Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

ΕΡΩΤΗΣΗ


……φιλου που ξερει τις περιπετειες μου με κοπελες καθως και τα ποσοστα επιτυχιας και αποτυχιας μου.

-Ρε υποπτε, αν σε ρωτουσα πως μπορει κανεις να ριξει γκομενες με δυο λεξεις, θα εβρισκες κατι να μου απαντησεις;
Σκεφτηκα 10 δευτερολεπτα.
-Εσυ τι λες, εχω απαντηση;
-Σε εμπιστευομαι, για αυτό ρωταω.

-Με ευγενικο θρασσος νεε μου, ειπα και αδειασα το ποτηρι με τη μαυρη τεκιλα….



6 Λογομαχιες:

Unknown είπε...

Ευγενικό θράσος... κι όμως έχεις δίκιο ύποπτε!!! Έγραψε πάλι... Βέβαια άλλο σε ρώταγε το παλικάρι αλλά αυτό δεν έχει σημασία!!!

Suspect είπε...

Ξαναδιαβασε φιλε Τασο τι γραφω.
Δεν νομιζω οτι απαντησα σε κατι αλλο...

Unknown είπε...

Ξαναδιάβασα... και επιμένω :Ρ
Αυτός ζήταγε μερικές κουβέντες, που θα τις έλεγε στις γκόμενες και θα τις έριχνε
Εσύ του περιέγραψες με 2 λέξεις την πεμπτουσία του καμακιού..!!

Suspect είπε...

Ενταξει αρχηγε, εσυ που δεν ησουν παρων, μαλλον θα ξερεις καλυτερα... :)

Unknown είπε...

Προφανώς έχεις δίκιο αλλά έτσι όπως το διάβασα αλλιώς μου ακούστηκε...!!! :)

SilentWalker-Cookingirl είπε...

κ για το ανάποδο έχεις να προτείνεις κἀτι?δλδ για γυναίκα προς άντρα?:P

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια