Δευτέρα, 25 Μαΐου 2009

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΕΣΤ

-->
Διαφορα ψυχολογικα τεστ και γριφους που κατά καιρους εχει παρει το βλεμμα μου στον παγκοσμιο ιστο, μου αρεσει να τα συλλεγω και να τα μαθαινω για δυο λογους.

Αφενος γιατι είναι σε μεγαλο βαθμο ευστοχα, αφετερου για λογους κοινωνικους.
Βγαινεις εξω με μια κοπελα. Καποια στιγμη κολλαει η συζητηση. Θελεις κατι να πεις αλλα νοιωθεις πως δεν. Πετας ένα τεστακι και κανεις το ματς ενδιαφερον.

Φετος το καλοκαιρι βρεθηκα παρεα με μεχρι εκεινη την ωρα, αγνωστους. Εκει που πιναμε μπυρες χωρις πολλα πολλα και μιλαγαν μονο οσοι γνωριζονταν μεταξυ τους, εγινα το κεντρο της παρεας με τη συμμετοχη ολων, τους αρεσε τοσο πολυ και στο τελος δεν με αφηναν να φυγω!

Δεν το γραφω για να πουλησω μουρη, αυτό πια είναι εμφυτο ( όταν γινομαι τοσο ψωνιο, ουτε εγω δεν με αντεχω ) αλλα σας προτεινω να εχετε στη φαρετρα σας μερικα. Είναι πρωτοτυπο να κρατας το ενδιαφερον μιας παρεας με παιχνιδια μεν, που σε πολλες περιπτωσεις αποκαλυπτουν χαρακτηρες δε….

Ετσι λοιπον για λογους ομαδοποιησης, για να μη σας κουραζω, κατά το παρελθον εχω γραψει αυτά τα τεστ  

Και αυτους τους γριφους.



Αφου σου αρέσει αυτό το πόνημα, να κάνω μια σύντομη διακοπή να σου πω τα εξης:

α) Στο τελος υπαρχουν μερικες διαφημισεις της γκουγκλ. Αν  θελεις πλιζ,  κανε ένα κλικ ώστε να βοηθησεις στην υπαρξη και συντηρηση του παροντος μπλογκ

β) Αν θελεις να χαζεψεις, εχοντας αγαπημενες μουσικες να παιζουν, μπορεις να δεις τη συλλογη από τις φωτογραφιες μου εδώ:
http://picasaweb.google.com/mr.suspect
Αν σου αρέσει κάποια, μπορείς να την κλέψεις ελεύθερα. Τα πνευματικά δικαιώματα δεν με ενδιαφέρουν, απλως απευθυνόμενος στο φιλότιμο σου, αν τη στείλεις ή τη χρησιμοποιήσεις, να αναφέρεις πλιζ ότι τη βρήκες στο
www.suspectblog.gr

γ) Μπορεις να με ακουσεις στη ραδιοΦΟΝΙΚΗ μου εκπομπη, κάθε Δευτέρα βράδι 22:00 - 00:00 στον MUSIC HEAVEN - www.musicheaven.gr

δ) Εδω ειναι η διευθυνση της σελιδας μου στο facebook: http://www.facebook.com/pages/suspect/30002825846?ref=sgm μπορεις αν θελεις να πατησεις like και αν δεν σου κανει κοπο να προσκαλεσεις κοσμο απο το δικτυο σου


ε) Αν εχεις...θα με βρεις: 
Twitter: Suspectblog
Skype: suspect.suspect
Google+ : Suspect
Αν εχεις iphone, δωρεάν στο App store ή Android στο Android Market: Suspectblog


Ευχαριστω πολύ, μπορείς να συνεχίσεις την ανάγνωση!


Η φιλη μου Ελενη, μου εστειλε και άλλο ένα και περιχαρης σας το παραθετω:

Περπατάτε σε ένα δάσος. Περιγράψτε το δάσος.
Εκεί που κάνετε τη βόλτα σας μια αρκούδα εμφανίζεται μπροστά σας. Τι κάνετε?
Αφού ξεφύγετε απ το κίνδυνο, βρίσκετε κατάχαμα ένα κλειδί. Πείτε πώς είναι και τι ανοίγει.
Στη συνέχεια βρίσκεστε μπροστά από μια λίμνη. περιγράψτε την. ( μικρη, μεγαλη, ταραγμενη, ηρεμη, καθαρο νερο, βρωμικο νερο )

Εκεί που περπατάτε πάλι, ένα ζώο εμφανίζεται μπροστά σας. Τι είναι?
Τώρα, έχετε φτάσει σε ένα σπίτι. Περιγραψτε σε γενικες γραμμες το σπιτι. Μεγεθος -  υλικο κατασκευης

Γύρω απ το σπίτι υπάρχει ένας φράχτης. Πείτε αν είναι ψηλός ή χαμηλός δηλ αν είστε σε θέση να δείτε απ έξω.
Και τέλος πείτε τι βλέπετε έξω απ τον φράχτη.

Game analysis:

Το δάσος και η κίνηση μέσα σ αυτό δείχνουν το πόσο κοινωνικοί είμαστε
Για παράδειγμα ελαφάκια, λαγουδάκια, ρυάκια κτλ δείχνουν άνθρωπο κοινωνικό, όπως επίσης το πυκνό δάσος. Τα τυχόν δρομάκια δείχνουν ανθρώπους που αναζητούν την επικοινωνία με τους άλλους.

Η αρκούδα και το πώς αντιδρούμε δείχνει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα μας.
Αντιδράσεις όπως το ‘’τρέχω να σωθώ’’ ή ‘’φοβάμαι’’ δείχνουν ότι προσπαθούμε να τα αποφύγουμε.
Άλλο παράδειγμα είναι το ότι μένει κάποιος ακίνητος και ψύχραιμος, το οποίο είναι και ο σωστός τρόπος για να μη γίνεις γεύμα της αρκούδας επομένως δείχνει άνθρωπο που ξέρει να βρίσκει τις σωστές λύσεις.

Ακόμη και το ‘’κάνω την προσευχή μου’’ είναι τρόπος που δείχνει ότι τα αφήνουμε σε Άλλον.
Πάμε στο κλειδί και στο τι ανοίγει που έχει να κάνει με τις άξιες μας. Αν μιλάμε για ένα κλειδί χρυσό ή ασημί που ανοίγει κάτι πολύτιμο, (την πόρτα ενός σπιτιού, ένα μπαούλο κτλ) έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους  που έχουν προτεραιότητα τους τις άξιες τους. Κλειδιά σκουριασμένα τα οποία πιθανώς να μην ανοίγουν τίποτα αντιπροσωπεύουν αυτούς  που δεν τις έχουν και πολύ ψηλά 

..Άλλα κλειδιά πιο καινούργια συμβολίζουν σύγχρονες αξίες (π.χ. καριέρα )
Η λίμνη τώρα συμβολίζει την ψυχή μας.

Το πόσο καθαρό είναι  το νερό δείχνει αντίστοιχα το πόσο καθαρή είναι η ψυχή μας όταν μπορούμε να δούμε τον πάτο της λίμνης σημαίνει ότι αφήνουμε τους γύρω να δούνε μέσα μας,
όταν καθρεφτίζονται δέντρα στα νερά της έχουμε ανθρώπους οι οποίοι είναι πολύ δοτικοί. Νούφαρα και ζωάκια πάνω στη λίμνη είναι τα στολίδια της ψυχής μας.. αρετες, χαρίσματα..

Το ζώο που πετάγεται μπροστά μας είναι το πώς θα περιγράφαμε τον εαυτό μας κάθε ζώο αντιπροσωπεύει κάτι:

για παράδειγμα: το ελάφι είναι λεπτεπίλεπτο, περήφανο, διακριτικό, μια γάτα πονηρή, ναζιάρα, χαδιάρα, ένας σκίουρος είναι χαριτωμένος, ένα λιοντάρι αντιπροσωπεύει δύναμη, περηφάνια, εξουσία ένα σκύλος είναι πιστός, φιλικός, προστατευτικός κτλ

Το σπίτι που περιγράψατε είναι το είναι το σπίτι των ονείρων σας
Και πάμε και στον φράκτη που είναι κάπως μπερδεμένα τα πράγματα…Ο φράχτης φίλοι μου συμβολίζει την άποψη μας για τον θάνατο..

Αν ο φράκτης είναι ψηλός ώστε να μη βλέπεις απ έξω σημαίνει ότι δεν έχεις σκεφτεί την έννοια του θανάτου..

Αυτοί που απάντησαν ότι ο φράκτης είναι χαμηλός έχουν σκεφτεί ακόμη και φιλοσοφήσει για το θάνατο.

Αν αυτό που βλέπετε απ έξω έχει ξεκάθαρη δομή π.χ. ένα λιβάδι, θάλασσα, ένα δρόμο, ένα χωριό πάει να πει ότι έχετε μια σαφή εικόνα για το θάνατο  Αν τώρα βλέπετε, ψηλά δέντρα, σκοτεινό δασός και αλλά που έχουν ένα θαμπό χρώμα, πάει να πει ότι εν έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την έννοια του θανάτου.. δηλαδή δεν γνωρίζετε και πολλά γύρω απ αυτό το θέμα

Οι απαντήσεις που δόθηκαν ως παραδείγματα είναι απαντήσεις που έδωσαν  ανυποψίαστοι φίλοι που δέχτηκαν να γίνουν πειραματόζωα.

Ένα άλλο, εξυπνο τεστακι, ο μυθος λεει πως χρησιμοποιηθηκε σε επαγγελματικη συνεντευξη. Δεν το πιστευω αλλα είναι ευφυες:

Eίσαι στο αυτοκίνητο και οδηγείς ενώ έξω βρέχει καταρρακτωδώς, ριχνει τρομερο χαλαζι, κεραυνους, ότι χειροτερο μπορεις να φανταστεις! .
 

Περνάς  από μια στάση λεωφορείου όπου συναντάς τρία
άτομα να περιμένουν :

1. Μια γριούλα που πεθαίνει.
2. Ένα φίλο από τα παλιά που σου έσωσε κάποτε τη ζωή.
3. Τη γυναίκα/άντρα των ονείρων σου.

Ποιον θα έπαιρνες μαζί σου στο αυτοκίνητο, λαμβάνοντας υπόψη ότι χωράει
μόνο ένα άτομο ?

Βρίσκεσαι σε ένα ηθικό δίλλημα το οποίο έθεσαν
  κάποτε σε μια επαγγελματική
συνέντευξη. Θα
  μπορούσες να πάρεις τη γριούλα, γιατί έμοιαζε να
πεθαίνει και έτσι να τη σώσεις ή τον παλιό σου φίλο που
  κάποτε σου έσωσε τη
ζωή. Ωστόσο, ίσως να μην ξανασυναντούσες ποτέ τη γυναίκα/άντρα της ζωής σου.


Ο υποψήφιος που τελικά προσέλαβαν είπε «Θα έδινα τα κλειδιά του αυτοκινήτου στον φίλο μου και θα του ζητούσα να πάει τη γριούλα στο νοσοκομείο, ενώ εγώ θα έμενα περιμένοντας το λεωφορείο με τη γυναίκα/άντρα των ονείρων μου».
Και ένα τελευταιο που μου φαινεται λιγο βαρυγδουπο αλλα το καταχωρω για λογους αρχειου

Ένα ψυχολογικό τεστ το οποίο είναι η αρχή ενός μακρύσκελους τέστ που έγινε στο πανεπιστήμιο του Καναδά απο ένα κορυφαίο καθηγητή-ερευνητή ψυχολογίας (M.G.fherner).Το τέστ αυτό (αν και δε φαινεται στο σημειο αυτο) εγινε με σκοπό να αποδείξει τον επηρεασμό της δόμησης του σώματος στον ψυχισμό..Με πιο απλα λόγια το πόσο επηρεάζει η εξωτερική εμφάνιση τού άλλου την ψυχολογική μας διάθεση όχι ερωτικά μα σε οποιαδήποτε κατάσταση...

Λοιπόν.......

Ξυπνάτε ξαφνικά σ'ενα πολύ σκοτεινο δωμάτιο......

Το δωμάτιο ειναι τέραστιο θα έλεγα καλύτερα σαν ένα μεγάλο σπίτι χωρίς μεσοτοιχίες...

Δέν ξερετε γιατί και πώς είστε εκει μέσα......Καταλαβαίνετε ότι

τα ρούχα που φόρατε δεν είναι δικά σας.......Είστε πάρα πολύ ιδρωμένοι παρ'ολο που το δωμάτιο ειναι κρύο και τα ρούχα που φοράτε ελαφριά.....Θέλετε να φωνάξετε μα φοβάστε να το κάνετε...νομίζετε πως κάποιος θα ακούσει οτι ξυπνήσατε και θα έρθει να σας κάνει κακό.....

Μένετε λοιπόν αγχωμένοι μέσα στην ένταση προσπαθώντας να εξηγήσετε κάτι έστω και το παραμικρό μα τίποτα δεν φτάνει τη λογική σας.....

Όπως είπα και πρίν το δωμάτιο είναι πάρα πολυ σκοτεινό...Όμως στο βάθος αρκετά μακρυά ένα μικρό φως απάλυνει το απόλυτο σκοτάδι απο τη χαραμάδα μιας πόρτας...

Θέλετε να πάτε εκεί,έστω για ένα δευτερόλεπτο...

Κάτι μέσα σας σας λέει για εκεί....κατι μέσα σας σας κάνει να ξεκίνησετε για εκείνο το φώς...Νίωθετε πως εκει μεσα κάθεται ένα και μόνο ένα άτομο το οποίο αγαπάτε και οτι αυτο το άτομο έχει έρθει εκεί για ένα και μόνο σκοπό...όχι για σας λυτρώσει μα για να σας πει μία και μόνο μία λέξη και μετά να χαθεί...Δε σας πειράζει όμως αυτό...εσείς απλά θέλετε να ακούσετε αυτή τη λέξη..αυτή η λέξη θα είναι η λυτρωσή σας....αυτη η λέξη θα σας διώξει κάθε φοβο..

Πόιο άτομο θα θέλατε να είναι αυτο?

Ποια λέξη θα θέλατε να ακούσετε απο το στόμα του?

Τι ρουχα φαντάζεστε οτι φοράτε?

Πως φαντάζεστε το δωμάτιο?

έξω τι είναι μέρα ή νυχτα?

Γιατί βρισκεστε εκεί?

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Ο σεναριογράφος λοιπόν μας τοποθετεί σε μια σκοτεινή κατασταση,αποσκοπώντας έτσι να τονίσει μια μοναδίκη στιγμή της "ζωής" μας: Την αμέσως πρώτη μετά το τέλος της..

Ναι λοίπον βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο του θανάτου μας..Για κάποιο λόγο έχουμε πεθάνει(το δωματιο είναι κρύο μα δε κρυώνουμε),Ξέρουμε οτι κάτι δε πάει καλά ομώς δεν έχουμε την νοητική υποδομή να το συνειδητοποιήσουμε.Δεν είμαστε φορείς έντονων αναμνήσεων παρα μόνο συναισθημάτων αυτοεπιβίωσης και προσαρμογής στο νέο μας περιβάλλον..Κάθε ψυχική μας δύναμη λειτουργεί μόνο για τον εγκλιματισμό και τη νόηση της νέας μας κατάστασης.

ΤΟ ΑΤΟΜΟ

Ο σεναριογράφος λοιπόν εδώ λοιπον γίνεται καλός μαζί μας προσφέροντας μας μια μοναδική ευκαιρία..Τη συνάντηση ενός πολυαγαπημένου μας προσώπου Κανοντας μας έτσι να ξεχαστούμε απο κάθε τι τρομακτικό και πρωτογνωρο που συναντάμε στο νέο μας περιβάλλον..Όλοι έχουμε την αίσθηση οτι είναι η τελευταία φορά που αντικρύζουμε αυτο το άτομο μα όπως οι περισσότεροι θα καταλάβατε και θα νιώσατε αυτο δε μας ενοχλεί,δε μας στενοχωρεί.Μια του λέξη μόνο μας φτάνει να μας κάνει να ξεχαστούμε απο όλο αυτο τον εφιάλτη και να νιώσουμε αδιαφορία για κάθε τι που πρόκειται να συνάντησουμε..Αυτό το άτομο λοιπόν ειναι το άτομο που αγαπάμε ή εμπιστευόμαστε η και τα δύο όσο κάθε τι στη ζωή μας..Είναι το μονάδικό άτομο που θα θέλαμε να συναντησούμε σε αυτή τη στιγμή της καινούριας μας "ζωής" έστω και για μια μόνο φορά.....

Η ΛΕΞΗ

Όσο καλός γινεται μαζί μας ο σεναριογράφος λοιπόν τόσο σκλήρος μετατρέπεται περιορίζοντας την επαφή μας με το αγαπημένο μας πρόσωπο σε μια μόνο λέξη....

Οι λέξεις λοιπόν που είπαμε δηλώνουν τα έξης:

1)Κάτι που λαχταρούσαμε να ακούσουμε απο το συγκέκριμενο πρόσωπο μα οι εγωισμοί ή άλλες συνθήκες της καθημερινότητας του απαγόρευαν να ξεστομιστεί...

2)Κάτι που ακούγαμε και νιώθαμε καθημερινά απο το συγκεκριμένο άτομο και μας άρεσε τόσο που μας έκανε να ζουμέ μόνο γι αυτο ώστε να είναι και το τελευταίο πράγμα που θα θελήσουμε να παρουμε μαζί μας.

3)Κάτι που θα έπρεπε να ειχαμε πει εμείς στο συγκεκριμένο πρόσωπο μα δεν το είπαμε ποτέ.........

(Τα άτομα της περίπτωσης 2 είναι και οι πιο ευτυχισμένοι)

ΤΑ ΡΟΥΧΑ

Τά ρούχα που φανταζόμαστε οτι μας συνοδευόυν λοιπόν στο θανατό μας εκφράζουν το οικονομικό επίπεδο της βιολογικής μας ζωής....ή ακομα και το πόσο "κακομαθημένοι" είμασταν ώς "ζωντανοί "

'Αλλοι αδιαφόρουν αν στη κατασταση που βρίσκονται θα είναι γυμνοι,ξεσκισμένοι,σκονισμένοι και άλλοι φαντάζονται τον εαυτό τους με μεταξωτά λευκα φορέματα,φτερα κ.α. τετοιά...

ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ

Το δωμάτιο είναι ένα κομμάτι δύσκολο να περιγραφεί....

Έχει να κάνει με την συνειδησιακή μας ισορροπία....

Δηλώνει με ένα ξεχωριστό τροπο το καλό και το κακό μεσα μας.Το δωμάτιο είναι το αποτέλεσμά των τύψεων μας ώς ζώντες άνθρωποί..Δε μας ανέφερε κανείς οτι το δωμάτιο είναι τρομακτικο γεμάτο υγρασία και ανατριχιαστικά αντικείμενα..Το μόνο που αναφέρθηκε είναι σκοτείνο απου σκοτείνο δε σημαίνει και τρομάχτικο..Ενα αρμονικό σκοτάδι δεν είναι φρικιαστικό...

Ετσι λοίπον καθένας ανάλογα με τις συνειδησιακές του ανησυχίες κατατάσσει τον εαυτό του στο ανάλογο δωμάτιο..

ΜΕΡΑ Η ΝΥΧΤΑ

Θέλοντας ο καθηγητής να κατανοήσει τη λαχτάρα μας για τη ζωή επινόησε την κατάσταση του φωτός εκτός δωματίου...

Τό "έξω" λοιπόν ειναι η ΖΩΗ...οποίου το μυαλό έπλασε τη ζωη φωτείνη (δηλ ημέρα) δηλώνει πως η ζωή του είχε νόημα και σκοπό και νιώθει πως είναι αδικημένος να είναι κλεισμένος στο σκοτάδι...Όποιου το μυαλό ενεπλασε το σκότος πρέπει να βρεί περισσότερα ενδιαφέροντα στη ζωή του....Ειναι σαν να μην είχε διαφορά η μία κατάσταση απο την άλλη..Σαν να λεει :Ε σιγά δεν άλλαξε και τίποτα......

ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΚΕΙ...

Αυτό το κομμάτι έχει να κάνει καθάρα με την αξιολόγηση της φαντασίας του καθενός..Δεν υπαρχει ερμηνεία για τις απαντήσεις αυτές και αποσκοπεί μονο στη λειτουργία της σκέψης......

Ακούστε τι απάντησε μια 25χρονή κοπέλα οταν ρωτήθηκε τις παραπάνω ερωτήσεις......

Πρόσωπο: Παναγία

Λέξη: Θέατρο

Ρούχα: Ένα λευκό μανδύα

Δωμάτιο: Ενα τεράστιο δωμάτιο με τα παιδικά μου πράγματα στην άκρη μαζεμένα (σαν να μετακομίζω)

Εξω: Μέρα αλλα σε λίγο νυχτώνει....

Γιατι: Γιατι δεν έκανα όσα έπρεπε να κάνω..Είναι η τιμωρία μου....

Όπως καταλαβαίνετε στηρίζει την εμπιστοσύνη του σε κάτι τόσο Αγιο που καλείται Πανάγιο..Η λέξη που λαχταράει να ακούσει είναι το θέατρο...Στην αρχή θεώρησα πως θέλει να ακούσει μια λέξη που δηλώνει μια ψεύτικη κατάσταση απο ένα άγιο πρόσωπο μα γελώντας με διέψευσε όταν μου περιέγραψε τη λαχτάρα της να γίνει ηθοποιός....

Μιλούσε για το θέατρο και έκλαιγε.....Ενιώθε πως έχει κάτι μέσα της που πρέπει να το μοιράστει με ένα κοινό που θα τη χειροκροτήσει..Το χειροκρότημα μου είπε θέλει να είναι η ανταμοιβή της...Μου ανέφερε επίσης πως έχει ένα μοναδικό τροπο στο να προσφέρει γέλιο μα και κλάμα....ένα μοναδικό τρόπο να σε κερδίσει με τα μάτια τής...να μπεί αναμεσά σου και να σε κάνει να τη χαζεύεις.....Μα αυτο δε θέλει να το μοιραστει με έναν δύο.....

Θέλει να το μοιράστει με το πλήθος που αποτελεί το κοινό ενός θεάτρου.......Το δωμάτιο που περιέγραψε δηλώνει την αθωωτητά της....Το κοριτσάκι που είναι κρυμμένο μέσα της...Το κοριτσακι αυτό με το μελίρρυτο χαμόγελο....Το (σε λίγο νυχτώνει) θέλει να δηλώσει αργοπορία στο προορισμό της....και όπως και πιο κάτω αναφέρει δεν έκανα αυτο που έπρεπε να κάνω και τώρα δεν προλαβαίνω...

Νυχτωσε............



1 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου