Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΥΣΟΥΛΗΣ




Τον Λευτέρη Κουσούλη δεν τον γνώριζα παρά μόνο μέσω κάποιων σποραδικών εμφανίσεων του στην τηλεόραση. Μου είχε κάνει απολύτως θετική εντύπωση για αυτό και τον κάλεσα στη ραδιοφωνική μου εκπομπή που έχω κάθε Σάββατο απόγευμα 6-8 στον M-WORD Radio www.m-wordradio.gr
 
Ο Λευτέρης Κουσούλης είναι ένας ευγενέστατος ΚΥΡΙΟΣ. Μου δώρισε και τα δυο τελευταία του βιβλία και τον ευχαριστώ πολύ. Κορυφαίος πολιτικός επιστήμων και ίσως ο Νόαμ Τσόμσκι της Ελλάδας. 

Κάναμε μια κουβέντα για τα πολιτικά και τα ανθρώπινα και αν είσαι από αυτούς που έχουν βαρεθεί το φαύλο lifestyle, είμαι σίγουρος πως θα σου αρέσει. Είπαμε για το πολιτικό σύστημα, για τον Έλληνα, για τα ΜΜΕ και την Παιδεία. 

Ιδού:





0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια