Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

ΑΧ ΡΕ ALPHA BANK



Τα ξημερώματα πήγα σε ένα κατάστημα της εν λόγω τράπεζας να βγάλω το 50αρικο. Δυστυχώς το ΑΤΜ μου κράτησε την κάρτα. Δυστυχώς ήμουν άτυχος γιατί είναι από τα καταστήματα που είναι κλειστά. Επικοινώνησα με την τράπεζα και μου είπαν πως θα έπρεπε να την ακυρώσω. Όμως μέχρι να βγει η καινούρια, αυτό γίνεται σε δύο εβδομάδες (5 εργάσιμες σου λένε οπότε 2 εβδομάδες πάει ) και καταλαβαίνεις πως με κλειστές τις τράπεζες και με την κατάσταση που βιώνουμε, ίσως να μην την πάρω και ποτέ….

Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που μου μιλούσαν σαν ρομπότ και τους παρακάλεσα να με βοηθήσουν. Το καθημερινό 50αρικο μου είναι απαραίτητο. Αρνήθηκαν γιατί λέει δεν μπορεί να ανοίξει το κατάστημα. 

Τους είπα το εξής:

Συγγνώμη, δεν εφοδιάζει η τράπεζα σας τα ΑΤΜ με χρήματα; Δεν ανοίγουν το μηχάνημα υπάλληλοι σας; Δεν θέλω να ανοίξει κοτζάμ κατάστημα για μένα. Ας την πάρει κάποιος ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΤΜ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ, ας την παραδώσει σε κάποιο ανοιχτό κατάστημα και να πάω με την ταυτότητα μου, τη φορολογική δήλωση μου, πιστοποιητικό γέννησης – ότι θέλετε - να πάω να την παραλάβω; 

Δεν καταλαβαίνετε ότι ζούμε σε έκτακτες συνθήκες; Δεν καταλαβαίνετε πως προσπαθούμε καθημερινά να επιβιώσουμε; Δεν καταλαβαίνετε ότι πάμε στις ουρές γιατί περιμένουμε αυτό το 50άρικο;  Μήπως ήταν δική μου ευθύνη που το ΑΤΜ της ALPHA BANK μου κράτησε την κάρτα; Η τράπεζα σας δεν οφείλει να βοηθάει τον κόσμο; Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή δεν μπορείτε να δείξετε αλληλεγγύη;; Δεν σας ζήτησα δάνειο! Πιστεύετε οτι έχω την πολυτέλεια να περιμένω 15 μέρες να μου φέρετε την καινουρια; Αν ήμουν εφοπλιστής δεν θα είχα πρόβλημα. Όλοι οι άνθρωποι που στήνονται στις ουρές δεν είναι πλούσιοι! Όχι, όχι, όχι εισέπραξα. Η διαδικασία. Το τυπικό. Η γραφειοκρατία. 

Δεν μπορείτε να βγάλετε μια ανακοίνωση οτι πχ στο τάδε μέρος, θα παραδίδονται οι κάρτες που έφαγαν τα ΑΤΜ ώστε να μην μπαίνουμε σε διαδικασία ακύρωσης; Αφού τα ανοίγετε τα ΑΤΜ, ούτως ή αλλως, έτσι δεν είναι; Πως βάζετε χρήματα μέσα, με τηλεμεταφορά; 

Μπράβο και στον Αλέξη που  έκλεισε τις τράπεζες, μπράβο και στον Βαρουφάκη που μας υποσχέθηκε ότι «θα ανοίξουν την Τρίτη»…..  

UPDATE 9/7/2015 : Σήμερα κιόλας μου έστειλαν με κουριερ την κάρτα. Αν έβαζαν μέσα και το pin τι καλα που θα ήταν... Αναγνωρίζω όμως την καλή θέληση και διόρθωσα τον τίτλο και εσβησα την πρότελευταια φράση που τους τα έχωνα.

 UPDATE 13/7/2015 : Σήμερα μου έστειλαν και το pin. So much noise for nothing...



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια