστρια, απλώς δεν υπάρχει καμία τεχνογνωσία, μόνο άνθρωποι που ζητούν ένα μεροκάματο για να ζήσουν. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η κάθε εταιρεία που συνεργάζεται με την ΙΚΕΑ και προσλαμβάνει άσχετους με το αντικείμενο). Από την άλλη, η ΙΚΕΑ, για να διατηρήσει τις τιμές χαμηλές, προσλαμβάνει άτομα σε θέσεις καίριες όπως αυτή του σχεδιασμού που δε γνωρίζουν τη δουλειά τους και πουλάνε ό,τι θέλουν ή ό,τι τους έχουν πει χωρίς καμία απολύτως πείρα.


Το target group της ΙΚΕΑ είναι άτομα με χαμηλό έως μέτριο μισθό (το αυτονόητο: αν είχαν παχυλό μισθό θα είχαν απευθυνθεί σε ιταλικά έπιπλα κουζίνας), που θέλουν να τρέφουν την αυταπάτη της ονειρικής διακόσμησης και ότι στα λίγα τετραγωνικά που τους αναλογούν μπορούν να τα κάνουν βολικά και καλύτερα. Αυτοί οι άνθρωποι είναι συνήθως σκληρά εργαζόμενοι και επομένως δεν έχουν χρόνο για να περιμένουν 3-4 φορές τις μεταφορικές, 3 φορές τις συναρμολογήσεις, καθώς και να πηγαινοέρχονται για να διορθώσουν τα λάθη των πωλητών.


Σύμφωνα με τα δικαιώματα του καταναλωτή, «ο καταναλωτής πρέπει να μπορεί να απευθύνεται σε αρμόδιες υπηρεσίες, όπου θα μπορεί να πάρει συμβουλές και βοήθεια ή να υποβάλλει τα παράπονά του, όταν έχει υποστεί βλάβη ή ζημία από προϊόντα και υπηρεσίες». Επίσης, «πρέπει να έχει τη δυνατότητα εφαρμογής απλών, μη δαπανηρών και σύντομων διαδικασιών που θα έχουν στόχο να τον βοηθήσουν να αποκαταστήσει τη ζημιά ή τη βλάβη που έπαθε». Και ερωτώ: «σε ποια αρμόδια υπηρεσία να απευθυνθώ (και ποιος θα μου εγγυηθεί ότι δε θα πληρώσω ή δε θα χάσω πάλι χρόνο) και τι κυρώσεις έχει η ΙΚΕΑ και από ποιον όταν έχω ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ για μία κουζίνα 5 μέτρων; Με ποιον τρόπο η ΙΚΕΑ θα αποκαταστήσει το χρόνο που έχασα, τα χρήματα που δαπάνησα για τα λάθη που οι εργαζόμενοι και συνεργάτες της έκαναν;

Δε γνωρίζω αν αυτή η επιστολή θα τύχει της ανάλογης αξιολόγησης από τους υπευθύνους της ΙΚΕΑ και τους άμεσους συνεργάτες της ή απλώς θα γίνει μία επίπληξη και το θέμα θα κλείσει. Όμως, εκείνο που διαπιστώνω για  άλλη μία φορά είναι πως οι φθηνές τιμές μπορεί να ανεβάζουν τις πωλήσεις, αλλά η φθηνή εξυπηρέτηση πελατών και η ταλαιπωρία που υφίσταται ένας καταναλωτής ρίχνουν την αξία και το όνομα μιας τέτοιας εταιρείας. Κρίμα και Ντροπή.


ΙΚΕΑ
Μικρές τιμές ό,τι μεγαλύτερο σκεφτήκαμε. Μεγαλύτερη ταλαιπωρία ό,τι λιγότερο μπορούμε να σας προσφέρουμε



13 Λογομαχιες:

Aggelos Spyrou είπε...

Ότι πληρώσεις παίρνεις.

VAD είπε...

Το κρεβάτι για πέταμα μετά από ένα χρόνο,η πολυθρόνα γραφείου,ενώ εγραφε το χαρτοκιβώτιο "χρώμα γαλάζιο", ήταν μαύρη,άντε τρέχα να την αλλάξεις,γενικώς δικαιώθηκα που δεν ήθελα να τ'αγοράσω από κει.Κουζίνα;Για όνομα του θεού,με τίποτα,μονο για ψιλοπράματα είναι το ΙΚΕΑ και πάλι...

haridimos είπε...

συμφωνώ πως το ΙΚΕΑ είναι για συγκεκριμένα πράγματα και να ξέρεις τι να κάνεις.
Ας πούμε το καλοκαίρι πήραμε μια κουκέτα για να κοιμούνται πάνω-κάτω οι κόρες μου στο εξοχικό.
Η επιλογή του ΙΚΕΑ ήταν μονόδρομος, όταν ήταν το μόνο μαγαζί που είχε κάτι διαθέσιμο τον Ιούλιο και η τιμή ήταν στα 200κάτι ευρώ από τα 1000 που είχε η Νεοσέτ (κι όχι διαθέσιμα) ή τα 800 που είχαν τα πολύ ποιοτικότερα της Λαρο.
Αν ακολουθούσαμε το δικό τους πλάνο μεταφοράς στην Κρήτη, θα έπρεπε να μας τα έστελνε στο Ηράκλειο με καμιά 150ριά ευρώ χρέωση (με βάση το συνολικό βάρος) κι απο εκεί να τα παίρναμε με δικό μας μέσο ή με άλλη μεταφορική και με συνολικό χρόνο παράδοσης καμιά εβδομάδα.
Τα πήραμε απο το αεροδρόμιο, κατεβάσαμε τα καθίσματα στο C-max, τα πήγαμε εμεις σε μεταφορική και σε 2 μέρες ήταν Κρήτη με κόστος 40 γιούρια.

Από την άλλη δεν μπορείς να υπολογίζεις ότι θα φέρουν κάτι για να πάρεις κάτι άλλο.
Όταν πήραμε την κουκέτα, είχαμε δει ένα παιδικό κρεβάτι για την μικρή, το θέλαμε σε άλλο χρώμα, πέρασε κάνα 2μηνο στο 'θα έρθει την άλλη εβδομάδα', βγήκε ο νέος κατάλογος και δεν ήταν μέσα, πηγαμε εκεί αλλά αν θέλαμε να το πάρουμε έπρεπε να περιμένουμε κάνα δίμηνο για να έρθει στρώμα γι'αυτό...

Unknown είπε...

to thema den einai o,ti plhrwseis pairneis alla afou to plhrwneis na pareis o,ti yposxontai. Exoume dikaiwmata ws katanalwtes, kai kyriws epilogh sto na diamartyrithoume. Kyriws ayto!

Unknown είπε...

το ikea εχει το concept του "do it your self" και για εξειδικευμενες κατασκευες οπως ειναι μια κουζινα πρεπει να ξερεις τι θελεις και να εχει καποια σχετικη εμπειρια διοτι το παω δινω μετρα εδω δεν ειναι αρκετο.

ChinaCatSunflower είπε...

Ναι ότι πληρώσεις παίρνεις, αλλά γιατί τα πουλάνε??? για να είναι άχρηστα σε 3 μήνες???? Έχω αλλάξει τρεις φορές καναπέ (από τους πιο ακριβούς που είχαν τότε) και πολλά άλλα! Ε μη τρελαθούμε ότι και να πάρεις από εκεί είτε είναι ακριβό είτε είναι φθηνό έχει ημερομηνία καταστροφής, τι άλλο να πω!!!! Ότι έχω πάρει από το ΙΚΕΑ είναι ΑΧΡΗΣΤΟ στα σκουπίδια. Τέτοιες εταιρίες ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν στην Ελλάδα.

orecchiette78 είπε...

ψυχραιμια....υπαρχουν σοβαροτερα προβληματα.....

Unknown είπε...

Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην αυτοεξυπηρέτηση, του πελάτη.
Αγόρασα έναν καναπέ και ένα τραπέζι.
Καθοδηγούμενος από τον υπάλληλο του ΙΚΕΑ που
συμβουλεύοντας με να το διαλέξω το εμπόρευμα από τον
συγκεκριμένο διάδρομο και ράφι όπου και αυτό έκανα.
Πλην όμως δεν μου είπε ότι πρέπει να κοιτάξω και κωδικό.
Με αποτέλεσμα να πάρω το τραπέζι που ήθελα με διαφορετικό χρώμα.
Όμως το χαρτί συσκευασίας το έσκισα για να το βγάλω και μου είπε ο υπάλληλος του
ΙΚΕΑ ότι δεν μπορώ να το αλλάξω.
Είναι λίγο απαράδεκτο που σαν αποτέλεσμα έχει να μην ξανά ψωνίσω
από τα ΙΚΕΑ και παράλληλα να δυσφημήσω τις υπηρεσίες του.

naso είπε...

Το ΙΚΕΑ γενικά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ εμπορικό κατάστημα χωρίς εφαρμογή οποιαδήποτε οργάνωσης ιδίων καταστημάτων σε άλλες χώρες αλλά εκτός των προβλημάτων των άσχετων ανεύθυνων στελεχών διοίκησης που έχουν το υπαλληλικό προσωπικό είναι το ίδιο και χειρότερα ανεύθυνο, ανειδίκευτο και κακοπληρωμένο και ιδιαίτερα οι πωλητές που δεν έχουν καμία σχέση με το επάγγελμα λες και η αγγελία πρόσληψης τους έλεγε θέλουμε τους χειρότερους της χώρας σας! Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρχτη και αγενέστατη αν ξεπεράσεις τα μισάωρα με το «είστε σε γραμμή προτεραιότητας» πριν να σου κλίσουν το τηλέφωνο και ξανά από την αρχή κλπ κλπ! Τα συμπεράσματά μου είναι βάση γνωστών μου προσώπων αλλά και δύο προσωπικών εμπειριών σε συναλλαγή με το κατάστημα ΙΚΕΑ του αεροδρομίου. Στην αγορά δύο κουζινών από λάθους κωδικούς ξαναπήγα για 3 αλλαγές με την γνωστή ταλαιπωρία και καθυστέρηση ωρών λες και το μόνο που είχα να κάνω στη ζωή μου ήταν να ασχολούμαι με αυτούς, αλλά και το απίστευτο που δεν συνάντησα ποτέ στη καριέρα μου ως υπεύθυνος προϊόντων και διευθυντής μάρκετινγκ ήταν ότι μου είχαν πουλήσει και έναν κωδικό που δεν υπήρχε στην αποθήκη ούτε και υπήρχε ποτέ στο ελληνικό ΙΚΕΑ με συνέπεια μία κουζίνα να μείνει ημιτελής 6 μήνες που μετά μεγάλη φασαρία εισάγανε από την Κύπρο! Το συγκεκριμένο διαμέρισμα έμεινε ανοίκιαστο λόγο των επίπλων κουζίνας ενώ κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν πήρα το αεροπλάνο να πάω να το αγοράσω από το ΙΚΕΑ στο Λονδίνο. Στη συναρμολόγηση από δική τους πρωτοβουλία το αλλοδαπό συνεργείο με περιορισμένα ελληνικά και γενικά περιορισμένη επικοινωνία κόβουν και τον ένα πάγκο μικρότερο 40 εκ ενώ είχε πόδια στήριξης και πολύ χώρο τριγύρω λες και το πλήρωσα έτσι για να το κόψω και να το πετάξω ή αγόρασα μεγάλο αλλά τελικά πήρα μικρό! Φυσικά ως γνωστό δεν υπάρχει και ελληνική δικαιοσύνη οπότε ποιος λογικός άνθρωπος ρισκάρει να μηνύσει το ΙΚΕΑ πληρώνοντας δικηγόρο και χάνοντας εργατομέρες με πιθανότητα να βγουν αθώοι ή ένοχοι 50-50 και η χασούρα να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο! Λοιπόν ενώ είχα ορκιστεί να μην αγοράσω ποτέ τίποτα από τα ΙΚΕΑ για κάκιστη μου τύχη συγγενικό μου πρόσωπο παρήγγειλε για τα διαμερίσματά μου ντουλάπες, ξανά ταλαιπωρία, η μεταφορική ενώ είχε πληρωθεί να τα πάει όροφο τα παράτησαν στην είσοδο, η συναρμολόγηση ήρθε στις 5:00 το απόγευμα και ότι ως συναρμολογητές δεν μεταφέρουν μόνο συναρμολογούν ετσι ενώ το προσωπικό μου είχε σχολάσει από τις 2:30 και αναγκάστηκα να τους βάλω υπερορίες να περιμένουν τους συναρμολογητές, μετά με πήραν να μου πουν ότι με δική μου ευθύνη τις συναρμολογούν όρθιες, μετά το δικό μου προσωπικό τις μετέφερε στο κάθε δωμάτιο συναρμολόγησης (5 ώρες υπερορία επί 2 άτομα επί 10 ευρώ την ώρα) ενώ εργαζόντουσαν από τις 7:30 το πρωί και δεν νομίζω χειρονακτική εργασία τόσες ώρες είναι για εργαζόμενους αλλά ούτε για κατάδικους όλα για την «εξυπηρέτηση πελατών» ΙΚΕΑ. ….γενικά και με την εμπειρία μου ως στέλεχος επιχειρήσεων αλλά και ως επιχειρηματίας με σάκους τιμολογίων παραγγελιών δεν είχα ποτέ τόσο απαράδεκτη συναλλαγή όπως γεύτηκα από το ελληνικό ΙΚΕΑ…η συνολική τιμή ΙΚΕΑ ήρθε περίπου η ίδια με την προσφορά από κατάστημα με κουζίνες ιταλικές ανώτερες ποιοτικά και εμφάνισης από αυτές του ΙΚΕΑ με παράδοση σε 30 ημέρες αντί για το εξάμηνο που καθυστέρησα εγώ συν τα νεύρα και την ταλαιπωρία… και όμως τα ΙΚΕΑ είναι γεμάτα με πελάτες με γεμάτο πάρκιν από νωρίς οπότε σίγουρα αυτό που λένε οι αμερικανοί ότι ένα κορόιδο γεννιέται κάθε δευτερόλεπτο πάει γάντι για τους πελάτες του ΙΚΕΑ!

fairman είπε...

Ας γραφτει ομαδικη επιστολη και ας σταλθει στα κεντρικα της Ikea -νομιζω οτι εχει μεταφερθει στην Ολλανδια για λογους φοροαπαλλαγης!
Στο εξωτερικο τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα στα Ikea.
Εδω ειναι σχεδον τα ιδια χαλια απο τις περισσοτερες εταιρειες.

Unknown είπε...

ΕΜΕΙΣ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΝΑΠΕ Κ ΤΡΑΠΕΖΙ Κ ΕΔΩ Κ 12 ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ . ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ Κ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕ ΣΤΟΝ 2 ΜΗΝΑ ΕΣΠΑΣΕ Κ ΔΕΝ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΛΕΥΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΧΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΕΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΤΕΕΕΕΕΕ???? ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Unknown είπε...

ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ + ΝΤΟΥΛΑΠΑ+ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ + ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΕΑ ΘΕΣ,ΝΙΚΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ!

Unknown είπε...

ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ Η ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΚΕΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΘΕ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΚΕΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.
ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ(ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ),ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ.
ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΘΛΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ;

Δημοσίευση σχολίου